• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    DEEFHA: A co tě tam tak znechutilo? Já měl spíš ze začátku jen problém u toho vydržet delší dobu a nepřepínat mezi dalšími hrami. Takový to, že se od ní nemůžeš odlepit, to se mi u TLOU snad ani nestalo. Ale je fakt, že poslední roky se mi tohle stává u mála her.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    PSY_CHAOTIC: Musím přiznat, že tohle byla moje první hra, kterou jsem a) zakoupil na základě hype (ještě na PS3) b) po pár hodinách hraní znechuceně odložil a už se k ní nikdy nevrátil. A nepřemluví mě k tomu ani žádný další re-remaster :-)
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    TOM_HOST: Jako jasně, ale jak jsem psal, hlavní důvod jsou asi ta velká očekávání na mý straně :) Na druhou stranu mě napadá, že často možná byly ty ody na druhou část, i když tam bylo o dost opačných reakcí.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    DAVESADE: Njn, funguje to holt spolehlivě :-D Zapomněl jsem přidat ID toho postu do skiplistu. Fixnuto. Nechal bych to tam, ale já jsem, ehm, Half Life ještě ne(do)hrál... :-)
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    NARKOTIX: Tak třeba máš místo toho nějaký život :-) Protože kdybych měl mluvit sám za sebe... :hide-the-pain-harold:
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    PSY_CHAOTIC: Je treba mit na pameti ze je to 12let stara hra … na dnesni pomery zastarala ale pritom furt jaksi ma sve misto i mezi dnesnimi peckami … ja jen at se na to nezapomina i kdyz uz je to 3 remake master atd ;)
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    The Last of Us Part 1/25 hodin/PC/#dohrano
    Tady jsem měl velká očekávání, takže prvních pár hodin bylo poměrně zklamání a moc jsem se do tý hry nemohl dostat a hrál jsem spíš něco jinýho. Postupem času se to zlepšovalo, Ellie se začla víc projevovat a hned sem si jí oblíbil. Ostatní postavy dokonale zastínila. Příběh byl fajn, ale asi jsem čekal taky trochu víc. Velký plus teda za ty souboje, takto povedenou inteligenci nepřátel jsem dlouho v žádný hře neviděl, hlavně střílečky by se tady mohly učit! Většinu hry jsem odehrál na těžkou úroven a souboje daly fakt zabrat. Jen mě zase trochu zklamalo, že většina situací se dala řešit pouze jedním způsobem - vybít všechno živý v lokaci. Hrál a dohrál jsem i dlc, je taky povedený :) Další mínus je technickej stav pc portu. Krátce po vydání to byl asi docela masakr dle recenzí, já jsem si počkal a stejně víc jak po roce a půl žádná sláva. Sem tam je to takový tuhý, i když je grafika parádní, tak se občas objevujou otravný rušící bugy a někdy to vypadá divně. A samozřejmě klasickej pain portu z konzole je ovládání. Třeba taková změna zbraní je fakt parádní a hodněkrát jsem v boji zařval jen proto, že než jsem naklikal to, co jsem potřeboval, tak mě zombíci roztrhali na kusy. Jsem zvědavej na druhej díl. Snad bude v lepším technickym stavu než jednička.


    NARKOTIX
    NARKOTIX --- ---
    DEEFHA: všichni paříte... a já nemám od Listopadu žádný zářez 😃 flákám to neskutečně...
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    DEEFHA: to je vtipny, tenhle tvuj priklad se dostal do hodnotici tabulky :).
    TAP
    TAP --- ---
    Neva / 5h / Switch #dohrano
    Style over substance par excelence, naprosto průměrná plošinovka, ale zahrajte si to jen kvůli tý nádherný animaci. Nevim jak se jim to povedlo, ale je to první hra, kde mě netahá za oči 24fps animace proti naprosto plynulýmu pohybu postavy a prostředí. Also roztomilá interakce se psem a vůbec práce s jeho vývinem v rámci gameplaye.

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    DAVESADE: https://static.freedomconnection.cz/nyx-dohrano/

    Ale prosím, beze všeho!
    https://www.youtube.com/watch?v=cwb5eW8GRL4


    Stejně jsem se na to už dlouho chystal :-) FYI plarformy nejsou nijak normalizované, takže co uvedete (nebo neuvedete), to přesně tam budete mít.

    Prosil bych někoho s právy na záhlaví, aby upravil nápovědu ve smyslu: Half Life / 10 hodin / PC / #dohrano

    Pro uklidnění dodávám, že platforma není povinná (doteď nebyla, takže stav zůstává beze změny). Ale je to s ní takové hezčí :-)
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    CLAVEN: inspiroval si me to pustit, ale bič a pryč :D
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    BIMBAS: tak to neni úplne #dohrano teda, to si skôr na začiatku, ale chápem :)
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    Balatro / 8h / PC / #dohrano

    Zbytecne o tom neco psat. Tahle hra pobezi i na potatu a kdo ma rad poker a jeste card builder tak je to jasna volba. Dohral jsem jen zakladni obtiznost a odinstaloval, protoze jsem zjistil ze nehraju nic jineho :D

    THESTOUPA
    THESTOUPA --- ---
    World of Goo 2/11 hodin/#dohrano

    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    DEEFHA: Je to krasny! Nesvedl bys tam pridat i platformu?
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Únor je za námi, checknul jsem https://static.freedomconnection.cz/nyx-dohrano/ a všechno sedí. Pěkně se nám to rozstřelilo :-) Je vidět že když je zima, tak se prostě paří. Jen tak dál!
    ERRTU
    ERRTU --- ---
    Call of Duty: WWII / PC / 9 hodin / #dohrano
    tohle je asi nejvíc cod od jedničky a dvojky. první dva díly serie mám zanesené v paměti zlatým písmem, jedničku pro dechberoucí začatek datadisku united offensive v bombardéru a dvojku pro africkou kampaň. herně i příběhově je to defakto průřez mezi band of brothers a save private ryan a já se za to nezlobím i když dějepisec ve mě často skřípal zubama :)

    co se levelů týče, vylodímě v den d, propácáme se francii do paříže a přes ardeny za rýn. krom standartních misí si loupnem odskoky k plížení s tlumičem, protiletadlovým kanónům, ověřené odbočky k tankystům i stihačům chránícím bombardery, vtělíme se i do francouzské odbojářky. kupodivu žádná taková odbočka z hlavního příběhu (které normálně nemám rád) mě tentokrát nerušila a třeba procházení německého velitelství ve zmíněné francouzské části jsem si i užíval. no level paříž je sice nádherný ale vrcholem hry je série v ardenách. to je čistý BoB díl Bastogne z vlastního pohledu a já si ho fakt moc užil. tu obranu zasněženého lesa jsem takhle intenzivně prožíval snad naposled medal of honor: allied assault. obecně level desigh na to že se jedná o lineární střílečku je fakt vynikající. jen málokdy narazíte na chokepoint přes který se prostě musíte prožvýkat a nejde obejít, vplížit se do zad nebo jinak přelstít. na druhou stranu, v těchto bodech mě hra srala neustalým generovaním nepřátel než přeplazím nějaký script point. v ten moment začnou nepřátele ustupovat a ai tady úplně nefunguje protože začne zdrhat i Hans který stojí metr od vás a míří mám přímo mezi očí. ooo nééé to já bych se už netrefil, to bude lepčejší dyž se otočim zády a začnu utíkat, proč mám najednou ledviny plné olova??

    tohle je ale jediný hemz na ai, protože podle mě je na hardened jednou z nejlepších v fps vůbec. kryjí se, obvchacují, nabíhají, rozdělují se nebo se naopak koncetrují na jedno místě pro přehradnou palbu, fakt jsem kolikrát netušil co je naskriptované a co byla čistě reakce npc. po dlouhé době jsem měl pocit, že vyšší obtížnost neznamená jen, že dostávám větší damage. resp ne jenom, že dostávám vetší damage, to platí :) zárověn musím pochvalit checkpoints protože jsem umíral často a krom jednoho případu jsem neměl pocit, že by mě hra nutila zbytečně procházet zbytecně velký kus od savu jen aby nabrala herní dobu.

    tohle je prostě fér druhoválečná dobrá a kvalitní sřílečka spielbergova švihu tak jak si sérii pamatuju z mládí. cutstcény, zejména ta s vlakem, jsou pravda občas... úsměvné, ale co se pocitu z kosení skopčáků v okupované evropě, tam nemám moc co vytknout. nepřátelé se brání fest, spojenci tlačí ještě festovněji, pocit ze střelby a trefování je víc než uspokojivý. zásahy bolí, žadný auto-heal, hezky si aplijte lékarníčku, smradi rozmazlený! :) medik vašeho sqadu vám po timeoutu na požádání hodí novou. další kolega vám doplní munici, třetí granáty, tenhle zvýrazní nepřatele, tenhle vám dá smoke granát co přivolá salvu z mortarů... kde já to jen už... Bronsone? Deforte? Nguyene? (tyvole já jsem starej...).

    a budu si remcat! druhý neduh který ai má je, že se nechá v klidu ustřílet do vyčuhujícího kontíku, má-li dojem, že je jinak v krytu, to opakované štípání určítě přejde! druhý hemz bude na absenci jakéhokoliv indikátoru poškození auta za kterým se kryjete. prostě najednou bum, mrtvej, reload. a třetí hemz, jako ten level koncetrák na konci je fakt lajdácký. já chápu, že asi neměli koule na to ukázat tu hrůzu na full-throttle, ale to projití pár dvorků a následný krátký sprint lesem, to mě docela zklamalo. a herní doba by taky snesla klidně o půlku víc.

    sumasumárum; nelituju. poměrně dobře odvedený návrat ke kořenům serie. snad jen woweffect okamžiků mohlo být méně a délky levelů více. každopádně tady uznám CoDu udržení zlatého standartu. no mission too difficult! no sacrifice too great! duty first!

    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    ELHO_CID: tak to vypadá, že ajchy nejsou zabugované, jen je třeba k jejich získání udělat hodně specifické akce. Nestačí sochu najít, je třeba u ní počkat, rozbít ji, zmačknout čudlík a tak dál, podle sochy.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Final Fantasy VII: Rebirth / 104 hodin / PS5 / #dohrano

    Začal jsem 28. října 2024 s Remake, aby následovalo DLC Intergrade a teď na den přesně po 4 měsících koukám na závěrečné titulky Rebirth. Všehno zásadní už tu ohledně téhle ohromující vidoherní opery od kolegů Tapa, Gee a Frizera padlo, tak už bych se jenom opakoval. Těch pár let, abych si od FF odpočinul, bude tak akorát a těším se kolem roku 2030 na závěrečný Reunion.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam