• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    GULAZ
    GULAZ --- ---
    Immortals Fenyx Rising/35 hodiny/XGP/#dohrano
    Tohle jsem si hodne uzil. Mozna me to bavilo i vic nez AC serie. Herni mechaniky vypilovany, pomer logickych hadanek a boju presne podle meho gusta a fajn humor. Jedine co me mrzelo je, ze si uz moc nepamatuju detaily z Reckych baji a povesti, na ktere bylo casto narazeno.

    TAP
    TAP --- ---
    Yakuza Kiwami 2 / 44h / PS4 / #dohrano

    Substories jsem vzdal v bodě, kdy mě zašpuntovalo shogi a poker. Ale jinak Sotenbori love, v Majima Saga ukápla slzička za Makoto

    REFLEX
    REFLEX --- ---
    Gas Station Simulator / 14.5h / Steam PC / #dohrano

    Na zacatku me to bavilo hodne, kdyz clovek objevuje ruzne herni mechaniky, postupem casu se ze toho stala druha prace :D

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    PRAASHEK: Ono je úplně jedno, s čím to má korespondovat, stejně to nerozeznáš a rytmicky to nesedí :-D Hele, mrknul jsem na popisy jednotlivých obtížností a je to teda takhle: Easy - single track, kick drums, fewer notes, fewer monsters. Medium - one to two tracks, kicks, snare or cymbals. Hard - one to two tracks, kicks and snare, and cymbals. Very hard - two tracks, kicks, snare and cymbals. Hardest - three tracks, kicks, snare and cymbals. ¯\_(ツ)_/¯ Moudrej z toho pořád nejsem, ale jo, nemám pravdu s tím, že jsou tam i ostatní nástroje, je to jen o bicích. Plus navíc "there's also the possibility of changing instrument feedback between playback, enable snare/cymbals input merge or add a metronome so that you can keep in time with the beat". Měl jsem všechno v defaultu, na nic jinýho kromě rychlosti jsem nesahal. Jo a ten metronom taky nebyl moc slyšet :-)
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    se nedivím, že ti to nešlo, kdyžs to hrál celou dobu blbě! :))
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    //žlutý má být asi kick..? ale v tom dalším herním rachotu to absolutně nejde slyšet :)
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    DEEFHA: čoveče červené kolečko je stoprocentně snare :)
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    PRAASHEK: Žlutá spodní jsou bicí (low / high, čiliže dvě tlačítka, lze střídat dle libosti), to je základní střílení. Červená je kytara (jedno tlačítko) a po třech "nabitích" se tím hází hranát. Fialová jsou klávesy (jedno tlačítko) a opět po X nabitích vyšle laser, nebo co to je. S hudbou to opravdu moc nekoresponduje a podle mě není šance, že by to šlo hrát jen podle poslechu. Holt žádný Guitar Hero to není :-)
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    DEEFHA: jak to přesně funguje aby se to dalo hrát bez té time-line? jediný, co jsem v celkovém rachotu hry rozeznat jsou snare (která sedí na červenou prostřední lajn) a základní linka kytary (na kterou ale ta time-line vůbec nesedí, jestli to má být ta žlutá spodní lajna). Co má představovat žlutá a fialová lajna v té muzice? Podotýkám že jsem hrával na bicí i na kytaru :)
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Double Kick Heroes/4 hodiny/XSS/#dohrano

    Dvě definitivně poslední hry v Xbox Live Gold jsou Portal 2 a Double Kick Heroes. Co myslíte, že jsem si vybral pro dnešní večer? :-) Samozřejmě - pixelartovou rytmickou indie hříčku s famózním metalovým soundtrackem od Elmobo! První varování: pokud nemáte rádi metal a aspoň trochu se v něm neorientujete, nebude se vám to líbit. Druhé varování: pokud se vám to líbit bude, pravděpodobně narazíte na nesmyslně vysokou obtížnost. Hra sice není žádný Taiko no Tatsujin, ale tohle na gaypadu prostě jen tak nedáte:

    Doublekick Heroes Boss Battle - SATAN on EXTREME (The Devil)
    https://www.youtube.com/watch?v=ccevpkeNjKk


