• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRAGEDAnthem & Outriders - 3rd person GaaS klub
    KORAL
    KORAL --- ---
    Tvurci vini z neuspechu Anthem hrace.

    A ja dodam ze vini i EA.
    Kazdopadne podle vseho zatim ma nadeji. Zase sem to poslouhe dobe zapl. Zjistil jsem, ze odebrali bedny ve Strongholdech a klice. Dost chyb opravili a jine stale trvaji, pripdane se objevili.
    Vyvoj je docela zbesilej, ale zatim dle me to stale nestaci. Chce to tak jeste pul roku az rok prace.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Update 1.1.1 will be releasing tomorrow (May 7) at 10am Central Time.
    Update Notes for 1.1.1

    • Fixed an error where Weapon and Components stat values were not displaying correctly.
    • Fixed a problem where suit power level (rarity) was not correctly being calculated based on equipped items.
    • Fixed an issue with Spanish audio in a conversation in the Sunken Cell stronghold.
    • Fixed an issue with French audio in a conversation in the Sunken Cell stronghold.
    • Fixed an issue causing a slight delay in Salvaging at End of Expedition
    • Partially defeated encounters will no longer re-dispense loot from previously defeated creatures.
    • [PC ONLY] – Right clicking an item to salvage it at the end of expedition screen now requires the mouse button to be held.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Update Notes for 1.1.1



    Fixed an error where Weapon and Components stat values were not displaying correctly.
    Fixed a problem where suit power level (rarity) was not correctly being calculated based on equipped items.
    Fixed an issue with Spanish audio in a conversation in the Sunken Cell stronghold.
    Fixed an issue with French audio in a conversation in the Sunken Cell stronghold.
    Fixed an issue causing a slight delay in Salvaging at End of Expedition
    Partially defeated encounters will no longer re-dispense loot from previously defeated creatures.
    [PC ONLY] – Right clicking an item to salvage it at the end of expedition screen now requires the mouse button to be held.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    _KOFILA_: Tohle je horší, v Bethesdich hrách sem nikdy neviděl tolik regresí. Tady zdá se selhává všechno od release engineeringu dal.
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    TRAGED: to dělá ale třeba taková bethesda od nepaměti...
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    _KOFILA_: To všechno by i fungovalo, kdyby aspoň rámcově testovali. Největší problém osobně vidim ve vypouštění updateu, které prostě nemohli projít přes QA, nebo někdo rozhodl, že zabugovanost je v normě a hlavně že bude aspoň něco, jak kdyby jeli v beta test režimu, čímž pochopitelně naštvali velké množství lidí.
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    vzdušné zámky nikdy nefungovaly... kupovat hry jen kvůli tomu, že v budoucnu vývojaři slibují že to bude lepší a bude více obsahu a kdoví cosi... live servis je svinstvo...

    a že se videoherní průmysl žene směrem uděláme nejdřív framework a pak do něj případně nasypeme obsah je, bohužel, smutná věc...

    trochu mě mrzí, že jsem Humnu podpořil nákupem, dostal jsem, ale i za ty bezmála dva tisíce, co jsem chtěl... Dostal jsem ten jejich prvotní koncept trojice s dvouma nascriptovanejma NPC přeboostovanej a přeskinovanej na trojici hráčů ve vertikálním světě... mass effect na steroidech... škoda že to bylo celé splácané jak když pejsek s kočičkou vařili dort...

    teď už je asi nad slunce jasné, že se tato značka nechytne, tak aspoň si zkusili co potřebovali a u svých velkých titulů takové chyby neudělají...

    někdy to ještě nainstaluju, chvíli počkám, pár patchu... jak se říká mezi mazákama .)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    _KOFILA_: V kostce - všem uz snad konečně došlo, že Continuous Development je zrudnost, na kterou má tak 10 lidi na světě a v hernim světě nikdo.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    _KOFILA_: Konečně jim došlo, ze nové featury musí nejdřív předhodit komunitě na Test serveru a tam doladit, než je.pusti na stable. Takže teď uz to bude dobrý :-)
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    jak to vypada? bez ironie, prosim...
    obcas neco ctu, ale to si fakt delaji z lidi kostata?
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    KORAL:

    Bioware už presúva ľudí z Anthemu na vývoj Dragon Age 4 | Sector
    https://www.sector.sk/novinka/187767/bioware-uz-presuva-ludi-z-anthemu-na-vyvoj-dragon-age-4.htm
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    KORAL: JJ, je to nekutercny, tohle je Continuous delivery ve sve nejhorsi forme. At mi nikdo nerika, ze to nekdo testuje. Jak muze vylezt ven neco, co je rozbite na 1. pohled do Forge? Najendou mam vsechny MW Javeliny Legendary a to i ty, co nemaji jediy legendar a chybi jim 2 MW.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    KORAL: dycky se to projevuje tím, že nefungujou jen některý porty nebo služby a ty to právě zjistíš až v blbé situaci, kdy najednou ti nejde část služby – ale s tím nic bohužel nenaděláš.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    KORAL: Tezko rict, treba jsou v BW moc pokrokovi a pouzivaji i jumbo frames. :-)
    KORAL
    KORAL --- ---
    Stejnak mě, ale překvapuje, že ten problém jsem měl jen v Anthemu a nikde jinde.
    KORAL
    KORAL --- ---
    Tak jsem tam zavolal na UPC a resnuli mi cele nastaveni na jejich straně, aby se znovu načetlo a už to je ok.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    WRATA,KORAL: ... v NextGenu.
    WRATA
    WRATA --- ---
    KORAL: Nemas UPC nahodou? Snizeni MTU na 1400 nebo kolik to je by mohlo pomoct. Traged o tom vi vic takze filtruj
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam