• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRAGEDAnthem & Outriders - 3rd person GaaS klub
    PIETA
    PIETA --- ---
    VIRIK: Sám seš píčus, však tam jasně píšu, že jsem je nakonec dostal odstřelovačkou. (:
    Akorát mě mrzí, že to fungovalo teprve v momentě, kdy jsem byl tak daleko, že se vůbec nebránili, což je nuda.
    Dokud jsem byl blíž, tak si pořád drželi štít tak, že jsem nebyl vůbec schopný jim ty weakpointy, nebo cokoliv jinýho, pořádně trefit.

    A vůbec, jak teda řešíš enforcery? Já za rangera je většinou přeskakuju, abych jim mohl střílet do zad, akorát že přitom občas nějakou ránu schytám, což v tomhle případě nefungovalo. A dobrej je frost grenade, po kterým dají na chvilku pokoj, akorát že tyhle legendární z něj byli na pár momentů sotva zpomalení.
    PIETA
    PIETA --- ---
    TRAGED: To je možný. Za kolosa to na i hard byla a je většinou trivka, s výjimkou jednoho pojmenovaného bosse, se kterým jsme si neuměli ublížit navzájem, tak jsem měl dojem, že jsem ve správné obtížnosti, ale asi je to holt typ od typu. (:

    A ono i za toho rangera je to většinou těžký, ale tak správně zábavně těžký. A nestěžuju si třeba, že mě scout dostane jednou ranou na minimum životů, protože mu to trvá dlouho a jasně signalizuje. Enforcer prostě plive oheň všude, tomu se vyhnout nedokážu.

    TRAGED: Právě že ten jeden, co jsem si všimnul, jsem vůbec nebyl schopnej najít. Většinou k eventům dorazím náhodou a rovnou mi vyskočí nějaká směrovka s tím, kdy to začnou komentovat, nebo i dřív. Tohle bylo uprostřed ničeho.

    A co jsou zač ty eventy, co nejsou eventy, nevíš?
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    PIETA: PIETA: tohle mne překvapuje, u někoho kdo má tak neuvěřitelně najetý The Division, kde jsou ještě větší rozdíly v obtížnostech a kde je třeba úplně měnit taktiku, si najednou u druhého titulu, který je mnohem benevolentnější (a na rozdíl od Divize ti nesází hromady nepřátel spawnem rovnou do zad na místech s minimálním krytím) stěžuje jak píčus z nějaké databáze her....

    Když vidíš, že na hard jsou tam divný bestie, tak se vrať do základny a vem si třeba odstřelovačku, nebo něco co ti na ně funguje a kde zůstáváš skrytej, ne? Prostě zkus změnit taktiku.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    PIETA: Tzn. ze na hard jeste nemas dostatecnej equip :-]

    PIETA: Mam pocit, ze ti i rika, kde ten distress call atp je a waypointy se objevuji, ale az kdyz dorazis dostatecne blizko.

    (si to snad kuli tobe zapnu :-)

    PIETA
    PIETA --- ---
    A taky asi nechápu freeplay.

    Lítám nad krajinou, přede mnou fialový obrázek zaměřovače, pod tím nepřátelé, tak se do nich pustím, pak jsou někteří označení jako cíle, já je přeperu, fialový obrázek zmizí a to je všechno. Žádný komentář od hry, v Path of Valor mi nepřibude event, žádná odměna.

    Nebo jsem ve freeplay, Faye mi oznámí něco jako, že zachytila distress call, a to je všechno. Neobjeví se žádný waypoint, na mapě nic nového není, okolo mě se nic neděje...

    A občas je fialový zaměřovač, hra k tomu něco řekne, já splním cíle, je tam bednička s odměnou a do Path of Valor se to započítá.

    Nějak to nechápu. Proč něco je event a něco ne?
    PIETA
    PIETA --- ---
    Občas dost nechápu, jak v téhle hře funguje scaling.

    Šel jsem za rangera na misi, na hard. A hra mi tam hodila legendárního enforcera, který fungoval tak, že jak mě jednou trefil ohníčkem, tak jsem hořel. Nejdřív tak dlouho, až mi shořel štít, pak cca vteřinu nezranitelnosti po štítu, a pak celé životy, až mi zbylo to minimum, co hra vždycky nechává po dotce. Prostě libovolný zásah, všechen štít a všechno brnění pryč.

    Teda, ne enforcera. Dva legendární enforcery najednou, pro jistotu. A v rámci x-tý vlny v boji, takže vždycky, když mě dostali, to jelo od začátku. Nakonec jediný, co zafungovalo, bylo odletět tak daleko, že si mě nepřátelé přestali všímat, a pak jim odsnipovat nádržky devastátorem. Netuším, co bych dělal, kdyby tam nebylo místo nebo kdyby hra měla tenhle exploit ošetřenej.

    Pro jistotu to teda ani nebyli bossové, po nich přišel dominion a těm nakonec dvě pojmenovaný fúrie, ale to už byla hračka, dohromady jen asi dvanáct fází nezranitelnosti, pohoda.
    PIETA
    PIETA --- ---
    Takže jsem lvl 19, ještě nemám odemčené všechny stroje a už jsem vyřešil Heart of Rage? Hmm.
    PIETA
    PIETA --- ---
    Tak schválně, jestli chápu ty druhy životů/zranění dobře:
    Jsou tři druhy životů - štít (modrý), brnění (žlutý), normální (červený). Kdo má štít, toho se nechytají elementy a acid. Brnění samo o sobě nic zvláštního nedělá.

    Impact je nejnormálnější zranění, co dělá většina zbraní, a není ničím zvláštní. Většinou, nebo možná vždycky, to znamená single target?
    Shield Breaker (modrý rozbitý štít) je varianta na impact, o dost lepší proti štítu a o dost horší proti brnění.
    Armor Buster (žluté rozbité brnění) je varianta na impact, o dost lepší proti brnění a o dost horší proti štítu.
    Acid není elementální, a kdo je pod kyselinou, dostává extra dmg ze všeho. Plus je silnější proti brnění.
    Oheň je elementální, dává dotku, a je silnější proti brnění a slabší proti štítu.
    Elektrika je elementální, dává dotku, někdy se šíří dál, a je o dost silnější proti štítu a o dost slabší proti brnění.
    Led je elementální, zpomaluje a mrazí, a je silnější proti štítu a o dost slabší proti brnění.
    Blast znamená AoE, jinak to může to být cokoliv z předchozích?
    PIETA
    PIETA --- ---
    Nevím, jestli se to počítá za vyšší obtížnost, ale už jsem přepnul na hard. (:

    Teď jsem jel se storm misi, kde mě to poslalo do outlaw tábora, tam pět elitních věží, které si navzájem kryly záda. Byl problém někam postavit windwall tak, aby mě kryla před všema, a když měla zeď cooldown, byla to úplná tragédie. U toho jsem teda nadával dost. A pak jsem tu misi ani nemohl z časových důvodů dokončit, takže podruhé ji začnu s kolosem a budu porovnávat.

    TRAGED: Nevím, jestli nudnej... Když jsem ve freeplay a někdo přede mnou nepřátele štve víc, tak je storm dost zábava.
    WRATA
    WRATA --- ---
    PIETA: Popsal jsi to v podstate spravne ale na vyssich obtiznostech je to znat o trochu vic. Tam si uz takove veci nemuzes moc dovolit ani s Colossem. Nejake manevrovani a CC je tam potreba
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    PIETA ,KID_MCHUTT:
    Ranger je na SOLO asi nejlepsi, protoze je nejuniverzalnejsi.
    Colossus hodne vydrzi, ale zabijeni je to straaasnee naa dlouhooo.
    Intereceptor je bozi, vsim proleze jak nuz maslem, ale nesmis se zastavit, nikdy. A musi se mu sestavit poradne komba a neustale jse vyuzivat, neobejde se bez nich, pro zacatecnika absolutne nevhodny.
    Storm je klasicky nudnej ranged glass canon, je vlastne herne nejnudnejsi.

    TRAGED
    TRAGED --- ---
    PIETA: Je to velkej rozdil. Kazdej funguje uplne jinak. Ale SOLO se daji hrat vsechny.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    PIETA: hele já nevím, já hrál primárně Rangera problémy jsem neměl, ale je fakt, že musíš být pořád v pohybu a nezastavovat se, krýt se a být poměrně ofenzivní k tomu
    PIETA
    PIETA --- ---
    Že vám ještě skáču do řeči... Je to mou nezkušeností, nebo je fakt docela velkej rozdíl v tom, jak jsou různý javeliny vhodný pro sólo hru a/nebo začátečníka? Protože s colossem mám pocit, že si můžu dovolit dost sebevražedný chování, prostě se vrhnout mezi nepřátele a mydlit to tam, u rangera mám pocit, že dokud se držím v krytu od větších davů nepřátel, je to v pohodě, a jako storm mám pocit, že si pořád musím hlídat zadní vrátka, abych mohl všem zdrhnout a v klidu regenerovat, a i jen přeletět nad nepřátelským táborem ve freeplay dokáže být dost o nervy...
    PIETA
    PIETA --- ---
    A ty rozhlasový hry... (Dramaticky) Kistááá!
    PIETA
    PIETA --- ---
    Level 14, a konečně mám flamethrower a lightning coil. Mwhahahaha, hahaha... Haha.
    PIETA
    PIETA --- ---
    Strašně mě baví ty debaty s NPC v pevnosti (a jinde). Brin, Sayrna, Neeson... Zlatíčka.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    TENENTE: Nezapomen, ze hra je vertikalni. Pokud se budes drzet na zemi, dostanes na budku. Tzn. musis byt stale v pohybu a casto ve vzduchu. Jo, a voda, vcetne vodni triste, lepe vede teplo ;-)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    TENENTE: Nezapomen, ze hra je vertikalni. Pokud se budes drzet na zemi, doostanes na budku. Muzis byt stale v pohybu a casto ve vzduchu.
    TENENTE
    TENENTE --- ---
    Můžu poprosit o nějaké typy do začátku?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam