• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    TAP: to sem prehlid! uz to checkuju! diky! :)
    TAP
    TAP --- ---
    BOBESH: Kolega Jungler už na něm tady v klubu pár majstrštyků dohrál (a ty ostatní určitě dohrává pod lavicí)
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    TAP: me zaujala ta platforma! peknej "gejmboj"! :)
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    TAP: má to oproti iným metroidvaniám veľa veľa výborných QoL vychytávok, ktoré sa ale odomykajú pekne postupne alebo pre ne musíš niečo urobiť. Ale je to veľmi málo frustrujúca žánrovka, aj keď to neznamená, že nepredstavuje výzvu. Niektoré optional sekvencie sú vyslovene psychopatické (trebárs toto), ale všetky tie fakt hardcore veci sú striktne side content a niektoré z nich nakoniec nie sú také drsné, ako vyzerajú, hlavne ku koncu hry, keď už máš všetky možné upgrady a ability a triky.
    TAP
    TAP --- ---
    CLAVEN: Ubisoft Montpellier, co maj na triku Raymana? To vrhá na zlý zlý Ubisoft v titulcích trochu jiné světlo. Koukám po tom už nějakou dobu, demo bylo fajne. Ty screenshoty na mapě dost řeší mé níže zmíněné trauma z metroidvanií.
    TAP
    TAP --- ---
    Caslevania: Dawn of Sorrow / Miyoo Mini+ / 8h #dohrano

    Moje první Caslevanie. Po posledním Metroid Dreadovi a nedohraném Hollow Knightovi, po kterých jsem si vytvořil lehkou formu PTSD k žánru, jsem dal -vániím další šanci. Nevím jestli to mají/měly Caslevanie vždycky, nikdy jsem o tom neslyšel, ale v téhle se vyskytuje regulérní grind mechanika, kdy za nepřízně RNG farmíte duše monster, které pak využíváte ve svůj prospěch (summony, útočné ocasy, sub-zbraně…) anebo je u kovářky sváříte do silnějších mečů a sekyr. To jsem od rutinní hopsačky nečekal, je mi to povědomé až od Dark Souls dál, tak jsem rád, že jsem našel další z inspirací pro Myiazakiho partu šílenců.
    Samotné bloudění po mapě je velice snesitelné, biomy jsou přehledně rozesety po hrací ploše, tak, že ji je po paměti umístíte do minimapy, v momentě, kdy se vám otevře nová mechanika pro pohyb snadno odtušíte, kde ji použít pro další progres, trauma je pryč… Konec teda festovní Cronenberg/Giger body horror, Nintendo je pro děti haha.
    Trochu mi vadí pohyb postavy, která se nemůže hnout, když útočí, ale má to svůj význam, člověk víc rozmýšlí u výběru zbraně, kde má každá své pro a proti.
    Ačkoliv Dawn od Sorrow vyšel nedávno v poslední trojedici Dominus Collection, dostupné všude, sáhl jsem po původní romce s pár vylepšeníma, neb jsem si to chtěl dát v pěkně kapesním balení na minikonzolce.
    8/10 would vyhodit explodující mrkev do sálu plném tančících duchů again

    SITH
    SITH --- ---
    Black Myth: Wukong / 82h #dohrano

    skvělé, epické, vizuální, hudební. Vše podstatné a zajímavé tu napsali ti přede mnou. Poslední finální boss (tj ne true ending) mi dal zabrat snad nejvíc ze všech různých bossů ze všech různých her, něco na úrovni Malenie nebo Consort Radahna.

    Pro mě hra roku, dávám 10/10

    BELIEVER
    BELIEVER --- ---
    BELIEVER: System Shock Remake/28h/PS5/#dohrano
    BELIEVER
    BELIEVER --- ---
    Systém Shock Remake

    Skvělý to bylo. Ani jsem si neuvědomil, jak moc mi u nových her chybí procházení pořádného bludiště plného nepřátel, itemů, puzzlů a atmosféry.

    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    TERZ: Terz dal včera v noci Wukongovi o hodinu víc, tak jsem časovou ztrátu dohnal dneska po práci. Těším se na DLC v první polovině roku. Byla to velká paráda.

    TERZ
    TERZ --- ---
    Black Myth: Wukong/112h/#dohrano
    Co na to říct, ještě loni jsem si myslel, že je to vaporware, dneska je to za mě jeden z hlavních kandidátů na GOTY. Na konci trošku zbytečnej collectathon pro plátno plnej RNG dropů ale stálo to za to.

    NARKOTIX
    NARKOTIX --- ---
    The Last of Us Part 2/24hod/PS5/ #dohrano
    Jednička byla příběhové o fous lepší, ale bavilo mě i tohle..🙂
    Na platinu mi chybí to projít znovu na NG+ tak možná v budoucnu..

    Permanentní smrt a to roguelike rozšíření hrát nehodlám vůbec🙂

    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    Age of Mythology: Retold / 21 hodin / #dohrano

    Moje nejmilovanější nostalgie po více jak 20 letech v novém kabátku. Nové prvky, které ulehčují hraní na konzolích, nový voiceacting (něco ano, něco ne - proč?!), bohužel ne moc vydařená AI a vybalancování síly jednotek (hrdinové až moc OP). Obtížnost na normal (3/5) bych přirovnal spíš k easy originálu (nebo ještě o stupínek níž).

    Ale byla to fakt bomba, vrátit se zase o 20 let zpět. Velmi vydařený remaster. Strhávám bod za cinematics, který remasterem neprošel (myslím že tam snad nebyl vůbec) - škoda, na to jsem se těšil víc, než na celou hru.

    NARKOTIX
    NARKOTIX --- ---
    The Last of Us Part 1/20hod/PS5/ #dohrano
    13let po vydání jsem se konečně dostal k další hře, která dříve byla pouze pro PSkaře... jelikož já byl do vydání PS5 pouze PC hráč, tak to doháním zpětně 😄

    Hru jsem si užil, příběh mě vtáhnu.. krátké DLC Left Behind snad ještě víc..
    Aktuálně stahuju part 2😉

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Uncharted: The Lost Legacy (2017/2022) / PS5+Portal / 9,5 hodiny / #dohrano

    Velké pozitivní překvapení! Jak jsem se po dohrání čtyřky (která se mi nelíbila) bál, aby poslední díl série nebyl ještě horší - tak to se naštěstí nestalo. Nečekal jsem nic moc a dostal jsem perfektní zážitek s mou oblíbenou Chloe Frazer v hlavní roli. Je to jedna z těch silných nezávislých žen, jejíž přednosti zadnosti zjevně dokážu ocenit nejen já :-) Ostatně ve dvojce a trojce byla Chloe excelentní, takže mě mrzelo, že se ve čtyřce vůbec neobjevila. Elena je sice poklad nejvzácnější, ale... No, radši už to nebudu dál rozpitvávat, že.

    Gameplay je pořád stejný, což oceňuju. Příběh byl tentokrát kompaktnější, což bylo spolu s celkově kratší délkou přesně to, co jsem potřeboval. Po trochu rozpačitém úvodu v okupovaném městě (tyhle urban oblasti mě v Uncharted prostě moc nebaví) přišla vynikající "open-world" sekce, ve které jsem si ohromně užíval nepovinnou exploraci. A protože jsem to bral poctivě, tak jsem získal vzácnou odměnu v podobě předmětu, který mi výrazně usnadnil sbírání pokladů v následujících částech hry. Tahle jediná herní mechanika byla v celé sérii úplně nová a považuju ji za hodně dobrý nápad. Btw. puzzly obecně jsou tu super a jeden mi vyloženě přišel jako citace z TR: Underworld, za což palec nahoru.

    Jinak mi Lost Legacy přišlo jako vydestilované to nejlepší z dvojky a trojky, což jsou mé nejoblíbenější díly (a trochu mi splývají, protože jsem je hrál bezprostředně za sebou), takže to bylo super. Některé scény byly prakticky identické s "originálem", což mi ale vůbec nevadilo a řekl bych, že to měla být svého druhu pocta. Nutno podotknout, že kdyby Chloe neměla parťačku, se kterou by pořád o něčem nepodstatném nekafraly a neřvaly na sebe "OMG, are you OK?" nebo "Can you do it?", bylo by to celé ještě lepší :-) Ale každopádně mi spadl kámen ze srdce, když mezi nimi až do samého konce nedošlo k žádné romanci... To by mi celý zážitek opravdu zkazilo.

    Takhle mi ho zkazily až závěrečné titulky, ke kterým (a hlavně k jejich hudenímu podkresu) nějak nevím, co bych měl říct... Takže radši neřeknu nic.

    IB challenge Legacy of Thieves je tímto po třech měsících splněna a já se jdu pustit do NieR: Automata. Doufám, že to bude stát za to!





    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    JUNGLER: Cool! Tohle si budu muset taky zahrát.
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    Phantasmagoria 2, Puzzle of Flash / 5 hodin / #dohrano

    Tak i druhá Phantasmagoria za mnou. Oproti jedničce tady neovladame sympatickou inteligentní krasavici ale podivnýho pošuka, který se snaží zjistit jestli je magor, vrah nebo co vlastně je. Většinu hry tady tedy vlastně není žádný mysterium. Je to prostě jenom o magorovy, který má občas poměrně znepokojující halucinace. Ke konci už trochu přituhne a občas mě i na zádech zamrazilo, což se mi v jedničce defakto nestalo. Oproti jedničce je tohle víc adventura s větším množstvím fidlení s předměty, což mě dost irituje. Tyhle hry hraju kvůli příběhu a ne kvůli tomu abych jak blbec zkousel všechno na všechno. Tedy opět zcela beze studu s návodem. Upřímně nechápu jak někoho můžou klasický adventury bavit z pohledu herní mechaniky. Furt pobíhat jak blbec a hledat na co jsem kde třeba ještě ne kliknul. Na to nemám trpělivost a ostatně jsem ji neměl ani jako dítě a proč jsem vlastně většinu z nich nikdy nedohrál. S návodem ale pohoda. V tomhle ohledu byla jednička pro mě mnohem přístupnější protože tam byla nápověda, která mě vždy nasměroval tam kde bylo potřeba něco udělat a nemusel jsem do návodu čumět tak často. Toto ale ve dvojce chybí.
    Každopádně tímto má hotový všechny obskurní adventury, na které má paměť sahá. Phantasmagoria 1 a 2 + Harvester. Z té trojice považuji Harvester na nejzajímavější a nejzábavnější. Kdyby někoho napadla další podobná šílenost, tek sem s tím :)

    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    AZRAEL: mne sa obe Ori hry veľmi páčili, ale Prince je lepší. Ori má lepší vizuál (aj keď Prince ho má tiež výborný, hlavne v druhej polovici hry), ale Prince má omnoho lepší gameplay. Platforming a movement ability sú vyslovene fantastické, a má to veľmi, veľmi dobre urobený progression. Ak máš rád Metroidvanie, tak neváhaj.
    AZRAEL
    AZRAEL --- ---
    CLAVEN: neviem co si mam mysliet, pre mna je ori 9/10, ked ho princ prekonava tak to ide nad cele cislo 10 :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam