• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRAGEDAnthem & Outriders - 3rd person GaaS klub
    PIETA
    PIETA --- ---
    Taky mě to potom, co jsem si Anthem vyzkoušel, celkem mrzí. Tahle hra jako základ něčeho lepšího by mohla být fakt dobrá.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    PIETA: hmm :(
    PIETA
    PIETA --- ---
    Anthem Next nebude.
    PIETA
    PIETA --- ---
    Interceptor je teda něco! Takový šílenosti jako tripple dash, o kombech nemluvě...

    Zdá se mi to, nebo ze strongholdů chodí lidi hlavně (jenom?) tyrant mine? Všechny random strongholdy mě dotáhly tam, a do jiných mě to obvykle nenamatchuje na nikoho.
    Teda chodím na hard a nejsem ještě l.30, na jiné obtížnosti to může být jiné, nevím.
    PIETA
    PIETA --- ---
    Našel jsem první masterwork! Thunderbolt of Whatshername. Hodně vtipná zbraň, hlavně proti nepřátelům, co se spoléhají na štíty.

    Taky jsem vyleveloval na 26 a mám interceptora, na toho jsem hodně zvědavej. Akorát jsem musel na 26 vylevelovat dvakrát, protože poprvý se hra rozhodla, že to neplatí, a potom, co mi slavnostně oznámila, že mám nový unlock, mě vrátila asi o třetinu levelu zpátky do 25.

    Když mám příběhy hotový, tak teď můžu dělat akorát contracty, strongholdy, freeplay, legendární mise a quickplay?
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    PIETA
    PIETA --- ---
    WRATA: To je až u grandmasterskejch, já ještě nejsem 30. Easy/Normal/Hard nepíšou nic.
    WRATA
    WRATA --- ---
    PIETA: U tech obtiznosti je celkem jasne napsany jakej power bys na to mel mit.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    a i nějakou pevnost, i na lehčí obtížnost. Všiml jsem si, jak jsem to teď zkoušel, že fakt zapnuli padání gearu fakt všude a za všechno, tak by mělo být mnohem lehčejší si konkrétního javelina gearem vylepšit, případně získat tu zbraň, která je zamrazí či stunne.

    Za nás, když jsem to hráli, jo za nás, panáčku, to bylo vostřejší, my museli fakt těžce na tom pracovat, aby padlo vůbec něco a bylo to aspoň zelené.
    PIETA
    PIETA --- ---
    VIRIK: Asi nebudu máčka a zatím si shodím obtížnost zpátky na normal, nemá cenu se tím takhle trápit. V divizi jsem taky dost rychle poznal, že na heroic nejsem připravenej. (:
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    PIETA: zkus víc plnit i ty denní výzvy a tak a víc lítat pro freelandu, případně zda už máš ty denní a týdení úkoly pro frakce. Aby ti napdalo víc lepšího gearu a prostě jsi je mohl na hard přečůrat, ono je to pořád RPGčko.
    PIETA
    PIETA --- ---
    VIRIK: Asi ty legendární měli legendární resisty, protože z takovejch věcí jako statusů si fakt nic nedělali.
    Poskakování kolem mi obvykle funguje. Ale ne, když mě nesmí ani jednou trefit, a jsou dva.

    A sám seš dvojitej píčus. S vrtulkou! d-:
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    PIETA: hejbu se po bojišti a střílím je do jejich slabejch míst a to to dělám s gamepadem.... úplně stejně jako šašky se štítem v divizi :)
    Tady teda navíc existujou útoky, a víc možností jak na ně - útoky který jim rozhodí rovnováhu a na chvilku se odkryjí, případně když máš výbavu a umíš nahazovat komba, případně ještě se vybavit nějakým mrazícím "kouzlem/zbraní", která ti umožní je i na chvíli úplně zbrzdit. U některejch javelinů je daj stunnout i meele útoky (záleží na typu javelina a útoku a případně navázaným elementárním poškozením...

    a sám jsi větší píčuš, než jsem já píčus! :)
    PIETA
    PIETA --- ---
    VIRIK: Sám seš píčus, však tam jasně píšu, že jsem je nakonec dostal odstřelovačkou. (:
    Akorát mě mrzí, že to fungovalo teprve v momentě, kdy jsem byl tak daleko, že se vůbec nebránili, což je nuda.
    Dokud jsem byl blíž, tak si pořád drželi štít tak, že jsem nebyl vůbec schopný jim ty weakpointy, nebo cokoliv jinýho, pořádně trefit.

    A vůbec, jak teda řešíš enforcery? Já za rangera je většinou přeskakuju, abych jim mohl střílet do zad, akorát že přitom občas nějakou ránu schytám, což v tomhle případě nefungovalo. A dobrej je frost grenade, po kterým dají na chvilku pokoj, akorát že tyhle legendární z něj byli na pár momentů sotva zpomalení.
    PIETA
    PIETA --- ---
    TRAGED: To je možný. Za kolosa to na i hard byla a je většinou trivka, s výjimkou jednoho pojmenovaného bosse, se kterým jsme si neuměli ublížit navzájem, tak jsem měl dojem, že jsem ve správné obtížnosti, ale asi je to holt typ od typu. (:

    A ono i za toho rangera je to většinou těžký, ale tak správně zábavně těžký. A nestěžuju si třeba, že mě scout dostane jednou ranou na minimum životů, protože mu to trvá dlouho a jasně signalizuje. Enforcer prostě plive oheň všude, tomu se vyhnout nedokážu.

    TRAGED: Právě že ten jeden, co jsem si všimnul, jsem vůbec nebyl schopnej najít. Většinou k eventům dorazím náhodou a rovnou mi vyskočí nějaká směrovka s tím, kdy to začnou komentovat, nebo i dřív. Tohle bylo uprostřed ničeho.

    A co jsou zač ty eventy, co nejsou eventy, nevíš?
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    PIETA: PIETA: tohle mne překvapuje, u někoho kdo má tak neuvěřitelně najetý The Division, kde jsou ještě větší rozdíly v obtížnostech a kde je třeba úplně měnit taktiku, si najednou u druhého titulu, který je mnohem benevolentnější (a na rozdíl od Divize ti nesází hromady nepřátel spawnem rovnou do zad na místech s minimálním krytím) stěžuje jak píčus z nějaké databáze her....

    Když vidíš, že na hard jsou tam divný bestie, tak se vrať do základny a vem si třeba odstřelovačku, nebo něco co ti na ně funguje a kde zůstáváš skrytej, ne? Prostě zkus změnit taktiku.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    PIETA: Tzn. ze na hard jeste nemas dostatecnej equip :-]

    PIETA: Mam pocit, ze ti i rika, kde ten distress call atp je a waypointy se objevuji, ale az kdyz dorazis dostatecne blizko.

    (si to snad kuli tobe zapnu :-)

    PIETA
    PIETA --- ---
    A taky asi nechápu freeplay.

    Lítám nad krajinou, přede mnou fialový obrázek zaměřovače, pod tím nepřátelé, tak se do nich pustím, pak jsou někteří označení jako cíle, já je přeperu, fialový obrázek zmizí a to je všechno. Žádný komentář od hry, v Path of Valor mi nepřibude event, žádná odměna.

    Nebo jsem ve freeplay, Faye mi oznámí něco jako, že zachytila distress call, a to je všechno. Neobjeví se žádný waypoint, na mapě nic nového není, okolo mě se nic neděje...

    A občas je fialový zaměřovač, hra k tomu něco řekne, já splním cíle, je tam bednička s odměnou a do Path of Valor se to započítá.

    Nějak to nechápu. Proč něco je event a něco ne?
    PIETA
    PIETA --- ---
    Občas dost nechápu, jak v téhle hře funguje scaling.

    Šel jsem za rangera na misi, na hard. A hra mi tam hodila legendárního enforcera, který fungoval tak, že jak mě jednou trefil ohníčkem, tak jsem hořel. Nejdřív tak dlouho, až mi shořel štít, pak cca vteřinu nezranitelnosti po štítu, a pak celé životy, až mi zbylo to minimum, co hra vždycky nechává po dotce. Prostě libovolný zásah, všechen štít a všechno brnění pryč.

    Teda, ne enforcera. Dva legendární enforcery najednou, pro jistotu. A v rámci x-tý vlny v boji, takže vždycky, když mě dostali, to jelo od začátku. Nakonec jediný, co zafungovalo, bylo odletět tak daleko, že si mě nepřátelé přestali všímat, a pak jim odsnipovat nádržky devastátorem. Netuším, co bych dělal, kdyby tam nebylo místo nebo kdyby hra měla tenhle exploit ošetřenej.

    Pro jistotu to teda ani nebyli bossové, po nich přišel dominion a těm nakonec dvě pojmenovaný fúrie, ale to už byla hračka, dohromady jen asi dvanáct fází nezranitelnosti, pohoda.
    PIETA
    PIETA --- ---
    Takže jsem lvl 19, ještě nemám odemčené všechny stroje a už jsem vyřešil Heart of Rage? Hmm.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam