KURE: presne tak, 60MP je moznost, kdyz o ni clovek v danou chvili stoji, ale nema to byt metla co te porad tlaci do nesmyslny a v danou chvili treba hlavne neuzitny maximalizace.
Kdyz chci co nejvic realnych MP/prostoru pro orez, tak si priclonim, zajistim cas, drzim iso dole atd. A kdyz ne, tak je uplne jedno, ze to nebude o moc vic nez treba 24MP uroven treba z reportaze atd - vysledek z celyho obrazu na HD/4K pro klienta/na socky vyjde na stejno a daleko vic pak zalezi na zpracovani.
Jinak na ty pricloneny krajinky je myslim skoro vsech GM skoda, kdyz i skoro kazdej ne-GM a zejmena 2.8 zoom udela pekny f/5.6 :)
LWEEK: jestli myslis lepsi zaverku jako zvuk, tak R4 ma super, asi tak pulku zvuku A7 III. Ale samozrejme to nesnima jako A9 na tichou.
LWEEK: souhlas s tou 85/1.8, na dnesni pomery porad slusny a s porad nejlepsim AF, byt trochu "sterilni" obraz dle meho. Ale 20/2 je uz teda za zenitem, nejen sterilni a proste "plochej" obraz, ale ani ne moc jinak opticky dobry. To sklo proste poslouzilo v dobe, kdy nebyl lepsi budget, ale opticky uz dnes nebrat. A 16-35/4 taky nebylo nikdy moc extra, pokud clovek nehoni ten rozsah na milimetr, tak Tamron 17-28/2.8 je proti tomu o dost lepsi, skoro na urovni i toho GM.