KID_MCHUTT: oficiální blog BioWare.
Píšou tam, že potom co to první rok rozšiřovali.... ale to není pravda, první rok to nijak nerozšiřovali. Když nám to BioWare prodávalo, slíbili nám, že součástí hry budoe několik rozšíření (a ona byla už zpracována a ve fázy, kdy se na ní pracovalo.
Pak proběhl typickej Hudson (tehdejší ředitel BioWare), kterej tohle samý udělal už u Mass Effect jedna a svým jendáním od projektu vyhnal Karpyshina a spol. Ačkoliv Anthem byl nejrychleji prodávaný hrou BioWare v dějinách, vztahy ve studiu, které mrví jejich projekty už od dob Mass Effectů se zase projevili a co půl roku se měnili čéfové oddělení a kreativci se vzájemně vyhazovali. Do toho technický oddělení, které konečně dostalo podklady pro práci s engine se taky rozštěpilo a ti co s engine už uměli odešli jinam. Před tím z už téměř horových datadisků splácli jeden Catalyst event a odešli. Zůstalo tam 30 lidí a ti pak teda slíbili, že místo slibovaných pravydelných datadisků/updatů vydají vše najednou jako Anthem Next.
A to se nikdy nestalo.
Jediné co se dá říct - díky všem, co to teď zase hráli, protože zjevně díky tomu EA tomu nevypne servery, ale nechá to živořit, takže ten základ hry si stále zahrajete.