GREGOR_PRIDE: Tak si to shrnme:
- nemoznost menit inventar na misi je naprosoto umyslna feature, "Sorry for wipe, I was in inventory." uz bylo dost.
- Anthem nema zadnou loading animaci, to je matchmaking animace, po ktere stejne nasleduje loading se statickym screenem a obavam se, ze by mohl zadrhel nekde ve Frostbiteu. Uvidime, jestli se jim ho podari nejak ohnout.
- jasne, wall of text, to lazy to read, YouTuberi rkali at to nedelam, ze je to pry plytky! Neni. Precti si to.
- to bylo v Demu, ktere nemelo zcela naplnene loot tables. cili irreleventani k plne hre.
- ekonomika je v poradku, delas neco spatne, viz:
KID_MCHUTT, ale to mozna souvisi s nasledujicim
- kdyby jsi se zajimal a otevrel sis v misi tracking, kdyz uz ti tam chyby ten inventar, tak vis za co lebiccky jsou a i co ktera znamena :-] jo vlastne wall of text
- chces rozebirat nejednou? Zajdi si do banky, tam to hra umi. Jo to vlastne nevis, protoze wall of text.
- loading zpet do Tarsis dava smysl, jeste porad si hra dzri zbytky pribehovostni, takze je potreba komunikovat s NPC a tem se necekane pribehy nerozviji instante, ale az po tom co se otocis na misi, immersion. Ale to je tio vlastne jedno, protoze to even more wall of text.