• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MELDACyberpunk 2077 - Nová, dlouho očekávaná hra od CD PROJEKT RED
    rozbalit záhlaví
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    MELDA: takhle to fakt vypadá. Já teda mám jen 3080 tak mám DLSS performance preset, ale dobrý.
    TOFI
    TOFI --- ---
    MELDA: tak ono je to spis pro high end PC nez z Pska totiz
    MELDA
    MELDA --- ---
    TOFI: Hele, zakovych kulervoucicj videi sem pred vydanim CP2077 videl nespocet. A pak prisel ten den..a vse bylo jinak :-)
    TOFI
    TOFI --- ---
    Cyberpunk 2077 verze 1.31 ukazuje ray tracing bez omezení a DLSS 2.2 | Svět hardware
    https://www.svethardware.cz/cyberpunk-2077-verze-1-31-ukazuje-ray-tracing-bez-omezeni-a-dlss-2-2/56010
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    Když to hardware nedává, musí ubrat. Co je na tom nepochopitelného? Když se to nevejde do paměti, tak musí zmenšit rozlišení, nebo zmenšit počet textur(zavést pop-in)
    Nebo zbourat ty paneláky...
    MELDA
    MELDA --- ---
    TRAGED: No nevim jestli se mam desit, protoze zatim pokazde, kdyz tohle stalo v nejakem fixu, tak to zpusobilo jen to, ze vse vic a vic orezali.

    Nejlepsi patch je vlastne svym zpusobem hned ten prvni, pak uz to slo pekne do prdele.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    MELDA:
    Console-specific

    [PlayStation] GPU memory optimization.
    MELDA
    MELDA --- ---
    A co zase fixujou?
    VACA
    VACA --- ---
    VACA
    VACA --- ---
    PSYCHO: A tak mozna sem si to trochu zakriknul, ted nejak zasekavala doprava vez duvodu, asi starej znamej bug.
    Obcas ale v pomeru k mnozstvi velmi vyjmecne, mi nejde sebrat nakej drobnej loot..
    Jinak snad v ok, klepu na stul..
    PSYCHO
    PSYCHO --- ---
    VACA: Ja to dohral bez jakyhokoli patche a jediny co sem potkal byl obcas nejakej nevygenerovanej sloup do kteryho sem to napral :D
    VACA
    VACA --- ---
    VACA: *za me jsou tohle takovy prvni dva bugy co cloveka nastvou a trochu znechuti..
    Jinak za sebe musim rict ze obcas nakej drobnej spis kosmetickej bug, ze se vznasi cigareta mimo ruku, nebo sem videl jednoho tipka v sede levitovat nad zemi, ale do ted me tam nepotkalo nic uplne hroznyho. Poprve jsem to teda pustil az s tim poslednim patchem..
    VACA
    VACA --- ---
    MEDAN: Aha, ok. Tak snad to nebude za moc dlouho. Ono s tim asi souvisi, a na tom reditu to taky obcas nekdo zmini, ze se mi nespawne ani ten supersport v jeskyni po Nashovi:’(

    To kdybych vedel tak jsem si mozna dal prvni prvni pruchod za jinej lifepath a tim padem neresil auto na smetosti. A s nashem to vyresil jinak a tim padem mel aspon zdarma ten novej quartz bandit..
    N nic tak ja budu zatim pokracovat v grindeni eddies, no..
    MEDAN
    MEDAN --- ---
    VACA: workaround je nejspíš počkat na další patch... taky jsem na to narazil. https://www.reddit.com/r/cyberpunkgame/comments/p942fk/nomad_car_is_invisible_during_boots_are_made_for/
    VACA
    VACA --- ---
    Je nejakej workaround pro bug v nomadsky misi “these boots are made for walking” kde mam vyzvednout svoje stary auto ze smetaku za mestem?
    To auto se se tam totoz nespawne, takze ho nemuzu naskenovat, ani se podivat pod kapotu a tim padem nemuzu quest dokoncit.
    Tak jestli na to existuje nejakej trik, a nebo mam s timhle ukolem proste smulu..
    Na googlech jsem reseni nenasel.:(
    PSYCHO
    PSYCHO --- ---
    SINHIRIELL: V Elder Scrolls je pribeh? 🤷‍♂️
    SINHIRIELL
    SINHIRIELL --- ---
    AVATAR: To je moje bolest třeba u Elder scrolls, že ten hlavní přiběh je ve srovnání s pískovištěm hrozná nuda a tak ho nedokončím. Ale třeba W3 byla pro mě ta hra, kde jsem si dohrál se všema hračkama na pískovišti a ještě si k tomu dal na konci ten celý příběh + všechny datadisky a bylo mi líto že je konec.

    Ale tady je to asi už hodně o osobních preferencích, co od hry čekáme. Já ty 'jen kulisy' asi docela umím taky ocenit, ale zároveň je dobré když ty kulisy člověkou pomůžou si trochu odpočinout jinak než že se prostě grindí.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    AVATAR: * nemyslim
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    SINHIRIELL: ja s tebou souhlasim, jen si myslim, ze hravej open world s milionem aktivit je jedinej spravnej koncept.

    Cp sel jinou cestou (nakolik to bylo chtene je otazka) a spojeni linearniho pribehu s open worldem, kterej ale funguje jen jako kulisa, nikoli hracka, ocenuji. Clovek mel vic prostoru na ten pribeh. U vetsiny OW pribeh ani nedohraju, protoze stravim stovky hodin blbnutim na piskovisti a pak me to prestane bavit.

    Proste bych to s sr nesrovnaval, jsou to odlisne hry a jedine, co to ma spolecneho, je urban ow.
    SINHIRIELL
    SINHIRIELL --- ---
    AVATAR: Na kvalitě se shodeneme lehce, i v porovníání s GTA, a nechtěl bych je srovnávat úplně, spíš mě to vedlo k zamyšlení o jednotlivostech a detailech který ten svět dělají takový žitelnější, a to vlastně může být i docela bezobsažný:

    Od 100x komplexnější character creation (o deset let dříve), přes takový drobnosti jako že se v tom světě dá něco koupit, upravit bejvák, atd. Takový ty detaily, který by třeba pro mě CP fakt hodně zvedly, klidnmě bych si vyhrál hodiny s tím hrát si svoje "the sims" v CP kulisách jen pro tu immersion value.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    SINHIRIELL: sr jr proste uzasna serie a mam ji radeji, nez gta. Ae s cp bych to nesrovnaval.

    Jedno je strestena silena freneticka akce a druhy je vypravny pribeh v openworld kulisach.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam