• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    GEE
    GEE --- ---
    The Dark Pictures Anthology: Little Hope/4h/PS5/#dohrano
    Omlouvam se, ale tentokrat bez screenu - nejak jsem nemel chut behem hrani neco tipat. Bohuzel slabsi, nez prvni dil [GEE @ Dohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!] i presto, ze potencial tu byl vetsi - ducharinu a opustene vesnicky ja rad
    THESTOUPA
    THESTOUPA --- ---
    Fire Emblem Engage/110 hodin/#dohrano

    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Warhammer 40K: Mechanicus
    SteamDeck+PC, #dohrano, 25h, GOG 231 korun.

    Hra je dobra smes mechanik, atmosfera je super. odebrali hodne RNG, ale kompenzuji rust jinym limitem. I tak jsem skoncil hrozne OP :)

    DR_K
    DR_K --- ---
    Metroid: Zero Mission/PS Vita (retroarch)/5,5 hodin/#dohrano

    chtel jsem si zahrat prvni dil, ale obaval jsem se, ze na NES verzi uz nemam nervy, pak jsem zjistil, ze existuje tahle predelavka na GBA a bylo to paradni, palec nahoru jednoznacne.

    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    GANDHI: jakože existuje komunita hráčů, která ke spokojenosti potřebuje naprosto nekonzistentni příběh plný nonsensů, kde se všechny postavy chovají nelogicky a s nejasnou motivací? A to mám celkem nízké nároky.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    ELHO_CID: mozna proto, ze to dlc bylo nejspis cileny na komunitu, ktera treba samotnou eru piratsvi vnima diky bujicimu slave tradu spis negativne, ale jinak souhlas jako takovy jsou dlccka k Unity nebo Syndicate mnohem lepsi
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    AC4: Freedom Cry/6h/xbox/#dohrano
    Proč musí mít nejlepší Assassin Creed hra tak špatné DLC? AC Syndicate a Unity byly trochu hloupější hry, ale ry jejich DLC byly fajn, hlavně Jack rozparovač. Já Black Flag považuji za nejlepší hru z klasických AC, tedy tech než z toho Origins udělaly neco úplně jiného. Ale Freedom Cry nepřináší žádnou novou myšlenku nebo herní mechaniky (osvobození otroků není dost zajímavé), je to jen zjednodušený gameplay loop hlavní hry a příběh nedává vůbec smysl.
    TOFI
    TOFI --- ---
    Umurangi Generation Special Edition #dohrano
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    PRAASHEK: Wildlands jsem ted koupil v nějaký slevě, tak jsem na to zvědavej. Ale nejdřív jsem si znova nainstaloval breakpoint a zkusim to dotáhnout. Nevím, jesli jsem měl úplně tu finální verzi, když jsem to naposled hrál, ale bohužel tam za mě platilo "čím delší dobu to hraju, tim mín mě to baví". Ale takovej pocit mám u víc ubisoftích her.
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Resident Evil 7 Biohazard / 21 hodin/#dohrano
    Konečně jsem to po dlouhých a dlouhých měsících dorazil. Hra jako taková dobře udělaná, a chvílema mě dost bavila, jen sem tam záseky u nějakýho bosse. Hororový hry mám hodně rád, ale tady se to tlačí hlavně na ten masakr a hnus, což není zrovna moje preference. Bohužel zase se mi tady potvrdilo, že hodně her má dneska dlc jen jako vývar na prachy a kdyby si to člověk nekoupil, tak o nic nepřijde. Tady jsem měl skoro všechna dlc, dohrál jsem polovinu. Ty dvě delší příběhový nebyly špatný, ale bohužel ani nic moc extra.


    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    PSY_CHAOTIC: já dohrál breakpoint a bylo to super (ale měl jsem až tu úplně finální verzi se všema updatama). Pak jsem začal wildlands a nebavilo mě to moc...
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    Chorus/Gamepass/20h/#dohrano
    Chtěl jsem si zahrát vesmírnou střílečku a přesně to jsem dostal. Je to vesmírná pohádka ve stylu hvězdných válek, hlavní hrdinka je něco jako Darth Vader, kterýho začalo hryzat svědomí a stáhl se do ústraní. Ale minulost si ji našla a ona se rozhodla přidat na správnou stranu.
    Hraje se to moc hezky - vesmírný boj je navíc vylepšený o ty "sith" schopnosti, takže může smahnout protivníka bleskem, nebo ho hodit do díry. Akce rozhodně není slabou stránkou hry. Jsou tam tuhé boje, že kterých jsem měl pocit zadostiučinění, když se to konečně povedlo, i takové, kde protivníky převyšuju o třídu a můžu si vybrat, jak elegantně je rozeberu.
    Moc hezká audiovizuální stránka hry. Fakt doporučuju.

    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    VIRIK: A neměl (nemá) Breakpoint takový ty specializovaný třídy, který definovaly, jak to hraješ? Vím, že později už to nebylo tak striktní a dalo se přepínat, ale přeci jen to asi bude trochu znát, když už tam máš nějaký bonusy. Já to hrál na nějakou vyšší obtížnost. Nejbližší mi byl vždy sniper, ale dokážu se přizpůsobit. Venku jsem neměl problém, ale kolikrát mě vysekali spíš v budovách a celkově mě ty baráky moc nebraly hlavně proto, že mi přišly tak nějak stejný a jednotvárný.

    Mně se v tomhle asi nejvíc líbil ten, myslím, úplně první díl? Obtížnost byla ultimátní, většinou 1 zásah = game over. Byl tam tým specialistů a dalo se mezi nimi přepínat. Takže jsi mohl chvíli hrát jako sniper, pak zase třeba kulometčík i se všemi jejich bonusy k zaměření. Ale kdoví, zda by to už nebylo dneska na mě moc ultimátní :)
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    PSY_CHAOTIC: iirc ne
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    GANDHI: Jj, to jsem měl to samý. Pamatuju si třeba na ty terminátory, i když to už bylo docela ujetý :) A Wildlands má teda spíš ty looter shooter mechaniky ala co měl Breakpoint na začátku? Nebo tam jde taky nastavit něco víc real?
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    GANDHI: a osobne se mi asi nejvic zamlouvalo hrani Breakpointu/Wildlands ve dvou, protoze iirc v coopu se nedaj zapnout boti - a tim pade clovek je treba schopnej dat syncshot max dvou cilu najednou, a byl to tak mnohem zabavnejsi challenge. Navic nam to sedlo i co do herni stylu, protoze zatimco kamoska zpravidla byla zalezla se svoji snajpou nekde za bukem, ja delal v bazich scouta a radil tam jak certik z krabicky:)
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    PSY_CHAOTIC: protože Breakpoint vyžaduje kreativní přístup i od samotného hráče. POkud si necháš hloupou A.I. NPCček a nízkou obtížnost, tak to můžeš řešit jen plížením a tím se ti vytratí ta nutnost být kreativní a přestane tě to bavit.

    Kamarád si to hrál na tichý komando ve stylu 80 filmů a prostě skákal padákem na cíle a nejlíp střílel cíle pistolí s tlumičem. Když mu do toho datadisk přidal splinter cell, tak jsem ho pak už ani neviděl, protože tam vyloženě řádil. Já sám jsem taky procházek opakovaně spoustu míst a dost často jinak.

    (při připojení hráče zmizí všichni A.I. spoluhráči. Nerozumím tomu, jak někdo tvrdil že mu hru kazila ta A.I., podle mne to ani není možné, je to taktická hra, tedy jde i o to rozdávání rozkazů, nebo si před akcí třeba zaminovat sjezdovou cestu ze základny a pak udělat jen bubu a cíl jak bude utíkat se zprovodí ze světa sám. Výhoda Breakpointu je možnost prostříhávání se ploty, vůbec využití okolí ke všemu možnýmu, i k zahrabání sebe sama do bahna i pohybu postavy, u WIldlands (která je výtečná) je to ještě omezené, ale u breakpointů je to zcela otevřené.


    Technický stav hry byl a je u Ubi problém a tohle jde za nima, jsou to blbci jak v propagaci tý hry, tak i technický podpoře.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    PSY_CHAOTIC: presne - vlastne me mnohem vic nez vlastni hlavni dejova linie bavily ty dodatecny pridany updateama
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    GANDHI: Jo co se týče těch mechanik, tak ty má Breakpoint parádní, ale trvalo jim to, než to vyladili. Ta první verze, kdy to byl spíš strašnej looter shooter a člověk sledoval pitomý čísla u zbraní, mi k takový hře fakt neseděla. To pozdější reálnější nastavení mi sedlo líp. Jen mi tam chyběla nějaká motivace jít dál, plnit nějakej quest, když to bylo pořád jedno a to samý. A strašně nudný a stereotypní provedení.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    PSY_CHAOTIC: z myho pohledu ma Breakpoint vyborne udelany mechaniky a vubec tu moznost uplny customizace hernich podminek - na druhou stranu ta Bolivie ve Wildlands je mnohem atraktivnejsi, nez pomerne sterilni Breakpoint a celkove i ten pribeh taknejak dava vic smysl
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam