Tak schválně, jestli chápu ty druhy životů/zranění dobře:
Jsou tři druhy životů - štít (modrý), brnění (žlutý), normální (červený). Kdo má štít, toho se nechytají elementy a acid. Brnění samo o sobě nic zvláštního nedělá.
Impact je nejnormálnější zranění, co dělá většina zbraní, a není ničím zvláštní. Většinou, nebo možná vždycky, to znamená single target?
Shield Breaker (modrý rozbitý štít) je varianta na impact, o dost lepší proti štítu a o dost horší proti brnění.
Armor Buster (žluté rozbité brnění) je varianta na impact, o dost lepší proti brnění a o dost horší proti štítu.
Acid není elementální, a kdo je pod kyselinou, dostává extra dmg ze všeho. Plus je silnější proti brnění.
Oheň je elementální, dává dotku, a je silnější proti brnění a slabší proti štítu.
Elektrika je elementální, dává dotku, někdy se šíří dál, a je o dost silnější proti štítu a o dost slabší proti brnění.
Led je elementální, zpomaluje a mrazí, a je silnější proti štítu a o dost slabší proti brnění.
Blast znamená AoE, jinak to může to být cokoliv z předchozích?