AMANT: Aha...takže za problemy a frustraty v telocviku, výtvarce a hudebce můžou neschopní učitelé, v ostatních předmětech to neplatí?! Když je někdo neschopný naučit se hvězdu doma na dvorku tak je to špatně a neměl by být hodnocen na škála 1-5, zatímco "malý matematik kterému nejde Dějepis" na základě stupnice 1-5 hodnocen být může?
Většina se asi shodne že pohyb je důležitý a děti nějakým způsobem k tomu dostat též. Těží z toho celá společnost do budoucna....je stejný problém pokud si "malý matematik" nebude pamatovat kdy se vylodil Xerxes?! Nemyslim si...zdravá, sportující populace je asi výhodnější než populace malých knihomolů
Samozřejmě na učiteli jestli dějiny podá formou biflování dat, nebo formou propojených příběhů.... jenže to se obloukem dostáváme k celému systému vzdělávání a její formě.
Malý tlouštík, individualista co nesnáší společné míčové hry, nebo holka s protáhlou držkou co ostaním kazí hru, místo toho aby se prostě na chvíli kousla, by samozřejmě lépe těžil/a ze systému kdy si vybere předměty jemu na míru, podobně jako v US ...leč máme systém jaký máme.
Duševní mrzáctví a frustrace ze školního tělocviku jsou z nějákého důvodu pochopitelné a obhajitelné, bolístku pofoukáme....ale u toho samého např. u fyziky budeme říkat, "no jo, měl se víc učit, proč se na to doma nepodívá, asi není moc bystrý" at už má žák talent jakýkoliv a bylo mu to podáno jakoukoliv formou.....úplně stejně jako u tělocviku.