asi jste zahlídli už tohle. Autor je Jan Slavík, stejnej co sepsnul F76, nebo snížil známku hře Wildlands, protože prej obsahuje americký nacionalismus (uf, uf)
jinak games.cz jsem si už v záložkách přejmenoval na fansite PS4, protože milujou eclusivky od SONY a nesnášel openworldy.
Anthem – recenze | Games.cz
https://games.tiscali.cz/recenze/anthem-recenze-324673
co říkáte na slovník rudého práva?
"Designový šlendrián smíchali s nulovou invencí při navrhování... "
"Nudnější škvár bez pointy byste nenapsali, i kdybyste se o to cíleně snažili."
"Jakýsi abstraktní blábol, všemocná divnosíla, co jakoby ovlivňuje celý svět, ale nikdy se s ní de facto nepotkáte, hra vám neukáže její moc, jen o ní neustále rozevlátě mluví. Není vykreslená, vysvětlená, příběhově zakotvená."
Tohle je taky kravina:
"Ale co, čert vem příběh. V Destiny stál taky za starou belu a hra si přesto našla řadu oddaných fanoušků. Problém je, že jakmile přijde na přetřes herní obsah, Anthem se bohužel rozhodně nezachraňuje, spíše se propadá hlouběji do zatuchlého mokřadu."
Destiny má výborný lore, svkělej svět. Warframe i Anthem taky. Nicméně problém bude v tom, že u F76, Anthem (ale i u Metra to padá) klidně recenzenti řeknou "jo, jsou tam mraky textů, ale já je nečtu".
Jeho překvpaení z toho, že fialová zbrań je lepší než modrá a nejlepší je oranžová nemá smysl rozebírat.
a mimochodem k těm řečím o loadincích nebo že loot se dostává až potom – často si vedle toho dovolujou dávat za příklad Warframe, nicméně v něm se taky odměny dávaj až po misi a všude to má taky loadingy a některý jsou i dlouhý. A nastavení warframu i zbraní je možný jen před misí, ne při ní. A Destiny je dost podobný, jenom tam navíc umožní změnit vybavení i v misi..
vortex má taky vtipnou recenzi, co začíná "nemám rád tyhle střílečky, tenhle druh her a ani sci-fi", což bych řekl je docela zásadní. Podobně se hlásili jednotliví "redaktoři" u hraní Division, že je to nebaví a pak předváděliv e videích, že ani neumí hrát kooperativní hry a že problém jejich taktiky spočívá v soběctví, kdy vůbec nehleděj kde je parťák a serou na něj.
Což vysvětluje i to "Interakce s ostatními jsou v podstatě nulové, jejich přítomnost prošumí kolem jak pouhý stín. Důvod se družit neexistuje, komunikace neprobíhá." Když neumíte spolupracovat, ostatní se vám vyhnou. Já naštěstí potkávám lidi, co chtějí hrát a výborně se podporujeme, když padnu já, zvednou mne a klidně pod palbou zvedám i své spoluhráče.
Někde se asi otevřel portál a většina "herních novinářů" se přez noc stala Spáčilkou. Všechno co není koridor, exclusivka na PS4, neřeší to vztah otce a syna nebo lesbické androidky je prostě špatně. A crafting, kde musíte sbírat materiál , je taky špatně, protože to je ošklivej grind!
A ta otázka co často padá "Proč se volné hraní nedá sólovat a vždycky s vámi ve světě budou další hráči?" já vám nevím, ale když to hrajete tak na odpověd snad rychle přijdete, ne?
Použití floskule "špatný design", nebo "nemoc všech moderních her" nemá cenu komentovat.
Zatím to vidím na jedinou věc - úplně vypustit tyhle weby i jejich magazíny a ignorovat je, protože tam pracují lidi co si pletou pozici recenzenta za nějaký druh soudce. Tahle recenze mi hru nijak nepředstavila, jen mne přesvědčila o tom že tenhle 29letý mladík je kus vola.