    Takže pokud vás příběh a postavy zaujmou, budete se chtít někam dostat a nebudete se chtít zbytečně frustrovat, budete to muset hrát na jednu z nižších obtížností, jako já. Pak už se to celkem dá a chvílemi jsem si gameplay dokonce i užíval, ale opět jsou tu dva probémy. Problém první: každý z asi třiceti songů je jiného metalového subžánru (jsou to většinou pocty příslušným význačným skupinám), přičemž třeba takový black nebo progresivní death jsou prakticky nehratelné i na tu nejlehčí obtížnost. Hra sice nabízí možnost zpomalení až na poloviční rychlost, ale to je problém druhý: není to dobře technicky zvládnuté a rytmická kvantizace se při zpomalení dost liší od skutečného obsahu zvukové stopy, což u hry tohoto typu fakt vadí. Obecně mi pomohlo hrát spíš podle obrazové timeline než podle zvuku, pak ale přijdete o většinu dění na obrazovce, což je škoda - hra totiž nabízí množství vtípků a popkulturních odkazů. Zvlášť, jak už bylo řečeno, pro příznivce žánru :-)

    Další screenshoty jsou zde a soundtrack najdete třeba na YouTube. Vizuálně a zvukově hra nemá chybu, soundtrack jsem si dokonce i koupil. Jen ta hratelnost...







    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    Harvester/13 hodin/#dohrano
    Po týhle hře jsem pokukoval už jako děcko ale nikdy jsem se k tomu nedostal. Pamatuju si jak jsem si prohlížel obrázky ve Score a přemejšlel co tam může bejt tak moc ujetýho :D no a dnes díky tomu, že se to dá pohodlně hrát na Steam Deck a já si dal za úkol likvidovat resty, mám tuhle kontroverzi za sebou. A teda ujetý to je požehnaně. V reálu je ta hra strašná blbost a nedává moc smysl, ale takovým způsobem, že mě to opravdu celou dobu bavilo a poměrně hodněkrát jsem se u toho nahlas musel smát. Pokud někoho zajímá vývoj násilí v počítačových hrách, tak tohle je must play. Svatý jim tenkrát nebylo absolutně nic a to mě baví :)

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    CHEWBACCA: Njn, nemohl jsem si pomoct.... A to předesílám, že jsem poměrně nenáročný hráč - líbil se mi Duke Nukem Forever :-D
    CHEWBACCA
    CHEWBACCA --- ---
    DEEFHA: jsem rád, že můj snad jediný negativní názor na tuhle hru, nezůstal osamocený :-)
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Unravel/9 hodin/XSS/#dohrano

    Trochu netradiční puzzle plošinovka s fotorealistickým vizuálem, kvalitní hudbou, maličko vyšší obtížností a občas frustrujícím ovládáním - celkově ale příjemná oddechová záležitost, která se hraje sama. Jak je mým zvykem, série hraju zásadně napřeskáčku, takže jsem dvojku dohrál už loni :-) Jednička je oproti dvojce pouze pro jednoho hráče (resp. ovládáte jen jednu postavu) a nemá jednu herní mechaniku, což mi ale naprosto vyhovovalo. Dvojka už byla někdy dost překombinovaná.





    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Rage 2/45 hodin/XSS/#dohrano

    Jako takhle... Hrál a dohrál jsem Rage, Fallout 4, Mad Max i Doom 2016 - no a Rage 2 mi přijde jako takový sice vyleštěný, ale jinak nemastný a neslaný mix tohohle všeho, ovšem s důrazem na barevné dýmovnice :-) Jenže zatímco všechny čtyři jmenované hry jsem si koupil a vůbec toho nelituju, u Rage 2 jsem rád, že je v GP a mohl jsem si ho tak zahrát "bezplatně". Protože kdybych za hru zaplatil, tak by mi těch peněz asi bylo líto.

    Opravdu hodně mi to připomínalo Mad Maxe, kterého dělali Avalanche Studios pět let před Rage 2. Jen teda místo bitek nablízko jsou tady přestřelky ve stylu Doom 2016, ale jinak ty věčné přejezdy autem, jeho tunění a střílení za jízdy, konvoje ke zničení (ty mě teda v Mad Maxovi bavily nesrovnatelně víc, tady jsem dal jen jeden a stačilo), pár druhů lehce repetitivních úkolů na mapě, tři "frakce", pro které musíte plnit úkoly... To všechno je Mad Max napasovaný na Rage IP a téměř neznatelně okořeněný Falloutem.

    Zní to jako atraktivní mix, ale vlastně to tak vůbec není. Žádná aktivita mě nedokázala pořádně zaujmout a vlastně by to ani nebylo potřeba, protože ke splnění hlavní dějové linie toho moc nepotřebujete. I tak jsem ale (jako obvykle) věnoval asi polovinu herního času prozkoumávání mapy, levelování a tunění zbraní i schopností, protože se mi pak v hlavním příběhu pokračovalo mnohem snáz. Musím ale říct, že je to opravdu krátké - podle https://howlongtobeat.com/game/58031 nějakých deset hodin, čemuž bych teda klidně věřil. A to je hodně málo.

    Teď, když mám dohráno, bych se ještě pár dalších hodin mohl poflakovat po mapě a dohnat to, co mi ještě chybí, plus ulovit nějaké ty další trofeje (kterých je nesmyslné množství)... Ale nemám na to chuť a DLC mě taky nezaujaly. Celkově těžký průměr, i když technicky... No, technicky to bylo zvládnuté asi dobře, ale to prostě nestačí. Nemít Rage 2 hodně rozumně nastavenou obtížnost (jel jsem jako obvykle na Normal), tak jsem to snad ani nedohrál. Snad i ta jednička se mi líbila víc :-)





    CIVETTA
    CIVETTA --- ---
    Polda 7/15 hodin/#dohrano
    Trvalo mi to, ale konečně dohráno. Není to špatný díl, ale na staré se nehrabe. A navíc jsem musela dohrát, když mám vlastní dabing Paris :D
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky/40h/#dohrano
    V poslední době mě moc ty novější střílečky nebavily a celkově novější hry, tak jsem si řekl, že zkusím návrat ke klasice, doplnit si resty a nainstaloval jsem si S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky. Ze začátku nezvyk ta zastaralá grafika, přeci jen je to znát, ale časem jsem si zvykl. Po prvních pár hodinách mě odradila šílená obtížnost, která je hlavně způsobena tím, že enemáci jsou ultimátní, přežijou skoro všechno a sami oplývají takovými vlastnostmi jako střelbou za roh, přes dveře, přes zed a jsou schopný trefit na velkou vzdálenost jakoukoliv zbraní a vážně zranit. A granáty hází většinou přímo pod nohy. Na nějakou dobu jsem to odložil a pak se k tomu vrátil, když jsem byl nemocnej a měl chut na nějakou výzvu. Když jsem si zvyknul na tu obtížnost a naučil se využívat hodně save, tak mě to naopak hodně chytlo. Dlouho se mi nestalo, že by mě nějaká hra tak pohltila. Ten svět a atmosféra je parádní. Jen teda jsem postupem času narážel na horší a horší bugy, NPC postavy jsou naprosto debilní a často se stává, že zablokujou jedinej vchod. Tahle hra je šíleně zabugovaná a proto i dává smysl často ukládat. Ta část hry, kdy můžu volně procházet celým světem a tam si plnit questy, hledat úkryty a vůbec se kochat celým světem mě uchvátila nejvíc a strávil jsem v tom nejvíc času. Bohužel pak ke konci se hra zlomí ze zajímavýho otevřenýho světa do koridoru, kterej je přehnanej svou obtížností a jeden bug za druhým, což tu celkovou obtížnost ještě zvyšuje. V závěru mi nešlo hru dokonce kvůli bugu dohrát a měl jsem už sto chutí ji odinstalovat. Nakonec to vyřešilo nahrání starší pozice, ale dohrání byla už jen taková povinnost. Takže celkově mám z týhle hry docela rozporuplný pocity.

    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    REFLEX: The Artful Escape / 4h / #dohrano
    Já od toho čekal víc a trochu mě to zklamalo. Vizuální stránka se povedla, ale příběh, hratelnost a dokonce i ta hudba byly přinejlepším průměr. Souhlasím že pro zhulený hráče je to optimální. Screenshot jsem ztratil a už je to odinstalovaný. Aspoň z toho mám všechny ajchy.

    Space Jam: A new legacy - the game / 1h / #dohrano
    Z toho je ten screen. Malá retro hra jako promo k filmu, který jsem neviděl. Nijak originální, klon Street of rage, ale zábavná. Nevím jak moc v kontextu toho filmu má smysl dělat hru tak, aby vypadala jako 30 let stará. Ale nijak to nevadilo, dá se to hrát ve třech na jedné konzoli, takže super na hraní s dětma.

    REFLEX
    REFLEX --- ---
    A Plague Tale: Innocence / 11h / Xbox game pass PC / #dohrano

    Super logicko, akční filmo hra. Super grafika, příběh, hudba, zvuky. Už se těším na 2ku

    5/5

    GEE
    GEE --- ---
    Wintermoor Tactics Club/7 hodin/Steamdeck/#dohrano
    Sympatická malá RPG/strategie s tahovejma soubojema inspirovaná Personou a D&D. Souboje zdaleka nejsou tak promyšlěný jako třeba v Into the Breach, ale má to srdce a duši na správným místě. Nic pro alt-right bojovníky.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam