PIETA: Destiny mělo obří investice, snad dokonce jedny z největších v dějinách vývoje her, to jak finanční, tak lidské. Division mělo něco podobného, obří zázení firmy Ubisoft, která je naopak nesmírně produktivní a má vynikající organizaci práce.
Malá poznámka: japonská firma u jedné hry chtěla udělat podobně efektivní organizaci nekolika studií jako Ubisoft, šlo o jeden henrí projekt. Nepodařilo se jim to – čtete dobře, japonci nedokázali mít tak efektivní řízení, které by dokázalo přesně rozdistribuovat práci několika studiím aby pak z toho v dalším sestavila celou hru. Francouzo-kanaďani mají prostě know-how lelší než japonci! A ona je ta efektivnost vidět u Divize 2, kde prostě to prostředí je.. už u jedničky fantastický, u dvojky ta míra detajlů – pro to už nejsou slova.
A jo, vedle toho je BioWare, kde v typickém anarchistickém jejich chaosu vytvořili víceméně funkční Anthem v nepoměrně menším týmu.
//mimochodem je štěstí, že to nevyšlo jako survival, to není zrovna oblíbenej druh her, po survivalu F76 už tuplem.
Nicmén článek splnil co měl, spousta mudrlantů má jasno a má se na co odkazovat. Budou to teď pravdičky jak s tím, jak měla být inkvizice MMO a ej to poznat na hromadách questů jdia přines (ve skutečnosti je jich tam jen pár, a většinou maj za úkol vás přivést někam kde je nějaké tajemství a 98 % osttaních questů jsou znamenitě napsaný příběhy, ale mudrlanti mají svoji pravdu – tahle pitomost mimochodem vznikla taky v jednom takové článku v minulosti. sestimmusimsmířit