• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRAGEDAnthem & Outriders - 3rd person GaaS klub
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    KORAL: dycky se to projevuje tím, že nefungujou jen některý porty nebo služby a ty to právě zjistíš až v blbé situaci, kdy najednou ti nejde část služby – ale s tím nic bohužel nenaděláš.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    KORAL: Tezko rict, treba jsou v BW moc pokrokovi a pouzivaji i jumbo frames. :-)
    KORAL
    KORAL --- ---
    Stejnak mě, ale překvapuje, že ten problém jsem měl jen v Anthemu a nikde jinde.
    KORAL
    KORAL --- ---
    Tak jsem tam zavolal na UPC a resnuli mi cele nastaveni na jejich straně, aby se znovu načetlo a už to je ok.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    WRATA,KORAL: ... v NextGenu.
    WRATA
    WRATA --- ---
    KORAL: Nemas UPC nahodou? Snizeni MTU na 1400 nebo kolik to je by mohlo pomoct. Traged o tom vi vic takze filtruj
    KORAL
    KORAL --- ---
    Od cca včera se mi nejde připojit a tak jsem dneska začal koukat po netu a našel jsem toto:

    https://answers.ea.com/...Anthem-1-0-4-amp-1-0-3-Patch-Server-Connectivity-Issues/m-p/7664885#M21817

    Tak nevím, nemohu ověřit, nemám VPN, ale jestli je tohle pravda, tak mě EA dost nasere.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    to jsou hrozný výmluvy, nevěřím ani jedné.
    Jakože na Unreal 4 by to běželo líp, za těhle podmínek? Prdlajs.

    Navíc o síťový služby a servery se tam bude starat někdo úplně jinej.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    KORAL: Co chces, hrabivy zubari to holt prodali EA :-)
    KORAL
    KORAL --- ---
    Ta hra jde do prdele a nebo BioWare.
    Chápu, že měli problémy s připojením první dny, ale měsíc a půl po spuštění je to už na palici, se nedá ani přihlásit.
    Aneb jak EA zkurví na co šáhne. Donutit firmu co funguje jet na Enginu který není pro daný styl hry optimální, pak je donutit k předčasnému vydání.

    Jako BioWare si za to může samo, že se nechalo koupit, ale i tak.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    The next #AnthemGame livestream will be on April 17th at 3pm Central Time. Tune in as @BenIrvo and special guests talk about The Sunken, a new Stronghold coming later this month.

    VIRIK
    VIRIK --- ---
    PIETA: teď ti moc nerozumím, SWBF2 mám a co je tam za problém? Loot boxy zrušili poměrně rychle, protože to už porušovalo zákony o hazardu a protože se ozval i majitel licence. Teď už je to hodně jinak.

    Mass Effecty dva a hlavně tři jsou pro mne nezajímavé hry, ta DLC vydávaná za bioWare body byl debilní nápad a já jsem ho nikdy nepodpořil. Ani mne to nezajímalo.

    Naopak u Ubi si mikrotransakce využívám ve svých oblíbených hrách, který jsem roky hrál, hraju a hrát budu. WIldlands i Divize, ani u AC Odyssey nemám problém si občas koupit ohnivýho koníka (i když jde občas koupit ve hře přes tu rudu, má se to i tak).
    U Anthem je ajsně řečený už při prodeji, že content bude postupně, u Battlefrontu V. taky je, obojí mám a nestěžuju si (leda na to, že to dělaj pomaleji, ale raději ať to vydaj odladěný a v pořádku, než aby to byl průser).

    Pokud u toho všeho je něco jako fakt blbé, jsou ty updaty her. Zatímco v minulosti hra se vydala a pak opravný patche (když byla firma slušná, často na to ale i srali), tak dnes pondělí/úterý a vidím tam šest update a některý maj i 5 G velikost.

    Co je nejblbější, když za hra jako službu schovají vydání předběžné verze a z hráčů dělají beta testery víc než je zdrávo.
    PIETA
    PIETA --- ---
    VIRIK: No, nesouvisí... Praxe ukazuje, že řada vydavatelů, když dělá to první, k tomu velmi nadšeně nacpe všechno to další. A zrovna EA má v tomhle dost špatnou pověst, vzhledem k SWBF2, a Bioware to třeba v ME3MP mělo řešené dost podobně, jako ten Battlefront. Takže se lidem, pro které to je automaticky špatná zpráva, vůbec nedivím.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    VIRIK: Dalsi char. Je to skryté vpravo dole na login screenu pred Resume :-)
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    PIETA: nejsem si jistej, zda to skutečně souvisí s lootboxy a podobně, to tam cpou mudrci internetu, podle mne to s tím nesouvisí s platebním modelem.

    Znamená to rozšiřování kontentu, endgame nebo přidávání věcí, zvyšování level capu, prostě plnou podporu hry původního tvůrčího týmu i po vydání.

    Jestli si tam firma k tomu udělá vysokou pořizovací cenu, mikroplatby za kosmetiku, seasion pass (umožňující dívější přístup a slevy na věci ve hře za herní měnu), battle pass nebo předplatné, či kombinace je pak věcí jednotlivých projektů a nesouvisí to se samotným hra jako služba.
    PIETA
    PIETA --- ---
    VIRIK: To je ale taky tím, že nikdo netuší, to to ten "live service" vlastně je, protože to je buzzword používaný pro všechno od "hra je online a dostává patche" po "přes mikrotransakce a lootboxy dřeme hráče, co to jde".
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    malá poznámka k tomu, jak se všude píše "hry jako služba" a že je to šit.

    Není to šit, jen to musí studia jako DICE nebo BioWare doladit. I Ubisoftu chvíli trvalo, než přišel na to jak správně to dělat a hry jako The Division 2 nebo AC Odyssey jsou krásným příkladem toho, jak to nejen výborně funguje, ale i jak je to skvělé.

    Titul nejvtipnější lidé dostávají tedy ti, co na jednu stranu ukazují na model "hra jako servis" jako viníka že vychází spousta odpadu a současně vyzdvihují Division 2 nebo Odyssey, který ale jsou vzornou ukázkou onoho modelu :)
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    TRAGED: novej charakter je jako další, nebo přepíše postup? Nevíme?
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    VIRIK: Asi se ti netrigrrnul Achievement, takze pak jedine EA ci M$ support, ci dalsi charakter a udelat na nem jen ty pistole. Ja se treba desim, ze jeste budu na dalsim charu sbirat runy a dopisy kuli "No stone left unturned" cimz strasi nekde na webu./
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    TRAGED: tohle na tvoji radu dělám
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam