• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MELDACyberpunk 2077 - Nová, dlouho očekávaná hra od CD PROJEKT RED
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    TERZ: Tak vzhledem k tomu, ze aktualne nic jineho nemaji, krome Gwentu, tak doufam, ze to postupne dodelaji, aby nalakali lidi na koupi pripravovanych DLC.
    JAFROST
    JAFROST --- ---
    TRAGED: myslel jsem to tak, ze nejsou pravidlem vsude, prave jako v DE
    TERZ
    TERZ --- ---
    TRAGED: Je otázka jestli v nadcházejících měsících budou tyhle "slibované" fíčury nějakým způsobem dodělávat a do hry je dají, nebo se spokojí s tím, že to dopatchují do nějakého stable buildu a půjdou o dům dál.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    ( Ona je to dost prinejlepsim beta, ale v mnoha mechanikach spis alfa verze. )
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    GANDHI: No, vzhledem k tomu, ze NCPD je velmi toleratni k pouziti sili povoleno, ta bych zadne zatykani moc neocekaval. Ale jak jsem psal, je to zjevne dalsi herni mechanika, na kterou nezbyl cas a vubec neodpovida jejimu popisku.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    TRAGED: tak ja bych hlavne cekal, ze proste prileti nenapadnej dron a fikne ti zpovzdali system reset, short circuit a pocka na pochuzkare s zelizkama:p
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    GANDHI: Ani ne. Ja i garaze na konci hotelu dokazal bez prestrelky. Respektive, oni strileji na Delamain taxik. Takze se daji uhackovat :-)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    TERZ: To je IMHO dalsi technika na kterou jim nezbyl cas a aktualni implementace je tezka znouzecnost.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    JAFROST: Ale ony tam ty sachty a dvojite stropy jsou, jenom nejsou tak zjevne, jako v novych DX.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    ad questy - prijde mi, ze ty story questy jsou daleko vic hardline scriptovany, nez gigy, sidequesty nebo policejni vytloukacky obecne. Proste, kdyz scenar zaveli "tady bude prestrelka", tak tam proste bude, i kdyby se clovek celou mapou prosneakoval. U tech ostatnich dost casto clovek narazi na designovany alternativni pristupovy cesty nebo elementy umoznujici alternativni reseni
    TERZ
    TERZ --- ---
    GANDHI: To je pochopitelný, ty instant spawnující NCPD jednotky jsou zákeřný bastardi. Člověk by čekal, že při první hvězdičce přijedou nějaký pochůzkáři v autech ale oni na tebe hned posílaj takovýhle zabijáky.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    GANDHI: To je konecne v 1.05 uprvane. Civilisti padajici na jednu kulku byli peklo.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    TRAGED: ja tam mam solidne husto, az se nekdy bojim pri criminal assaultech strilet nebo machat katanou, abych nahodou nekoho netrefil a nemel na krku policejni komando:)
    JAFROST
    JAFROST --- ---
    JULIAN: no je ti rozhodne vic moznosti, nez nekoho kosit... dokonce toho jde spoustu prosneakovat, utikat atp. Jako mas pravdu, ze to neni deus ex se sachtama atp., coz ale taky byla opetoi tomuhle o hoooodne sevrenejsi hra. Treba hacking build bude zpusovobat uplne jiny pristup k misim a jinou strategii, nez komando bijec
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    GANDHI: OK, Na PSku je to na trzistich zalidnene jen o neco malo vic nez RAGE. Samej trhovec a zadnej klient.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    TRAGED: zas takovej hacker nejsem, navic mi dostacuje ta hustota, kterou lze diky legalnim settings dostat - na frekventovanejch mistech se musim brodit davem a furt to zarucuje, ze opusteny mista jsou opusteny:)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    JAFROST:
    ANO.
    NE
    NE, dokonce z nich pada to co pouzivaji. Ne jako jinde, kde te prazi kulometem a "vypadne" z nej hul. A ze jde sbirat ve4ci co se vsude vali mi taky prijde celkem v poradku, konecne, nikdo te neniti to sbirat.
    NE, psali na netu - nefunguje to lidem co zneuzivali chybu ve hre a duplikovali predmety.
    NE - byli tam, sam jsem je tam me, i kdyz ne v nijak hojne mire. Po 1. patchi z ulic zmizely.
    NEvisml jsme si, ze by se nekde valelo neco nelogicky, az teda na ta dilda, azle viz ^^^^ :-)
    ANO a NE. Je to current gen a obsahu je tam docela dost.

