Punch Club 2 / 30 hodin / #dohranovelice obstojné pokračování které sice nemá ten wow efekt a indie kouzlo jedničky ale furt je to vynikající hra a nelituju ani minuty. grafika došla posunu jak se na dvojku patří ale zároveň si udržela nádech a styl her konce minulého tisíciletí. hudebně se posunuje, resp. tady konečně
je hudba, ne jen jedna rocky-like linka ze které začnete za chvíli slintat.
oproti jedničce se víc orientuje na okolní prostředí, zmizelo automatické slábnutí a naopak větší důraz je kladen na obstarávání peněz na obživu a time management dne. ta obživa teda tak úplně nefunguje protože pokud vhodně kombinujete zápasy, práci a následně fízlování či provoz posilovny, ke sporáku nemusíte. slábnete pouze používáním úderů ze specialních stylů, což musíte "dotrénovat" po souboji... je to prostě trochu jinak a imho víc fér, víc vás to pustí do světa a neváže vás to neustále k činkám jako v jedničče.
příběh je opět klišé, jste syn sebe z jedničky a hledáte se v původním městě které ovšem stihlo za dvacet let prodělat težkou cyberpukiádů. jako u jedničky, popkulturní odkazy na každém kroku, jen změníme dekádu. v garáži vám parkuje tágo z pátého elementu vedle benderovy hlavy v krabici, zvuk kliknutí na mapu je zvuk tlačítek z duka3d, a dokonce sbíráte kazety s akčním průřezem devadesátek a jejich sledováním si odemykáte perky ve zvláštním stromu. potkáte postavy z předchozího dílu o dvacet let starší (penzista krokodýl ninja mě pobavil, holt pomalu stárnou jenom želvy), z krásné adriany je vaše mutr v natačkách věčně držkující z vašho teda z otcova starého gauče a závěrečný matrix a e.t. cliffhanger vás po odskoku do johnyho mnemonica už ani nepřekvapí, vic nezaspoiluju, je to ještě větší bordel než jsme doufali :)
bojových škol přibylo, víc stromů, dokonce levelujete jednotlivé údery, je tu lepší práce se staminou a vůbec taktikou při soubojích, ale stejně si musítě vybrat jeden styl a ten preferovat. jako agi si nemůžu stěžovat. přibylo animací, činností, podzemí, frakcí... prostě dvojka jak se sluší a patří.
drobná výtka je že ve hře není v podstatě žadný quest log takže pokud zapomenete že vám někdo něco na půl huby řekl, tak na to prostě zapomenete. předzávěrečné patnáctiminutové chození po městě kdy jsem jen poslouchal plot twist mě docela sralo. hrál jsem to na víc zátahů a vzpomenout si druhý den na to kam sem měl jít a s kým mluvit vygenerovalo zbytečné chození a čekání na správnou denní dobu (ano, některé části města jsou k dispozici v různých denních dobách).
sumasumárum: takhle má vypadat pokračování! dobré řemeslo.
ale doporučuju před tím jedničku jinak vás půlka příběhu a spousta narážek a humoru mine.