• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    PALADIUS: Medal of Honor: Allied Assault / 5 hodin / #dohrano

    ..a tu češtinu má dokonce i MOHAA, škoda, že bez dlc :)

    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    TRAGED: no jo, mas pravdu, ono to bylo vic z pohledu treti osoby. A zaroven to byl rail shooter... Mozna to me tehdy tak zaujalo, tahle strilecka byla jina, surrealisticka a nebrala se vazne...
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    ELHO_CID: FPS? :-]
    GEE
    GEE --- ---
    The Quarry/9h/PS5/#dohrano
    Asi to nejlepsi, co tohle studio zatim vydalo - tradicne plny hloupejch teenageru, nadprirozenejch jevu a za pritomnosti vypravece, ktery prubezne napovida, co by se tak mohlo stat. Sympaticky hororovy becko, ke kterymu si urcite dam casem jeste aspon jeden pruchod. Soucasti predplatnyho PS Plus Extra a vys

    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    Call of Duty 1 + United Offensive / cca 8 hodin / #dohrano

    Když jsem se dozvěděl, že starý CoDko má češtinu od Fénix ProDabing, neváhal jsem ani vteřinu a hned se do toho pustil.

    Btw: s těma mínuskama u AH jste mě dost pobavili, snad jsem vám nezpůsobil nějakou psychickou újmu, blbouni :))

    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    ELHO_CID: MDK má super soundtrack!

    MDK 1 Soundtrack - Portrait of an insane asylum
    https://youtu.be/vJ4zNRxxB88
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    Mě z late 90's FPS nejvíc chytla za srdce https://youtu.be/leXEapd82QQ
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    KULA: Aha, já to mám spojený až s obdobím kolem roku 99. Každopádně si pamatuju nějaký Dark Forces 2 nebo tak nějak a z těch vejšek se mi stahoval zadek, to si pamatuju dodnes. To už ale byla přece jenom trochu jiná grafika.

    Vida, teď koukám, že to je starší.
    KULA
    KULA --- ---
    JAMILLOS: je to konec roku 97 :D, na Internet Demo CD's to jelo v 98 a Half reálně až jaro 99.
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    KULA: Příliš nový, to už jsme v podstatě u Half-Lifu apod.
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    KULA: Nikdy jsem nedohrál žádnou Dark Forces hru takže za mě nee.
    KULA
    KULA --- ---
    JAMILLOS:
    JUNGLER:
    objektivně ale snad uznáte, že nejlepší byl Sith Engine ;)
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    JUNGLER: Já byl možná v menšině, ale o to (dodnes) zatvrzelejší: Bloodař!
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    ZOMBO: nesmrtelná topovka! Duka jsem dohrál asi stokrát a ještě ho tipuju stokrát dohraju. Ve svý době se svět dělil na Dukaře a Quakaře.... já byl vždycky zapřísáhlej Dukař :)
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Duke Nukem 3D: 20th Anniversary World Tour / 18 hodin / #dohrano

    Oprašování devadesátkovejch klasik se ne vždy povede, ale tahle edice nesměla ve sbírce chybět.

    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    MCKIDNEY: díky za tip na hru. Koukal jsem na to vcera a vypada to úchvatně. Už se na to těším
    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    Atomic Heart / 25 hodin / #dohrano

    Velmi povedená akce á'la bioshock v podání ruského studia Mundfish. Skvělý bojový systém, široký arzenál zbraní, velmi originální (ač po stránce umělé inteligence skomírající) nepřátelé a zábavné puzzly. Musím pochválit i technický stav hry, který byl od releasu v podstatě bez chyby, což je dnes u mainstreamu spíš vzácnost. Jediné, s čím si tvůrci úplně neporadili byl příběh, resp. storytelling, konkrétně nekonečné dialogy mezi nesympatickým hlavním hrdinou a jeho robotickou rukavicí. Sáhodlouhé a filosofické debaty se zkrátka nehodí, když vás venku nahání horda robotů. Příběh jsem proto přestal sledovat a omezil to na cutscény. Závěr hry mě ale moc překvapil a už se těším na DLC(čka) :)

    REFLEX
    REFLEX --- ---
    Hogwarts Legacy / 25h cca / steam pc



    Teda na to jak jsem se na to tesil tak jsem to dohral spis z povinnosti. 6/10
    VOZKA
    VOZKA --- ---
    HROT / odhadem něco pod 8 hodin (pořád zlozvyk nechávat hry minimalizované) / #dohrano

    Vlastně mi hratelnost izolovaně přišla OK, ale nijak skvělá. Kvalita zbraní a nepřátel kolísá, level design čistě z pohledu hratelnosti taky není úplně perfektní a pohyb mi přišel dost nezajímavý (to mi vadilo asi nejvíc) - hrál jsem nedávno quake, a to je co do pohybu nesrovnatelně dynamičtější hra.

    Ale! Ta atmosféra, humor, témata, odkazy, prostě celkovitá osobitost hry, ty snad nemají jedinou chybu. Z tohohle pohledu je HROT unikát a velmi mě tím nadchnul.

    VOZKA
    VOZKA --- ---
    STALKER: Call of Pripyat / odhadem něco pod 30 hodin / #dohrano

    Dohráno už před časem, mezitím jsem chvíli hrál mod Stalker Anomaly: GAMMA a trochu si utřídil myšlenky ohledně celé trilogie.
    Těsně po dohrání jsem byl skoro bez výhrad. Celou hru jsem prakticky vdechl, bez záseků. Příběh byl o trochu méně zajímavý, ale celkem ušel (potěšily konsekvence ve stylu Falloutu na konci), grafika s pár základními mody skvělá, mapy sice jen tři, ale o to větší, dva noví mutanti, skvělé ambientní zvuky, dobře působící zbraně.

    Zklamalo mě odstranění systému pro konflikty frakcí z Clear Sky a fakt, že tu sice jsou questliny pro frakce Freedom a Duty, ale kvůli netransparentním a ne úplně smysl dávajícím konsekvencím questů které se odehrávají celkem na začátku hry se z nich můžete nevědomky nevratně odříznout (stalo se mi).

    Dál byl trochu slabší (hlavně krátký) třetí akt odehrávající se v Pripjati. Po SoC a CS jsem očekával dlouhý a brutální závěr hry, takže jsem do poslední mise napochodoval jako zfetovaný supervoják v exoskeletonu co má v ruce gauss gun, za pasem lehký kulomet a v batohu automatickou snajperku, RPG se sedmi raketami a další pytel drog. To se tentokrát ukázalo jako overkill a poslední misi to trivializovalo.

    ---

    Zpětně mi Shadow of Chernobyl pořád přijde jako nejsilnější díl série i přes horší mechaniky týkající se zbraní, horší grafiku a pár dalších problémů. Měl nejzajímavější příběh a nejtajemnější mapy, plus Call of Pripyat šel v polishingu někdy příliš daleko - nové velké mapy působily trochu moc jako zábavní park připravený pro hráče, kde je několik points of interest (typu anomálie s artefakty, budova nebo vrak helikoptéry) a několik spawn pointů poblíž kterých máte větší šanci potkat daného mutanta, a všude okolo je vlastně docela klídek a bezpečno.

    Celkově mi přijde jako škoda, že Call of Chernobyl jako jediný vytvořil něco, co působí fakt tajemně a nebezpečně (a místy i děsivě). Call of Pripyat působí jakože celá zóna už je vlastně tak trochu "vyřešená" a tajemno ani osamělo se nekoná, takže i když podle příběhu jdeme jakože hluboko do nebezpečné a neprobádané části zóny, tak hratelnost tomu moc neodpovídá.

    I tak to ale byla skvělá hra a tahle kritika dává smysl jen kvůli srovnání se zbylými dvěma díly.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam