• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Cyberpunk 2077 / PS5/SteamDeck / 106 hodin / #dohrano

    Po roce dohráno podruhé. Loni v dubnu jsem dohrál za Streetkid týpka a z původních 72 hodin jsem v tom nakonec nechal 120. Udělal jsem tehdy asi polovinu trofejí a všechny konce, které jsem mohl. Jeden jsem si ale omylem odstřihnul v průběhu hry a neměl jsem už tak starý save, takže jsem si řekl, že ten chybějící konec dám až při druhém průchodu. No a ten jsem začal právě letos v březnu.

    Tentokrát za holku (opět Streetkid), na nové 4K OLED televizi (předtím jsem to odehrál jen ve FullHD) a střídavě ještě na SteamDecku díky cross save. To je parádní feature: docela jsem si zvykl před spaním v posteli na SteamDecku mechanicky odbavovat gigy, side joby a levelovat, zatímco zásadnější momenty jsem odehrával na PS5 ve 4K, abych si to pořádně užil. Díky tomu se mi podařilo získat i ty chybějící trofeje, ovšem kromě dvou, které jsou na PS5 zjevně zabugované a budu si je muset nechat na třetí průchod. Ten mě čeká na podzim s Phantom Liberty :-)

    Jinak ten chybějící konec byl samozřejmě jakoby nejhorší, nebo aspoň jsem z něj měl takový pocit. Tak ale hlavně, že už jsem viděl úplně všechny kombinace konců, které se dají namíchat. Obecně hrát za holku bylo zvláštní, myslím v porovnání s prvním průchodem. Některé situace byly jiné, některé dialogy samozřejmě taky, vztahy se poskládaly trochu jinak (Panam vs. Judy - těžká volba...), něco přestalo dávat smysl a celkově mi to úplně nesedlo. Těžko říct, jak bych to viděl, kdybych to hrál v opačném pořadí. Jen si prostě myslím, že tahle hra je lepší s chlapem v hlavní roli ¯\_(ツ)_/¯

    Tak a teď už se moc těším, až si po těch několika dalších měsících s Cyberpunkem (sice jsem to prokládal menšími hříčkami, ale stejně) zahraju taky něco jiného :-) Backlog bobtná...





    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    PALADIUS: Medal of Honor: Allied Assault / 5 hodin / #dohrano

    ..a tu češtinu má dokonce i MOHAA, škoda, že bez dlc :)

    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    TRAGED: no jo, mas pravdu, ono to bylo vic z pohledu treti osoby. A zaroven to byl rail shooter... Mozna to me tehdy tak zaujalo, tahle strilecka byla jina, surrealisticka a nebrala se vazne...
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    ELHO_CID: FPS? :-]
    GEE
    GEE --- ---
    The Quarry/9h/PS5/#dohrano
    Asi to nejlepsi, co tohle studio zatim vydalo - tradicne plny hloupejch teenageru, nadprirozenejch jevu a za pritomnosti vypravece, ktery prubezne napovida, co by se tak mohlo stat. Sympaticky hororovy becko, ke kterymu si urcite dam casem jeste aspon jeden pruchod. Soucasti predplatnyho PS Plus Extra a vys

    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    Call of Duty 1 + United Offensive / cca 8 hodin / #dohrano

    Když jsem se dozvěděl, že starý CoDko má češtinu od Fénix ProDabing, neváhal jsem ani vteřinu a hned se do toho pustil.

    Btw: s těma mínuskama u AH jste mě dost pobavili, snad jsem vám nezpůsobil nějakou psychickou újmu, blbouni :))

    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    ELHO_CID: MDK má super soundtrack!

    MDK 1 Soundtrack - Portrait of an insane asylum
    https://youtu.be/vJ4zNRxxB88
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    Mě z late 90's FPS nejvíc chytla za srdce https://youtu.be/leXEapd82QQ
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    KULA: Aha, já to mám spojený až s obdobím kolem roku 99. Každopádně si pamatuju nějaký Dark Forces 2 nebo tak nějak a z těch vejšek se mi stahoval zadek, to si pamatuju dodnes. To už ale byla přece jenom trochu jiná grafika.

    Vida, teď koukám, že to je starší.
    KULA
    KULA --- ---
    JAMILLOS: je to konec roku 97 :D, na Internet Demo CD's to jelo v 98 a Half reálně až jaro 99.
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    KULA: Příliš nový, to už jsme v podstatě u Half-Lifu apod.
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    KULA: Nikdy jsem nedohrál žádnou Dark Forces hru takže za mě nee.
    KULA
    KULA --- ---
    JAMILLOS:
    JUNGLER:
    objektivně ale snad uznáte, že nejlepší byl Sith Engine ;)
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    JUNGLER: Já byl možná v menšině, ale o to (dodnes) zatvrzelejší: Bloodař!
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    ZOMBO: nesmrtelná topovka! Duka jsem dohrál asi stokrát a ještě ho tipuju stokrát dohraju. Ve svý době se svět dělil na Dukaře a Quakaře.... já byl vždycky zapřísáhlej Dukař :)
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Duke Nukem 3D: 20th Anniversary World Tour / 18 hodin / #dohrano

    Oprašování devadesátkovejch klasik se ne vždy povede, ale tahle edice nesměla ve sbírce chybět.

    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    MCKIDNEY: díky za tip na hru. Koukal jsem na to vcera a vypada to úchvatně. Už se na to těším
    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    Atomic Heart / 25 hodin / #dohrano

    Velmi povedená akce á'la bioshock v podání ruského studia Mundfish. Skvělý bojový systém, široký arzenál zbraní, velmi originální (ač po stránce umělé inteligence skomírající) nepřátelé a zábavné puzzly. Musím pochválit i technický stav hry, který byl od releasu v podstatě bez chyby, což je dnes u mainstreamu spíš vzácnost. Jediné, s čím si tvůrci úplně neporadili byl příběh, resp. storytelling, konkrétně nekonečné dialogy mezi nesympatickým hlavním hrdinou a jeho robotickou rukavicí. Sáhodlouhé a filosofické debaty se zkrátka nehodí, když vás venku nahání horda robotů. Příběh jsem proto přestal sledovat a omezil to na cutscény. Závěr hry mě ale moc překvapil a už se těším na DLC(čka) :)

    REFLEX
    REFLEX --- ---
    Hogwarts Legacy / 25h cca / steam pc



    Teda na to jak jsem se na to tesil tak jsem to dohral spis z povinnosti. 6/10
    VOZKA
    VOZKA --- ---
    HROT / odhadem něco pod 8 hodin (pořád zlozvyk nechávat hry minimalizované) / #dohrano

    Vlastně mi hratelnost izolovaně přišla OK, ale nijak skvělá. Kvalita zbraní a nepřátel kolísá, level design čistě z pohledu hratelnosti taky není úplně perfektní a pohyb mi přišel dost nezajímavý (to mi vadilo asi nejvíc) - hrál jsem nedávno quake, a to je co do pohybu nesrovnatelně dynamičtější hra.

    Ale! Ta atmosféra, humor, témata, odkazy, prostě celkovitá osobitost hry, ty snad nemají jedinou chybu. Z tohohle pohledu je HROT unikát a velmi mě tím nadchnul.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam