• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    NYX #dohrano 2024
    https://static.freedomconnection.cz/nyx-dohrano/

    Vyfoť a sdílej fotku závěrečných titulků/finalbosse/trofeje ze hry, kterou jsi aktuálně dohrál + přidej popisek o jakou hru se jedná a kolik hodin ti cca trvalo dohrání + #dohrano .
    Př. Half Life/10 hodin/#dohrano

    Všichni v diskuzi budeme rádi, když napíšeš i tvoje dojmy z hraní.


    dceřiná diskuze: [Dohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Loosers není ani na nástěnce (vím, má to být "losers", ale už to nejde změnit)] [Dohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Losers není ani na nástěnce]
    rozbalit záhlaví
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    BIMBAS: Jinak jestli znáš Faster Than Light, kde resis provoz rakety, tak tady v jedné osobě resis provoz hybridu plachetnice, kdy se staras o parní kotel a reagujes na svoji cestě na svět kolem sebe. Spolu s Inside to v Indie zanru doporucuju kde muzu.
    TAP
    TAP --- ---
    BIMBAS: o lásce, porozumění a odpuštění...páry ze své dieselplachetnice.
    je to produkt pár lidí z Zürcher Hochschule der Künste, žádnýho etablovanýho herního studia, v podstatě puzzler s vysokou pravděpodobností mechanického opotřebení screenshot tlačítka.
    často bývá za pár korun, do backlogu worth-it indies určitě patří
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    TAP: o čem to je, nebo co je náplní? několikrát jsem o tom slyšel
    TAP
    TAP --- ---
    Far Lone Sails / Switch / 3.5h

    indie / cute / postapo

    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    Death´s Door - 14h na příběhový ending. Na true ending možná taky pozdeji dojde, ale jenom kvuli tomu, ze tu hru prodluzuje, ale dela to novými úkoly, ktere si ale musíte najít. Příjemná kombinace Dark Souls, Titan Souls s grafikou Zeldy, jak jsem se shodl s Wiki. Grafika je vyhlazená, mechanika jednoducha, deti na to rady koukali. Trochu me vyvedla z miry Betty, porcoval jsem ji asi 20x protoze se trochu hodila mimo rytmus hry. Ale princip uceni mapy a hlavne z vlastních chyb jako v DS je zde patrný, ale jednodušší, ta hra nechce klást velké nároky. Chvilema jsem si pripadal, ze hraju nejakou pohadku od Ghibli. Jednoduchý RPG systém a chytře poschovávané svatyně s upgrady (neni nutne hledat, hru projdete i v zakladu a navic jsou potreba 4 svatyne na upgrade 1 bodu zivota nebo magie navic tzn. jde to pomalu). Dal bych tak 7/10.

    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    ZOMBO: Mám na tom nahráno přes 26h, 2x jsem prošel původní hru + skvělé DLC, no a pak mi vyšla Enhanced edice v plně RT kabátku a to bylo něco pro mě, takže dalších 11h vč. DLCček :)
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Metro Exodus (17h) – asi nejmíň depresivní díl, ve kterym mi kapitoly s otevřenym světem sedly překvapivě víc než ty lineární. Jdu si to projít znovu (nejen) kvůli jinýmu konci a pak ještě dvakrát v Enhanced Edition i s DLC, dokud nevyjde S.T.A.L.K.E.R. 2.

    THESTOUPA
    THESTOUPA --- ---
    Shin Megami Tensei V (105 hodin)

    CIVETTA
    CIVETTA --- ---
    Po 100 hodinách Shin megami tensei V na Switchi. New game úplně nepotřebuji, i když by bylo fajn vědět, co vše se odemklo
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    B3DA: tyjo ja prvni 3 hry pokazil, pak to dohral jen tak tak, hra je to super
    B3DA
    B3DA --- ---
    Frostpunk 20h, nechal jsem se unest vybornou atmosferou a lehce to prehnal s pripravami na zimu :)

    TAP
    TAP --- ---
    DR_K: tak teď Baba Is You
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Observation 7 hodin

    Příjemná sci-fi/horor space záležitost, ve které se zhostíte pomerně neobvyklé role AI systému ve stylu HAL 900 z Vesmirné odysey na mezinárodní orbitální stanici, kdy vetšinu času řešíte pomerně nápaditě a pěkně zpracované vektorové puzzle a pohybujete se jak pomocí kamer, tak autonomního dronu po stanici, kde se věci klasicky, jak už t tak bývá, lehce zvrtnou. Observation doporučím všem, kteří mají občas náladu na kratší projekty a disponují prostorovou orientací, trpělivostí a překousnou i trochu těch žánrových klišé. Ostatním může poletování po stanici při hledání řešení logických hádanek přivodit záchvaty zuřivosti a solidní frustraci. Pro fans Horizontu udalosti a podobnych filmu, je to rekneme povinnost, specialne, kdyz se da Observation poridit v dnesni dobe v pohode za kilo.

    DICK85
    DICK85 --- ---
    ELECTRICKOTA: God Of War (PC) 31 hodin - mechanika bojů je hodně konzolová, ale jinak jsem si to moc užil. Jak je již zmíněno, příběh, postavy a vizuál je super.

    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Turok (12h) – dobrej remaster střílečky, která mi před 25 lety dala dvě užitečný lekce: hype zabíjí myšlení a grafika není všechno. Dokola jsem tehdy četl recenzi v časáku (nikdy nezapomenu na verdikt: "Iritující skákání. 8/10"), koupil krabicovku a po pár hodinách bloudění v úvodních levelech jsem to už nezapnul.

    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    God Of War (PC) 29hodin - herně hrozný konzolový klik-fest, naštěstí příběhová obtížnost to řeší uspokojivě. Zábavný puzzle, hezká grafika, super příběh a zajímavý postavy - pokračování si ujít nenechám.

    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    SITH: Moje ostuda v kategorii "nedohrál jsem". Scénář pořád stejný - pustím hru, odehraju cca 80 hod., přestane mě to bavit, po nějaký době se k tomu vracím a začínám úplně odznova, protože se nedokážu vžít do rozjetýho příběhu. Nehledě na to, že musím autisticky odhalit naprosto vše, každej otazníček na mapě. No nic, jsem nepoučitelnej - právě jsem hru spustil, jak jinak, od začátku :D .
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    SITH: tyjo ja to snad nakonec dam. Hral jsem jen ten prvni prolog, ale mapa mi ukazala co na ni vsechno jde delat a ja se lekl a utekl :D
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Videl jsem u Nagasawy na Twitchi, ze rozjel Okami HD, coz mne privedlo na myslenku, ze verzi pro Switch jsem rozehral uz pred lety a pak z nejakeho duvodu skoro na konci prestal hrat. Takze jsem dneska drapnul Switch do paratu a dotahl to do konce. Vyborny klon Zeldy, konec je slzicka - poctivej kus prace. Vrele doporucuji, i s tim mnohaletym odstupem mne to bavilo porad stejne, jako kdyz to vyslo. Neni to tezke, jenom mozna trochu zdlouhave - no doporucuji se naladit na to, ze pribeh s Orochi je vlastne jenom prvni z legend, kterou Amaterasu prochazi...

    Jo a dohral jsem kdysi i Okamiden pro Nintendo DS, ale to bych musel prochazet archiv.





    SITH
    SITH --- ---
    Witcher 3: Wild Hunt
    Witcher 3: Hearts of Stone
    Witcher 3: Blood and Wine
    125hodin, ale dokončen jen příběh, ještě mi pár úkolů chybí

    S klidným srdcem mohu říct, že tohle je zatím ta nejlepší hra, kterou jsem kdy ve svém více jak 20+ letém životě hrál. Musel jsem si počkat, až si koupím gaming PC s RTX kartou, abych si vychutnul ty epické scenérie, západy slunce, krajiny, lesy a horská jezera. Famózní mix RPG, příběhu, vliv chování ve hře na výsledek příběhu, několik možných zakončení, sexu s čarodějkama na vycpaném bílém jednorožci atd.
    Všem, kteří to ještě nehráli, tak prosím, zahrajte si :)

    HONZAL
    HONZAL --- ---
    Metroid Dread - 15h clear time, reálně 40h
    S hrdostí dávam, protože sem to chtěl několikrát vzdát a sem lama - nebylo to zadarmo.
    moje první hra v serii a stávám se fanouškem - parádní vizuál, level design a souboje(!) plný dechberoucích animací, velká jízda! Hra má v sobě přes nový technický kabát pořád i něco z 80s pop artu, což se mi velmi líbilo.

    TAP
    TAP --- ---
    Sea of Solitude / PS4 / 5h

    tématickej brácha Firewatch, Inside, What Remains of Edith Finch, Hellblade. jako hra je to neobjevná generická hopsačka, jako dílo, zpracovávající témata deprese, úzkostí, samoty, psychyckýho zdraví a práce s ním to ale působí hodně osobně, upřímně, někdy snad až příliš až doslovně, ale rezonuje to (aspoň se mnou) fest. Cornelia Geppert má o hře hezkej TED Talk



    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam