• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRAGEDAnthem & ARC Raiders & Outriders aka 3rd person GaaS klub





    ARC Riders | ANTHEM | OUTRIDERS

    ANTHEM
    #AnthemGame | #BioWare | r/AnthemTheGame | Anthem world map | Anthem archive
    Inscriptions HOWTO

    Zde NENÍ NEXTGEN klubik, tak si prosím osobni injektiva a výpady šetřete do něj. Díky.
    rozbalit záhlaví
    SITH
    SITH --- ---
    BOBESH: já jsem domluvený s kámošem, že hrajeme jen spolu, abychom měli stejný lvl, takže solo moc nejedu. Nicméně pro plánek si rád skočím :)
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    SITH: klidne. ale jak rikam, to sou takovy ty co lidi potkavaj nejvic (bettina, heavy gun parts, raider flare.. nebo neco takovyho .)) kouknu pak doma, ale nez se sejdem, tak to driv nasbiras sam :)
    SITH
    SITH --- ---
    BOBESH: a dáš? Za odměnu ti zatancuju, dám pusu nebo pustím nějaký suroviny :)))
    PETINY
    PETINY --- ---
    SITH: ten jsem dostal předevčírem z nějakého questu - podle mě to je jako odměna v jednom z těch ranků týdenních výzev
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    ja uz naky navic taky susnim, ale nic nobl! furt nevim, estli se poslu na tu expedici!! :))
    SITH
    SITH --- ---
    A někdo navíc blueprint pro anvil?
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    Increased loot value in Epic key card rooms to better reflect their rarity.
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    Removed the unsettling "mom?" from Speranza cantina ambient sound.

    ja tam dycky slysim zahejkani M.Jacksona a pak neco jako "čágo!" :D
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    NAGASAWA: mno tady je celej vypis, tak treba
    December Update 1.7.0 | ARC Raiders
    https://arcraiders.com/news/cold-snap-patch-notes
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    BOBESH: akorát bugnutý trofeje na platinu koukám pořád nic :(
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    ARC Raiders Update 1.7.0 is now live!

    Some important additions:

    - Added Skill Tree Reset functionality.
    - Added an option to toggle Aim Down Sights.
    - Wallet now shows your Cred soft cap.
    - Various festive items to get you into the holiday spirit.
    - Moved the Aphelion blueprint drop from the Matriarch to Stella Montis.
    - Added Raider Tool customization.
    - Fixed various collision issues on maps.
    - Improved Stella Montis spawn distance checks to address the issue of players spawning too close to each other.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SITH: vyhodíš to na zem z inventáře ve hře a hodíš si to do safe pocketu.
    SITH
    SITH --- ---
    _KOFILA_: jak probíhá přesun věci mezi hráči?
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Včera jsem si z rudý zóny v solu odnesl několik blueprintů a kvérů. Dostal jsem je se slovy "hello brother" od náhodných cizáků, který jsem při rabování pozdravil s tím, že jsem friendly. Nejspíš to KD při losování hráčů do mapy funguje. Zajímavý. Vtipnej moment byl, když jsem odemknul klíčem místnost a s chlapíkem jsem se chvíli navzájem omlouvali ohledně toho, kdo by tam měl jít jako první, když ten klíč patřil mě. Bylo to jako scéna v korporátu u dvěří: "až po vás, ne až po vás, ne až po vás, děkuji, pardon, děkuji, až po vás".
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    Kdyby někdo chtěl Venátory, Ranagády, Vulcana, vše se mi zítra spálí... Zbylo mi i pár blueprints (refibli a heavygunparts). Byla to krásná sezona. Zeptal jsem se AI kolik potřebuješ xp na vymaxování postavy... řekla cca 2M. Končím sezonu s 7,5M... Snad už žádnou další sezonu nic takového nepředvedu... Pošmáknul jsem si, moc.
    SITH
    SITH --- ---
    koukám že ten inventář a workshopy jsou takové minihra sama o sobě :)
    PETINY
    PETINY --- ---
    TRAGED: ono to nastavení je vůbec nějaký zvláštní, nepřišel jsem třeba na to, jak vypnout pokročilý funkce na grafice, aby to jelo raw input a mohl jsem zároveň vypnout anti-aliasing (TAA), podle mě to vůbec nejde (a to jediné by bohatě stačilo, abys tím reálně získal nějakou kompetitivní výhodu).
    PETINY
    PETINY --- ---
    ja si vcera zahral dve hry, dvakrat Harvester event, dvakrat zabugovany - potom, co ho sundate, nejde vylootovat. Tak tam 15 lidi beha dokola a kouka na sebe, a pak se jdou vsichni hromadne extraktnout, Ta posledni cast je celkem zabava :)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    TRAGED: To bylo vždycky výborný v DayZ. Frajeři se v hejkalech schovávali v noci ve vysoký trávě a vždycky se divili, že je někdo vyndal na 300 metrů. Potom jim došlo, že si PC Master Race vypnula detaily, vegetaci a napálila gamu na maximum. Proč ne na PC za 50 tisíc :))
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Reduced vision - rto jse zvedav, jak to osetri proti "lowdetailstum". CoD Stalingrad npkc. Nebo to byl jeste MoH?
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    to bude hutny! :)
    ARC Raiders Cold Snap isn't just a visual snowy map condition, it will actually affect your gameplay:

    🔸Reduced vision
    🔸Unsteady feet over frozen water
    🔸 Frostbite if you stay outdoors for too long
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    :) Dominik Hašek approved!

    BOBESH
    BOBESH --- ---
    Winter hits the Rust Belt | ARC Raiders
    https://arcraiders.com/news/whats-coming-in-the-december-update
    Flickering Flames Winter Event | ARC Raiders
    https://www.youtube.com/watch?v=zdGMteCqknE
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    jak to kropi na tom poslednim :D
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    ;)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SITH: Jinak k tomu lootu. Ta správa inventáře je vlastně taková druhá minihra, kdy nevíš, co rozebrat, anebo co prodat, protože po dalším questu, anebo upgradu zjistíš, že jsi to rozhodně nutně potřeboval. Hlavně si ten inventář zvětšuj, prodávej věci s ikonkou diamantu, vylepšuj kohouta, vylepšuj stoly a postupně si všechny ty důležitý materiály zažiješ. Hlavně potřebuješ ze startu věci na výrobu bandáží, shieldu a výrobu munice. Na nějaký tutorialy, virtuální mapy a diagramy materiálů z netu jsem kašlal a kolem levelu 20 jsem se v tom postupně zorientoval.
    SITH
    SITH --- ---
    NAGASAWA: jasný, my jsme s kámošem zatím na první mapě, jsme friendly, volám na hráče z dálky že jsme friendly ale ostražití, a zatím jsme ok. Potkali jsme bandu, dle přízvuku asi z asie, kluk a holky, a šli jsme spolu k výtahu a ten bránili a super spolupráce. Podruhé jsme potkali dvojici v lese, také friendly, ale zaútočila na nás další dvojice, kterou jsme pobili a vylootovali. A pak se s tou původní rozešli v míru. Takže zatím ok. Baví mě, jak se k výtahu občas seběhne pěkná partička lidí, na poslední chvíli z okolí kde předtím nikdo nebyl vidět :)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SITH: Na redditu onehdá řešili prohlášení vývojáře ve kterém říkal, že se aktuálně vypočítá kádéčko hráčů za posledních řekněme 20 kol a podle toho tě umístí na server buď k friendly lidem, anebo naopak ke krvelačným. Jestli to tak v reálu funguje, těžko říct, ale co se mě týče - chovám se friendly v solu a za poslední týden po mě třeba nikdo nevystřelil. Buď je to náhoda, mám kliku, anebo to tak funguje. Těžko říct. Hraju čiste na PS5 serverech. Pokud jdes ale na Stella Montis mapu, která se bere jako PVP, tak tam už je to čistá paranoia a agrese a vždycky záleží na tom koho potkáš. Já tam včera vletěl, potkal jsem formující se bandu a šli jsme hromadně na Bastiona a bylo to super. Každopádně frustrace z toho, že bych si tam připadal nějak šikanovanej se nedostavuje, protože se mi to reálně neděje. Skupinový hraní je samozřejmě o dost agresivnější.
    BARTOLOMEJ
    BARTOLOMEJ --- ---
    PETINY: podle me si mel spis stesti 😀
    PETINY
    PETINY --- ---
    SITH: ne, do souboje se dostanu tak na jedné mapě z deseti, tohle byla asi ta jedna z deseti, ale nejdebilnější a nejzákeřnější :)
    SITH
    SITH --- ---
    PETINY: agrese teda šla spis nahoru ne?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam