• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Cyberpunk 2077 / 75 hodin / #dohrano

    Moje cesta k Cyberpunku byla dlouhá. Ještě v roce 2019 jdu pozdravit varšavskou pobočku CD Projektu, abych pak den před vydáním zrušil předobjednávku v obavě, že mi to neutáhne PC. O několik patchů později konečně hraju a rozhodně tý prodlevy nelituju.

    Trvalo mi 50 hodin, než jsem opustil melouchy od fixerů/NCPD a toulání po Night City, který teď řadim vedle mýho milovanýho Hongkongu ze Sleeping Dogs, a po prologu pokračoval dál v příběhu. A musim přiznat, že některý vedlejší mise mě chytly za srdce víc než celej hlavní děj.



    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    The Dream Machine / 13.5 hodiny / Steam Deck / #dohrano

    Zvláštní shodou náhod je první hrou, kterou jsem dohrál na čerstvě dorazivším Steam Decku, právě tahle epizodická point & click adventura. Nepočetný indie tým na ní pracoval sedm (!) let, během nichž postupně uvolňoval stejný počet epizod. Ty do sebe nakonec zapadnou jako obří puzzle a během psychedelicko-metafyzického finále vás donutí přemýšlet o spoustě věcí (třeba o životě, vesmíru a tak vůbec). Hra je kompletně ručně vytvořená - loutky, miniaturní modely, papírové kulisy atd., přičemž veškerý vizuál je naprosto famózní! Popsal bych ho asi jako Velíšek & Klimt meets Burton & Selick, což stoprocentně sedí k příběhu, který se odehrává částečně v prostředí starého domu a hlavně ve snech jeho nájemníků (i vašich vlastních). Nezapometulný zážitek - za těch pár korun, kolik hra aktuálně na Steamu stojí, určitě doporučuju.

    Jo a prosimvás - celé to je ve Flashi! Zjistil jsem to hned na začátku a pak jsem celou dobu nedokázal přestat myslet na to, že v roce 2022 hraju na Steam Decku flashovku :-D Jízda na mrtvém koni nikdy nebyla lepší...





    LUCIEN
    LUCIEN --- ---
    Gorogoa / 1.45h / #dohrano

    Taková ta malá perla co vás úplně odzbrojí mechanikou a zpracováním. Klidně bych to bral delší <3

    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    BIMBAS: Saints Row už někdy od třetího dílu měla vymakanou tvorbu postavy. Každý si tam dá co se mu líbí. Já hrál SRIV za tlustou cernošku s čírem a taky to sedlo.
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    ten charakter je hrozný :D:D jak se na to dokazes koukat 30 hodin :D
    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    Saints Row 2022/30 hodin/#dohrano

    Moje první Saints Row. I přes negativní recenze jsem dal tomuhle "GTA na drogách" šanci. Právě díky tomuto šílenému konceptu hře odpustíte mnoho nesmyslných glitchů a nedotaženou fyziku, která by kdekoliv jinde působila dost rušivě. Hlavní dějová linka je fajn, vedlejší aktivity jsou zábavné, ale někdy až příliš repetitivní, obzvlášť budování impéria.

    +akční dějová linka
    +humor
    +velký výběr aut
    +skvělej playlist. Country rádio vede
    +do jisté míry budování impéria

    -vedlejší questy jsou dost repetitivní
    -zbytečné glitche
    -chabý arzenál zbraní

    Vesměs jsem byl ale spoko, jen jsem teď přeopenworldován, chce to něco uzavřenýho. Joo a taky jsem hrál za namakanou lesbu s protézama nahoře bez. K tý hře to prostě patří.

    7/10

    GULAZ
    GULAZ --- ---
    Immortals Fenyx Rising/35 hodiny/XGP/#dohrano
    Tohle jsem si hodne uzil. Mozna me to bavilo i vic nez AC serie. Herni mechaniky vypilovany, pomer logickych hadanek a boju presne podle meho gusta a fajn humor. Jedine co me mrzelo je, ze si uz moc nepamatuju detaily z Reckych baji a povesti, na ktere bylo casto narazeno.

    TAP
    TAP --- ---
    Yakuza Kiwami 2 / 44h / PS4 / #dohrano

    Substories jsem vzdal v bodě, kdy mě zašpuntovalo shogi a poker. Ale jinak Sotenbori love, v Majima Saga ukápla slzička za Makoto

    REFLEX
    REFLEX --- ---
    Gas Station Simulator / 14.5h / Steam PC / #dohrano

    Na zacatku me to bavilo hodne, kdyz clovek objevuje ruzne herni mechaniky, postupem casu se ze toho stala druha prace :D

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    PRAASHEK: Ono je úplně jedno, s čím to má korespondovat, stejně to nerozeznáš a rytmicky to nesedí :-D Hele, mrknul jsem na popisy jednotlivých obtížností a je to teda takhle: Easy - single track, kick drums, fewer notes, fewer monsters. Medium - one to two tracks, kicks, snare or cymbals. Hard - one to two tracks, kicks and snare, and cymbals. Very hard - two tracks, kicks, snare and cymbals. Hardest - three tracks, kicks, snare and cymbals. ¯\_(ツ)_/¯ Moudrej z toho pořád nejsem, ale jo, nemám pravdu s tím, že jsou tam i ostatní nástroje, je to jen o bicích. Plus navíc "there's also the possibility of changing instrument feedback between playback, enable snare/cymbals input merge or add a metronome so that you can keep in time with the beat". Měl jsem všechno v defaultu, na nic jinýho kromě rychlosti jsem nesahal. Jo a ten metronom taky nebyl moc slyšet :-)
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    se nedivím, že ti to nešlo, kdyžs to hrál celou dobu blbě! :))
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    //žlutý má být asi kick..? ale v tom dalším herním rachotu to absolutně nejde slyšet :)
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    DEEFHA: čoveče červené kolečko je stoprocentně snare :)
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    PRAASHEK: Žlutá spodní jsou bicí (low / high, čiliže dvě tlačítka, lze střídat dle libosti), to je základní střílení. Červená je kytara (jedno tlačítko) a po třech "nabitích" se tím hází hranát. Fialová jsou klávesy (jedno tlačítko) a opět po X nabitích vyšle laser, nebo co to je. S hudbou to opravdu moc nekoresponduje a podle mě není šance, že by to šlo hrát jen podle poslechu. Holt žádný Guitar Hero to není :-)
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    DEEFHA: jak to přesně funguje aby se to dalo hrát bez té time-line? jediný, co jsem v celkovém rachotu hry rozeznat jsou snare (která sedí na červenou prostřední lajn) a základní linka kytary (na kterou ale ta time-line vůbec nesedí, jestli to má být ta žlutá spodní lajna). Co má představovat žlutá a fialová lajna v té muzice? Podotýkám že jsem hrával na bicí i na kytaru :)
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Double Kick Heroes/4 hodiny/XSS/#dohrano

    Dvě definitivně poslední hry v Xbox Live Gold jsou Portal 2 a Double Kick Heroes. Co myslíte, že jsem si vybral pro dnešní večer? :-) Samozřejmě - pixelartovou rytmickou indie hříčku s famózním metalovým soundtrackem od Elmobo! První varování: pokud nemáte rádi metal a aspoň trochu se v něm neorientujete, nebude se vám to líbit. Druhé varování: pokud se vám to líbit bude, pravděpodobně narazíte na nesmyslně vysokou obtížnost. Hra sice není žádný Taiko no Tatsujin, ale tohle na gaypadu prostě jen tak nedáte:

    Doublekick Heroes Boss Battle - SATAN on EXTREME (The Devil)
    https://www.youtube.com/watch?v=ccevpkeNjKk


    Takže pokud vás příběh a postavy zaujmou, budete se chtít někam dostat a nebudete se chtít zbytečně frustrovat, budete to muset hrát na jednu z nižších obtížností, jako já. Pak už se to celkem dá a chvílemi jsem si gameplay dokonce i užíval, ale opět jsou tu dva probémy. Problém první: každý z asi třiceti songů je jiného metalového subžánru (jsou to většinou pocty příslušným význačným skupinám), přičemž třeba takový black nebo progresivní death jsou prakticky nehratelné i na tu nejlehčí obtížnost. Hra sice nabízí možnost zpomalení až na poloviční rychlost, ale to je problém druhý: není to dobře technicky zvládnuté a rytmická kvantizace se při zpomalení dost liší od skutečného obsahu zvukové stopy, což u hry tohoto typu fakt vadí. Obecně mi pomohlo hrát spíš podle obrazové timeline než podle zvuku, pak ale přijdete o většinu dění na obrazovce, což je škoda - hra totiž nabízí množství vtípků a popkulturních odkazů. Zvlášť, jak už bylo řečeno, pro příznivce žánru :-)

    Další screenshoty jsou zde a soundtrack najdete třeba na YouTube. Vizuálně a zvukově hra nemá chybu, soundtrack jsem si dokonce i koupil. Jen ta hratelnost...







    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    Harvester/13 hodin/#dohrano
    Po týhle hře jsem pokukoval už jako děcko ale nikdy jsem se k tomu nedostal. Pamatuju si jak jsem si prohlížel obrázky ve Score a přemejšlel co tam může bejt tak moc ujetýho :D no a dnes díky tomu, že se to dá pohodlně hrát na Steam Deck a já si dal za úkol likvidovat resty, mám tuhle kontroverzi za sebou. A teda ujetý to je požehnaně. V reálu je ta hra strašná blbost a nedává moc smysl, ale takovým způsobem, že mě to opravdu celou dobu bavilo a poměrně hodněkrát jsem se u toho nahlas musel smát. Pokud někoho zajímá vývoj násilí v počítačových hrách, tak tohle je must play. Svatý jim tenkrát nebylo absolutně nic a to mě baví :)

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    CHEWBACCA: Njn, nemohl jsem si pomoct.... A to předesílám, že jsem poměrně nenáročný hráč - líbil se mi Duke Nukem Forever :-D
    CHEWBACCA
    CHEWBACCA --- ---
    DEEFHA: jsem rád, že můj snad jediný negativní názor na tuhle hru, nezůstal osamocený :-)
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Unravel/9 hodin/XSS/#dohrano

    Trochu netradiční puzzle plošinovka s fotorealistickým vizuálem, kvalitní hudbou, maličko vyšší obtížností a občas frustrujícím ovládáním - celkově ale příjemná oddechová záležitost, která se hraje sama. Jak je mým zvykem, série hraju zásadně napřeskáčku, takže jsem dvojku dohrál už loni :-) Jednička je oproti dvojce pouze pro jednoho hráče (resp. ovládáte jen jednu postavu) a nemá jednu herní mechaniku, což mi ale naprosto vyhovovalo. Dvojka už byla někdy dost překombinovaná.





    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam