• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    Far Cry Primal

    Tahle hra mě při vydání absolutně minula, resp. když vyšla, tak jsem si říkal, co to je za hovadinu, hrát za pračlověka, pobíhat někde s oštěpem nebo kyjem, to je zoufalost. Však zjistil jsem, že je to malý krok pračlověka, ale velký skok pro hráče.

    Dají se ochočovat zviřátka, která umí různé kejkle, oštěpem se dá bodat, házet, jsou tam takedowns jako v jiných FC, jsou tam tři druhy luků skywalkerů, tři druhy kyjů (taky se dají házet), tři druhy házecích "shards", všechno se dá zapálit, taky se dají vyrobit bomby, pasti, masové i individuální návnady. Děj a ostatní postavy jsou taky veliká zábava. Každou chvilku vás vyfetuje šaman a zažíváte díky tomu výlety a rozličná dobrodružství třeba v kůži tlustokožce. Jednomu týpkovi pomáhate učit se létat a víc smrdět, jíní vás naučí něco vyrábět. Samozřejmě abyste si mohli věci vyrábět, musíte pořád něco sbírat. Včetně vlastnoručně ulovených zvířat. Ty vás mimochodem otravují celou dobu. Taky si lze vyrábět bylinno-živočišné svačinky, které vám vyléčí zranění nebo pomůžou vydržet nedýchat. Je tam speciální "hunter vision", kterou jsem zezačátku používal skoro furt (zvýrazňuje vše živé i sběruhodné, cestičky za zraněnými zviřátky atp.). A to by stačilo.

    Všechny hlavní mise (včetně final bossky ofc), všechny outposty dobyty. Serepetičky Daysha Hands, Cave Paintings, Totems, Izila Masks, Wenja Bracelets hodlat nesbírám, mám jich tak třetinu, ale prolízat kvůli tomu jeskyně a hledat cesty je spíš opruz, než zábava. Taky mi na mapě zbylo pár "neobjevených" lokací (zobrazeno jako otazníky vskutečnosti jsem kolem většiny z nich prošel, ale nechtělo se mi už v pozdějších fázích hry kvůli tomu odbočovat, protože za objev byla hovní odměna). Všechny craftable items a skilly naplno, osada plná wenja peoples a všechny chýše upgradované. Vlastně mi chybí čtyři upgrady crafting skills, které jsem nikdy nepotřeboval (jako vykraftění dvou sting bomb místo jedné apod.).

    I tak se divím, že mi sejv zobrazuje jenom 58%

    Každopádně velmi doporučuju.

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Fallout 4 GOTY, z určitých důvodů střídavě na XOX a XSS, zatím 115 hodin. Co k tomu říct? Naposledy jsem hrál Fallout 2 a nedokážu říct, jestli jsem ho dohrál (takže asi ne). Minula mě trojka, minulo mě New Vegas, až když jsem loni na podzim zase chvíli hrál na Switchi Fallout Shelter (hehe...), tak jsem si říkal - čtyřka je teď na Xbox za 250 kaček se všema DLC, tak bych to možná mohl zkusit... Nechtělo se mi úplně, tyhle hry jsou na dlouho a já to moc časově nedávám, no ale nakonec jsem se do toho pustil v prosinci a teda ani ne za dva měsíce je hlavní příběhová linie hotová :-) Až do poslední chvíle jsem se snažil být se všema zadobře, ale nakonec jsem to dohrál za Railroad, protože mi prostě přišli jako moje krevní skupina. Titulky nebyly, vedlejší a random questy jedou dál i po skončení hlavního příběhu. A ta dvě velká DLC na samostatných mapách jsem ještě vůbec nerozehrál, takže mě čeká ještě pěkných pár dalších desítek hodin (mám objevených 213 lokací z 400+ a hotových 119 questů z 272, takže nejsem ani v polovině). Pokračovat ale budu asi až nějak příležitostně průběžně, teď si musím dál zase něco menšího a úplně jiného na rozptýlení.

    Třeba Yakuzu :-D



    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    Exo One - 3h (XsX) - to je zatim asi nejkontroverznejsi vec, co jsem za poslednich par let hral. Je to hra, je to umelecke dilo ? Je to puzzle nebo relaxacni hra ? Kazdopadne by se dalo rict ze to ma ze vseho neco a v tom je to unikatni. Vlozite se do role blíže nespecifikovaného létajícího objektu, který putuje vesmírem. Navštívíte různorodé planety a díky pěkné vizuální stránce se nejednou zasníte, zapřemýšlíte. Až na jedno místo s asteroidem jsem hru proletel pomerne rychle. Dávám 7/10 (obsahuje to uz bod za neotřelý nápad)

    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    NAGASAWA: jj FTL znam
    TAP: moc jsem z toho nepochopil, ale asi chapu ze to za to stoji :D
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    BIMBAS: Jinak jestli znáš Faster Than Light, kde resis provoz rakety, tak tady v jedné osobě resis provoz hybridu plachetnice, kdy se staras o parní kotel a reagujes na svoji cestě na svět kolem sebe. Spolu s Inside to v Indie zanru doporucuju kde muzu.
    TAP
    TAP --- ---
    BIMBAS: o lásce, porozumění a odpuštění...páry ze své dieselplachetnice.
    je to produkt pár lidí z Zürcher Hochschule der Künste, žádnýho etablovanýho herního studia, v podstatě puzzler s vysokou pravděpodobností mechanického opotřebení screenshot tlačítka.
    často bývá za pár korun, do backlogu worth-it indies určitě patří
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    TAP: btw uz je preorder na dvojku s ponorkou, tak snad udrzi atmo jednicky.
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    TAP: o čem to je, nebo co je náplní? několikrát jsem o tom slyšel
    TAP
    TAP --- ---
    Far Lone Sails / Switch / 3.5h

    indie / cute / postapo

    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    Death´s Door - 14h na příběhový ending. Na true ending možná taky pozdeji dojde, ale jenom kvuli tomu, ze tu hru prodluzuje, ale dela to novými úkoly, ktere si ale musíte najít. Příjemná kombinace Dark Souls, Titan Souls s grafikou Zeldy, jak jsem se shodl s Wiki. Grafika je vyhlazená, mechanika jednoducha, deti na to rady koukali. Trochu me vyvedla z miry Betty, porcoval jsem ji asi 20x protoze se trochu hodila mimo rytmus hry. Ale princip uceni mapy a hlavne z vlastních chyb jako v DS je zde patrný, ale jednodušší, ta hra nechce klást velké nároky. Chvilema jsem si pripadal, ze hraju nejakou pohadku od Ghibli. Jednoduchý RPG systém a chytře poschovávané svatyně s upgrady (neni nutne hledat, hru projdete i v zakladu a navic jsou potreba 4 svatyne na upgrade 1 bodu zivota nebo magie navic tzn. jde to pomalu). Dal bych tak 7/10.

    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    ZOMBO: Mám na tom nahráno přes 26h, 2x jsem prošel původní hru + skvělé DLC, no a pak mi vyšla Enhanced edice v plně RT kabátku a to bylo něco pro mě, takže dalších 11h vč. DLCček :)
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Metro Exodus (17h) – asi nejmíň depresivní díl, ve kterym mi kapitoly s otevřenym světem sedly překvapivě víc než ty lineární. Jdu si to projít znovu (nejen) kvůli jinýmu konci a pak ještě dvakrát v Enhanced Edition i s DLC, dokud nevyjde S.T.A.L.K.E.R. 2.

    THESTOUPA
    THESTOUPA --- ---
    Shin Megami Tensei V (105 hodin)

    CIVETTA
    CIVETTA --- ---
    Po 100 hodinách Shin megami tensei V na Switchi. New game úplně nepotřebuji, i když by bylo fajn vědět, co vše se odemklo
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    B3DA: tyjo ja prvni 3 hry pokazil, pak to dohral jen tak tak, hra je to super
    B3DA
    B3DA --- ---
    Frostpunk 20h, nechal jsem se unest vybornou atmosferou a lehce to prehnal s pripravami na zimu :)

    TAP
    TAP --- ---
    DR_K: tak teď Baba Is You
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Observation 7 hodin

    Příjemná sci-fi/horor space záležitost, ve které se zhostíte pomerně neobvyklé role AI systému ve stylu HAL 900 z Vesmirné odysey na mezinárodní orbitální stanici, kdy vetšinu času řešíte pomerně nápaditě a pěkně zpracované vektorové puzzle a pohybujete se jak pomocí kamer, tak autonomního dronu po stanici, kde se věci klasicky, jak už t tak bývá, lehce zvrtnou. Observation doporučím všem, kteří mají občas náladu na kratší projekty a disponují prostorovou orientací, trpělivostí a překousnou i trochu těch žánrových klišé. Ostatním může poletování po stanici při hledání řešení logických hádanek přivodit záchvaty zuřivosti a solidní frustraci. Pro fans Horizontu udalosti a podobnych filmu, je to rekneme povinnost, specialne, kdyz se da Observation poridit v dnesni dobe v pohode za kilo.

    DICK85
    DICK85 --- ---
    ELECTRICKOTA: God Of War (PC) 31 hodin - mechanika bojů je hodně konzolová, ale jinak jsem si to moc užil. Jak je již zmíněno, příběh, postavy a vizuál je super.

    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Turok (12h) – dobrej remaster střílečky, která mi před 25 lety dala dvě užitečný lekce: hype zabíjí myšlení a grafika není všechno. Dokola jsem tehdy četl recenzi v časáku (nikdy nezapomenu na verdikt: "Iritující skákání. 8/10"), koupil krabicovku a po pár hodinách bloudění v úvodních levelech jsem to už nezapnul.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam