South of Midnight / PC / 24 hodín / #dohranoStojí za to zahrát si to kvůli vizuálu, voice actingu, hudbě a designu světa.
Hlavní příběh je dobrý, ale nesedlo mi, že hlavní hrdinka bez nějakého divení nebo emocí akceptuje, že se najednou propadla do pohádkového akčního světa. Prolínání všedního a fantaskního pokračuje během celé hry, ale ona to vůbec neřeší. V druhé půlce jsem začal mít dojem, že jsem to celé asi špatně pochopil a hra se už od prvních okamžiků odehrává v alternativní verzi amerického Jihu, která se hodně podobá tomu našemu, ale nadpřirozeno je v ní úplně normální. Nebo to bylo takhle neurčité cíleně? Každopádně ten rozdíl mezi tím, jak dění vnímala hlavní hrdinka, a jak jsem ho vnímal já, mi bránit v tom se s ní sžít.
Souboje jsou průměrné, parcoury a puzzly jsou strašná bída, něco tak prostinkého a nenápaditého jsem už dlouho nehrál. Totéž platí o hledání „skrytých“ míst s collectables.
Banalitu těch posledních dvou složek jsem vnímal o to intenzivněji, že jsem souběžně hrál Dungeons of Hinterberg, ve kterých je tohle udělané smysluplně a zábavně.
Nějaké bugy byly, v jedné cut scéně bylo jedno NPC neviditelné (vidět byl jenom jeho zapalovač a cigareta) a v jednom boss fightu se mi nespawnul předmět, bez kterého ten boss fight nelze dohrát. :-(
