• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRAGEDAnthem & Outriders - 3rd person GaaS klub
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    TRAGED: no, zjevně se to nepovedlo každému ;)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    KID_MCHUTT:

    Core Components - Major Outage
    Outriders status page Status
    https://status.outriders.net
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    já jsem v lobby, co vy? :)

    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    TRAGED: my byli v mp :) možná je to "táhni Evropo?" :)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    KID_MCHUTT: servery, levely, bába nebo sníh...
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    A mame tady primetime, takze me Outriders koply ze serveru, tahni solisto, tad je to jen pro MP, nebo taj neco asi.
    A OFC je to jako vcera, uz se neprihlasim.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    LOL. Právě jim zase spadly levely :)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    VIRIK: To bych rad, ale takhle uz NYX kluby pres 10 let nefungujou :-)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    VIRIK: my ty outriders hrajeme spolu (s Koralem) a teda Anthem nebyl zdaleka takový koridor... A za to, že když člověk ustupuje, tak se instance resetne, za to by zasloužil autor pověsit za koule na hák.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    TRAGED: To klidně změň na Outriders (původně Anthem), aspoň ať to normálně ožije.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    KORAL: Hrat se porad da, "jen" zastavili vyvoj.
    KORAL
    KORAL --- ---
    No každopádně se to tu teď může zavřít. Tím, že to EA odpískalo, ztratila tahle diskuze smysl ... :(
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    TRAGED: to asi taky. hodně dělá i profese a svět kolem...
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    KID_MCHUTT: To je ale vekem ;-)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    já už jsem nasranej celkově a furt
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    KID_MCHUTT: já tedy jsem spokojenej s hrama od Ubisoftu, kterej anvíc ty biowaří lidičky vysál do svých studií.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    jen zopakuju, že pokud by někdo hledal BIoWare lidi, co tam ty hry dělali, tak Ubisoft, od Odyssey dál, např. i Immortals Fenyx.
    Tam mimochodem taky létáte omezeně s křídly a občas přijde bouře a někdo vám tam pořád vypráví :))) a lore příběhu je, že někdo pěknou zemi napadne chaosem... mrk mrk :)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    VIRIK: další kapka k tomu, přestat podporovat velká studia :/
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    KID_MCHUTT: oficiální blog BioWare.

    Píšou tam, že potom co to první rok rozšiřovali.... ale to není pravda, první rok to nijak nerozšiřovali. Když nám to BioWare prodávalo, slíbili nám, že součástí hry budoe několik rozšíření (a ona byla už zpracována a ve fázy, kdy se na ní pracovalo.

    Pak proběhl typickej Hudson (tehdejší ředitel BioWare), kterej tohle samý udělal už u Mass Effect jedna a svým jendáním od projektu vyhnal Karpyshina a spol. Ačkoliv Anthem byl nejrychleji prodávaný hrou BioWare v dějinách, vztahy ve studiu, které mrví jejich projekty už od dob Mass Effectů se zase projevili a co půl roku se měnili čéfové oddělení a kreativci se vzájemně vyhazovali. Do toho technický oddělení, které konečně dostalo podklady pro práci s engine se taky rozštěpilo a ti co s engine už uměli odešli jinam. Před tím z už téměř horových datadisků splácli jeden Catalyst event a odešli. Zůstalo tam 30 lidí a ti pak teda slíbili, že místo slibovaných pravydelných datadisků/updatů vydají vše najednou jako Anthem Next.

    A to se nikdy nestalo.

    Jediné co se dá říct - díky všem, co to teď zase hráli, protože zjevně díky tomu EA tomu nevypne servery, ale nechá to živořit, takže ten základ hry si stále zahrajete.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    kde to našel, prosím?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam