Rage 2/45 hodin/XSS/#dohranoJako takhle... Hrál a dohrál jsem Rage, Fallout 4, Mad Max i Doom 2016 - no a Rage 2 mi přijde jako takový sice vyleštěný, ale jinak nemastný a neslaný mix tohohle všeho, ovšem s důrazem na barevné dýmovnice :-) Jenže zatímco všechny čtyři jmenované hry jsem si koupil a vůbec toho nelituju, u Rage 2 jsem rád, že je v GP a mohl jsem si ho tak zahrát "bezplatně". Protože kdybych za hru zaplatil, tak by mi těch peněz asi bylo líto.
Opravdu hodně mi to připomínalo Mad Maxe, kterého dělali Avalanche Studios pět let před Rage 2. Jen teda místo bitek nablízko jsou tady přestřelky ve stylu Doom 2016, ale jinak ty věčné přejezdy autem, jeho tunění a střílení za jízdy, konvoje ke zničení (ty mě teda v Mad Maxovi bavily nesrovnatelně víc, tady jsem dal jen jeden a stačilo), pár druhů lehce repetitivních úkolů na mapě, tři "frakce", pro které musíte plnit úkoly... To všechno je Mad Max napasovaný na Rage IP a téměř neznatelně okořeněný Falloutem.
Zní to jako atraktivní mix, ale vlastně to tak vůbec není. Žádná aktivita mě nedokázala pořádně zaujmout a vlastně by to ani nebylo potřeba, protože ke splnění hlavní dějové linie toho moc nepotřebujete. I tak jsem ale (jako obvykle) věnoval asi polovinu herního času prozkoumávání mapy, levelování a tunění zbraní i schopností, protože se mi pak v hlavním příběhu pokračovalo mnohem snáz. Musím ale říct, že je to opravdu krátké - podle
https://howlongtobeat.com/game/58031 nějakých deset hodin, čemuž bych teda klidně věřil. A to je hodně málo.
Teď, když mám dohráno, bych se ještě pár dalších hodin mohl poflakovat po mapě a dohnat to, co mi ještě chybí, plus ulovit nějaké ty další trofeje (kterých je nesmyslné množství)... Ale nemám na to chuť a DLC mě taky nezaujaly. Celkově těžký průměr, i když technicky... No, technicky to bylo zvládnuté asi dobře, ale to prostě nestačí. Nemít Rage 2 hodně rozumně nastavenou obtížnost (jel jsem jako obvykle na Normal), tak jsem to snad ani nedohrál. Snad i ta jednička se mi líbila víc :-)