Resident Evil: Village / 20 hodin / #dohranotak jsem se donutil. hru mam paradoxne skoro od vydani z nejakeho humblebundle ci kyho vyra, ale proste jsem to po chvilce vypnul s tim ze je to hnusna hra a ja se bojim :) nejspis pod dojmem klaustrofobicke morove hniloby re:biohazardu, tam jsem zatim skoncill v momente kdy se me otec rodiny snazi rozjezdit autem v garazi. ale...
za ten level design by mel nekdo dostat nobelovku! jedine co nechapu ze zamek dimitrescau nebyl treti ale prvni. zamek sam je proste dechberouci. ale zbytek vubec nezaostava. pravda, vila beneviento po zamku pusobi trochu chude ale jen na prvni dojem. zatopene mlyny mi pripominaly metro last light a ta tovarna... vesnice se v prubehu meni, tu se povali plot, tu ziskate klic k vratum, tu cestu kudy jste sli stokrat zablokuje traktor, proste se neomrzi. vylozenou extazi jsem prozil kdyz jsem se po nejakem case konecne dostal k zahradnikove klici a dostal se do toho posledniho baraku. po dlouhe dobe me backtracking vubec nevadil a naopak jsem si ho uzival a tesil se co se ve vesnici zase zmenilo od meho posledniho vyletu za dalsim kusem meho potomka.
light rpg element s upgradovanim arsenalu a jeho levelovanim, sber a crafteni naboju/larnicek a dodavani surovin na recepty pro duka je taky fajn. bohuzel, pochopitelne jsem si prodal ryby driv nez se mi odemkly u duka recepty takze nektere se tim staly navzdy neuvaritelne.
jedina vec kterou bych herne doslova vytknul je ze v nekterych momentech hra naprosto ocividne planuje ze proste musite aspon jednou umrit aby jste zjistili ze ted musite utikat a obracne. tj. hodne loadu padlo na to ze jsem vysazel kompletni munici do neceho co v dany moment hry zabit proste neslo a naopak jsem se dost casto zbytecne plizil kolem neceho co jsem pak (vetsinou leknutim a ke svemu udivu) sundal par ranama.
no kazdoapadne, mapa je krom neslozene panenky vyluxovana do mrte a jak bylo po titulkach, uz jsem byl na humblebundle a dlc se stahne nez tohle dopisu.
a alice dimitrescau je proste kus a bohyne! :)