ACHERON: Teoreticky je to nejblíž našemu navazujícímu magisterskému v oboru Právní kultura. Povinné přednášky nemá, téma diplomky zadané nemá a "neví, co chce psát", jeho předchozí kvalifikační práce byly na téma z občanského práva úplně mimo můj obor, má snad hotovou bar exam, ale v praxi má skoro nulové znalosti všeho, na co jsme spolu narazili, tj. teorie práva, mezinárodní právo i právní dějiny (můj obor). Potřebuji něčím začít, nějaké drobné úkoly, které by ho povzbudily k práci a zároveň mu byly ku prospěchu co se budoucí vědecké práce týče, ne nutně s návazností na konkrétní obor.
Obecně, kdo vedete magisterské/doktorské studenty, podělili byste se o nějaká základní doporučení, co se přístupu i spolupráce týče? Já v obdobné situaci jsme dávno řešila vlastní výzkum, školitelé nebyli moc z oboru a neměli mi jak pomoci (nadto neměli ani čas/chuť), ale přijde mi, že by to mohlo být i lepší a pro studenty přínosnější.