AVATAR: jenže spawnutí ze vzduchu se ti v F76 stává, protože zablbne internet tobě nebo komunkoliv co je s tebou v lokaci a prostě to rozkope synchronizaci, je to onlajn. U PC napříč různejma službama a launcherama. U FH5 máš přes deset milionů on-line hráčů a crossplatform, což je slušnej nářez pro kohokoliv, včetně zkušenýho studia. NMS je taky onlajn a crossplatform.
CP je příběhová single hra, tam pro to není prostě důvod.
To se nedá srovnávat.
U SONY mají navíc problém, že tam jsou SONY exclusivity co do rozmachu hodně podobné a graficky velice dobře zvládnuté. Člověk se tam do CP 2077 přepíná z PS5 verze kosti s ušima, Dayz Gone, Horizon, nedejbože Death Stranding (a co je nejhorší, na PS4 taky)(nemluvě o yakuzách, nebo ubisoftích hrách, jako je Watch Dogs Legion, kde je na nových konzolích i ray tracing) a dalších hrách. To prostě je divný a uživatelé i samotná SONY klade nejspíše správné otázky, proboha, CD projekte, proč? A proč i po roce?