    Ale je smutne, ze casto hrac narazi na torza zahozenych RPG prvku, protoze na ne nejspis nakonec nebyl cas. Tipicky jidlo a piti, ktera se nakonec nijak moc nelisi.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    JULIAN: Jak chces brat veci objektivne, kdyz te neco [ne]bavi a vis ze to neni dost dobry? :)

    Mej trosku shovivavost, najdes tak rozdrobena ega, ze nesnesou ze nekdo ridi na klavesnici a zaroven nesnesou ze nekdo strili ovladacem :D

    90s Zeitgeist bylo jak si zachovat osobnost v mori globalizace. Dnesni zeitgeist bude o tom, jak plout v nestabilnich vodach :D
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    JAFROST: ten tvuj post ale zas pro nekoho kdo z te hry neni uplne odvazanej taky pusobi jako dost scifi a mimo. milion misi? lol. Jak se daj resit? to by me zajimalo, asi jsem hral jine mise nez ty, ale vetsina mi prisla dost linearni - ty Gigy to je proste MMO quest "jdi do genericke budovy, vsechny tam vykos a na neco klikni", to ani nepocitam. Ale u tech ostatnich, ktery maj krome jednoho telefonatu i nejakou story jakoze, tech tam zaprve moc neni a zadruhe ani ty mi neprijdou nejak kulervouci. Treba to srovnani s deus exem, nevim kterej konkretne srovnavas, ale jak ten uplne puvodni, tak ty dva nove, meli vetsinou fakt velkou volnost v plneni misi. Design lokaci a mission flow mi prijde v CP o uroven horsi. Ale to by me osobne tolik nevadilo, furt je to ok, kdybych ale ty mise mohl aspon nejak ovlivnit, tu v CP mi prijde, ze je to stejny jak v Telltale games, ze ti tam mazou pred hubou nejakejma rozhodnutima, ale nema to naprosto zadnej vliv na gameplay, je to jen jinak formovana linka v dialogu a tot vse. Chybi tam proste ten roleplaying.
    Abych to shrnul - vetsina CP je o tom ze jdes linearne za zlutou sipkou a kosis lidi co potkas, tot vse. Je to zabavne? Ano, hodne, mas spoustu zpusobu, jak nepratele vykosit. Krome toho v te hre ale moc neni.
    Nekomu to staci, nekomu ne.
    Co je ale smutne, ze vetsina lidi to nebere objektivne. Na jednu stranu jsou to hateri kteri tu hru ani nehrali a jen papouskujou kdejakou blbost, kterou cetli nekde na netu, na druhou stranu jsou to ale fanboyove, kteri tu hru taky skoro nehrali, ale z tech dvaceti minut a spousty slibu CD projektu fabuluji nejakou mytickou 11/10 vec.
    Dost za to muzou media, ktery jsou dneska proste jen o tom generovani kliku a pisou co zrovna leti a lidi na internetu na tu vlnu naskakujou. Ty stejny lidi co tomu davali 10/10 recenze pak pisou haty na bugy, viz ted to s tema 8MB savema.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    JAFROST: Jen pockej, az te lidi budou bombardovat ze neumis ridit motorku :)

    S nekym se ma smysl bavit a dostanes prehled o jeho citlivosti a nekdo to proste neutahne.
    Vetsinou radsi posloucham, ze jsem na tom lepe, nez kdyz posloucham lidi co nepoznaji bug i kdyz se stane primo pred nima :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam