• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    DR_K: Jo, to samozřejmě věřím, hlavně endgame bude v coopu super výzva. Já to vlastně hodnotil z pohledu singleplayer hráče, což je, když to vezmu zpětně, k tomuhle typu hry asi nefér.
    DR_K
    DR_K --- ---
    PALADIUS: dovolim si pridat, ze v coop pruchodu ke znudeni nedoslo
    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    Tiny Tina's Wonderlands / 45 hodin / #dohrano

    Borderlands zasazené do fantasy prostředí. Hra neurazí, ani moc nepřekvapí. Nadšení ze hry se láme zhruba v půlce, stává se totiž těžce repetitivní a poměrně nudnou. Za pozitivní zmínku stojí alespoň typický borderlands humor a rozmanitý arzenál zbraní a ucházející nepřátelé.

    Hra je vhodná především pro nadšence tohoto žánru. Doporučuji počkat alespoň na 50% slevu.

    Hodnocení: 6/10



    HONZAL
    HONZAL --- ---
    MIKESHCZ: nechceš hodit stats postavy pro zajímavost? Skvělá hra každopádně!
    MIKESHCZ
    MIKESHCZ --- ---
    Kingdom Come: Deliverance / 136 hodin / #dohrano
    A jak jsem slíbil, tak jsem udělal. Tak dlouho jsem čekal na CZ dubbing, až jsem to znovu celé dohrál tentokrát se všemi DLC. Za mě nejlepší z nejlepších. A až vydají konečně ten dubbing, tak to pojedu potřetí a zkusím to na hard mode.

    SWAMP_ASS
    SWAMP_ASS --- ---
    The Witcher 3: Wild Hunt / 96 hodin #dohráno
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Samorost 1 / 17 minut / #dohrano

    Samorost 2 / 1 hodina / #dohrano

    Samorost 3 / 6 hodin / #dohrano

    Doufám, že se Amanita zase někdy do lesa podobně vrátí, tu atmosféru s jemným hudebním podkresem tam totiž umí nejlíp.





    GULAZ
    GULAZ --- ---
    JUNGLER: jasne, dik;)
    GULAZ
    GULAZ --- ---
    GULAZ: A Plague Tale: Requiem / 20h / XGP #dohrano
    Tak tohle bylo MNOHEM intezivnejsi nez jednicka. Pribehove to navazuje tam kde jednicka skoncila, takze je dobry hrat to po sobe. Herni mechaniky zustaly vicemene stejny, jen boju je vic a jsou akcnejsi, stealth lokace vetsi, takze je vic cest jak je resit, jen poradny puzzly zase chybi.
    Grafika je nadherna a stylizace jakbysmet (hlavne ke konci). Varibabilita prostredi takyu vetsi nez v jednicce.
    Kazdp. ale to jak se vyviji pribeh a osudy Huga a Amicie, to je... husty. Od urcity chvile jsem si rikal, ze uz musi bejt konec, pac uz to neni kam dal gradovat, ale vzdy prisel jeste vetsi fuck-up. Musim rict, ze ke konci uz mi to nebylo uplne prijemny a posledni chapter to uz je... narez.

    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Shadow of the Tomb Raider/34 hodin/#dohrano
    Tak tohle byl asi nejlepší díl série. Některý scény jsou epický, třeba hned ten úvodní souboj s jaguáry. Prostředí pěkně zpracovaný, džungle fakt super. Jinak je to prostě klasickej Tomb Raider :)

    TERZ
    TERZ --- ---
    Alien: Isolation/77hodin/#dohrano

    7 let, 6 průchodů, srdcovka. Jedna z nejlepších her, co mi prošla rukama a druhej nejlepší zážitek z Alien universa. Je mi vlastně docela líto, že to cinklo.
    TAP
    TAP --- ---
    Dark Souls III / PS5 / 70h #dohráno

    slušná výprava na konec světa a zpátky. po podivné dvojce, kterou budu muset asi konečně pokořit na závěr všech soulsborne je to úctyhodný návrat ke kořenům DS. značná roztahanost je takhle retrospektivně jasná anticipace toho, jak dopadl Elden Ring. krásní bossi, krásnej souboj jako vždy, spousta maličkostí, co mi otevřely ještě více oči v tom, co všechno je v Elden Ringu copypasta.
    přes dvojí varování hry jsem nechtěně skočil do NG+, takže jestli si chci zahrát DLC, musim to celý projet znova a vlastně se na tu cestu celkem těším.

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    CIVETTA: Na tohle se těším jak malej, ale nejdřív musím dojet dvojku :)
    CIVETTA
    CIVETTA --- ---
    Bayonetta 3/18 hodin/#dohrano

    Bylo to bájo! Se musí zažít 🙂 Dohrán příběh, chybí ještě hafo věcí na kompletaci


    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Pilgrims / 54 minut / #dohrano

    Společně s Botaniculou je to teď moje nejoblíbenější adventura od Amanity, protože jen houšť her, co vycházej z českejch pohádek.

    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    GTA San Andreas/40 hodin/ #dohrano

    Grove Street, home...

    Dohráním na 100% dávám sbohem legendě, která navždy zůstane v mém žebříčku nejlepších her a od které jsem se stejně jako před téměř 20 lety (uff), nedokázal ani na chvíli odtrhnout.

    ...a opovažte se hrát ty zprzněný "remastery"

    HONZAL
    HONZAL --- ---
    PRAASHEK: Ja jsem se nekam pripojil, takze neco porad jede i pro xbox. Ale moc jsem se v tom neorientoval a vzdy me hned nekdo sejmul a mam pocit, ze se to tam hemzilo Cinama a Rusakama.
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    ELECTRICKOTA: jsem se ptal, protože HONZAL má ten skříňshot očividně z konzole ;) a tam tuším právě servery mŕtvolnyje
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Pentiment / XSS / 16,5 hodiny / #dohrano

    Pentimenti ve výtvarném umění znamená změnu záměru umělce během práce na obraze. Původní kresba nebo malba je překryta dalšími vrstvami malby stejného stáří. U přemalby se nejedná o retušování, ale obvykle drobnou změnu kompozice nebo posun původní představy během tvůrčího procesu. (Wikipedia)

    Kolem Pentimentu panovalo celkem velké těšení a dost se toho o něm napsalo, takže asi není potřeba nosit dříví do lesa. Středověká detektivní adventura má iluminacemi inspirovaný vizuální styl (k vidění spíš tady než na finálních screenshotech níže) a takový smysl pro historický detail, že se v podstatě jedná o splněný vlhký sen všech dějepisářek. Jednoduchý gameplay spočívá z velké části v tom, že na mnoha místech ovlivňujete vývoj vaší postavy i samotný příběh tím, jak se zachováte. Zbytek je o zjišťování faktů a vyvozování určitých závěrů, které opět mohou a nebo nemusí příběh dál ovlivnit. Záleží prostě jen na vás, jak moc se rozhodnete vznikající "obraz" v průběhu hry měnit.

    Je tedy prakticky jisté, že každý hráč bude mít průchod hrou trochu a nebo i hodně odlišný od ostatních. Problém je ale v tom, že hra obsahuje obří množství textových dialogů (ve hře se nemluví, jen píše!), kterými je potřeba se pročíst a proklikat. Texty jsou navíc psané hned několika historickými fonty, pomocí kterých je vyjádřeno např. společenské postavení dané postavy. Ani jeden z těch fontů se nečte úplně pohodlně, takže je to sice vysoce stylové, ale taky hodně namáhavé na vstřebání. Nemyslím si tedy, že bych měl chuť si dát celou hru ještě jednou (hra má pouze jeden slot a autosave, takže se nemůžete vracet), abych zjistil, jak by změna nějakého rozhodnutí ovlivnila příběh.

    Postupování příběhem je totiž vázané na herní čas a některé věci se prostě nedají stihnout, resp. rozhodně se nedají stihnout všechny. Což je asi škoda, protože vím minimálně o jedné lokaci, kterou jsem nestihl ani objevit, natož pak prozkoumat. Líbilo by se mi, kdyby bylo možné se v příběhu vracet a zkoušet postupně další možnosti, jako třeba v Beacon Pines. Ale na druhou stranu chápu, že by se tím asi dost narušila struktura vyprávění příběhu, který by tím pádem ztratil sílu. A to by byla taky škoda... Inu, člověk si asi nevybere. Ostatně i tom Pentiment tak trochu je :-)





    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    PRAASHEK: PC master race only, na xbox hraje jen prcek 😂
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam