• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    PSY_CHAOTIC: Přesně tohle se mi teda stávalo u prvního Crysis, který jsem teď zkusil rozehrát v remasteru. Vůbec jsem to nedával a nakonec jsem to odložil na horší časy. Na o moc horší časy :-)
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    KLEINZACH,
    ZOMBO: Tohle je asi věc, co mě štvala nejvíc ve všech stalkerech a ted mě to enormně sere u tý poslední dvojky. Nejlepší jsou situace, kdy jsem v nějakym lese, kde vidim pár metrů před sebou a ostřelujou mě tam frajeři někde za kopcem, který do poslední chvíle nevidim. Většinou než je vůbec zaměřim, tak už mám na počitadle smrtí +1. Aspon teda trochu ubyly situace, kdy mi sypou granáty přesně pod nohy, že nemám šanci vzít roha.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    PSY_CHAOTIC: Beze změny. Byl jsem rád za každej artefakt, co snižoval krvácení:)
    KLEINZACH
    KLEINZACH --- ---
    PSY_CHAOTIC: vystrcil sem v noci nos z tunelu u armadni baze a trefili me do bradavice na tom nose (clear sky remaster)
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    ZOMBO: ten screenshot je naprosto boží.
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    ZOMBO: Předpokládám, že herní mechanismus ala nepřátelskej šupák tě trefí rozbitou základní brokovnicí na sto metrů při každym výstřelu pomalu přes zavřený dveře je i v tomto remasteru?
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy / PC / 82 hodin / #dohrano

    Nebudu předstírat, že patřím ke skalním fanouškům od samotnýho vydání v roce 2007. Co si pamatuju, tak při prvním hraní jsem si to bez ochrannýho obleku nakráčel někam, kde mi dala na frak radiace. Pak jen stačilo narazit v podzemí na... a hra zmizela na dlouhá léta z disku. Druhej pokus i dojem byl diametrálně odlišnej. Mechaniky přežívání na salámu a vodce už mi nebyly cizí – ne náhodou díky titulům, co se Stalkerem inspirovaly – a totálně mě dostala nenapodobitelná atmosféra Zóny. Tu zvlášť docení někdo, kdo vyrůstal na sídlišti v zemi východního bloku.

    Shadow of Chornobyl (22 hodin) je klasika s intenzivním finále, Clear Sky (32 hodin) experimentoval se systémem válčení frakcí, kterej předběhl dobu, a v Call of Prypiat (28 hodin) si to všechno dobře sedlo a po čistě herní stránce mi poslední díl nejvíc vyhovoval.

    Nicméně od tohohle remasteru si krom lepší grafiky moc neslibujte. Původní trilogie zas tolik nezestárla a i tady čas od času zavadíte o rozbitej quest nebo jinou anomálii.

    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    LEFTY: ja mám Wildlands radšej kvôli silnejšiemu príbehu, ALE Breakpoint je tiež jazda, aj keď je to o dosť iná hra.
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    LEFTY: Ber rovnou Gold nebo Ultimate. Ať tam máš season pass. Jo on u Breakpoint byl dost problémový začátek, který trval asi dlouho, než všechno začalo fungovat jak mělo. Ale pak když si koupíš tu full edici tak máš takových možností a hra je fakt dobrá. Já to koupil až když to bylo komplet opatchované a včetně všech addonů.
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    LEFTY: lol, deluxe edition za 209 Kč, tak asi beru :-D
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    PRAASHEK: zajímavý, většina hodnotí Wildlands jako lepší, ale zkusím to, je to v jednom kuse ve slevě
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    LEFTY: jestlis nehrál Breakpoint, tak si ho dej se všema addonama. Ten jsem si užil velmi. Když jsem pak zkusil wildlands, tak jsem to po pár hoďkách vzdal, protože už jsem měl za sebou ten Breakpoint a byl prostě fakt lepší :)
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands / PS5 / 47 hodin / #dohrano
    Takový trochu realističtější Far Cry. Měl jsem náladu na trochu toho normálnějšího střílení ve stylu SEALs nebo Rainbow 6. A bavilo mě to.
    Pěkná SP kampaň, multiplayery nehraju.
    Máte FAKT velkej a rozmanitej (i když dost řídce obydlenej) open world v Bolívii, ve kterým se svým čtyřčlenným teamem rozebíráte po kouskách všemocnej drogovej kartel, podporujete rebely a bojujete se státním zkorumpovaným polovojskem, který nejdřív střílí a pak se ptá. Častěji než frontálním rambo assaultem to řešíte sniperkou, tlumičem a plížením, prostě jako Ghosts - ale povinně stealth misí je relativně málo na to, aby vás to začalo srát.
    Zbraně jsou ze skutečnýho světa, žádný experimentální cojky, akorát dron na průzkum. Velmi jsem si užíval "sync shot", kdy každej z týmu zaměří sobě určený cíl, a vystřelíte všichni současně, takže sejmete až 4 lidi současně - perfektní pro vícečlenné hlídky nebo ostrahu.

    Mise jsou v principu dost repetitivní, ale nějak jsem v tom těch 47 hodin utopil, protože kampaň je podpořená vcelku dobře napsaným příběhem a padouchama, kteří "lowkey make sense", akorát se musíte přenést přes to, že jste samej Mirek Dušín, America, Fuck Yeah! Ale prostě mě to pořád nutilo "ještě dojet tam, ještě splnit tuhle misi, ještě prozkoumat tohle, ještě nabrat tyhle resources, a pak půjdu spát" :-) A sniperkou sundávat snipery nepřítele a pečlivě rozebírat kousek po kousku nic netušícího protivníka, to se mi prostě neomrzí.
    Kdybych to nehrál, nebrečel bych, ale byl to dobře strávenej čas.

    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    A Plague Tale: Innocence / PC, RTX3090 / 14 hodin / #dohrano

    Pecka, jedna z těch top příběhovek. Hned jdu na dvojku.

    GEE
    GEE --- ---
    Death Stranding 2: On the Beach/PS5 Pro/105 hodin/ #dohrano
    Přátelé, i cesta může být cíl. Kojima to znovu dokázal. A přizváním Woodkida vykouzlil něco, na co jen tak nezapomenu. Vlastně ani tak nejde o příběh (ten je pochopitelně zase lehce šílenej), ale o atmosféru. Přesun z bodu A do bodu B, který je v ostatních open worldech jen nutným zlem je tu povýšen na to hlavní. A i když je to celý vlastně neuvěřitelně jednoduchý, užíval jsem si každej kilometr, každej krok. Sbíral, stavěl a nosil dokud všichni neměli dost měkkejch kapesníčků a kvasnicové pomazánky.

    Jen málokdy jsem využil Samův MP3 přehrávač a místo toho si po práci nasadil batoh na záda a poslouchal vrnění motoru. Působí to na mě až nepochopitelně uklidňujícím způsobem.

    Nepochybuju, že teď přijde herní prázdno a až se vrátim do Hogwarts, bude mi smutno. A budu utíkat do Austrálie. Abych dostavěl posledních pár silnic a otevřel si poslední bunkr.

    Peko.

    Děkuju těm, co mi postavili mosty a nabili baterky.

    GEE
    GEE --- ---
    Goodbye Volcano High/Steamdeck/6 hodin/ #dohrano
    Fang a její dinosauří indie rock band se snaží prorazit v místním souboji kapel, prokousat se školou a k tomu se na planetu řítí meteorit - svět s největší pravděpodobností končí.

    Kromě vizuální novely jsem si užil i hudebně rytmickou část, která je tu až podezřele těžká (ale mám pocit, že vás jednoduše nenechá prohrát ani se špatným score) a vtipný zapojení místní verze Dungeons & Dragons.

    Pro mě osobně to fungovalo jako perfektní cozy hra.

    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    CIVETTA: Taky Down in Bermuda / 3h / xbox / #dohrano .
    Ale musím říct, že by to bylo lepší, kdyby se trochu víc věnovali ovládání. Zvlášť tahání vozíků byl s páčkou trochu opruz. Co fungovalo dobře bylo rozhlížení a otáčení ostrovů.
    Jinak hra je o tam, že se pilot v bouři ztratí v Bermudském trojúhelníku a musí pro mluvící želvy a barevné skřítky vyřešit sadu puzzlů, aby se dostal domů.
    Puzzly jsou směšně jednoduché, ale rozmanité. Víc než o hlavolamech je to ale o hledání skrytých objektů.

    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    Little Nightmares / 4h / xbox / #dohrano
    V jde o puzzle plošinovku trochu ve stylu Limbo nebo Inside, akorát je ve 2,5D, tedy plně 3D grafika a fyzika, ale mapa je pořád placatá, bez hloubky a úhel pohledu pořád z jedné strany. Ale je stejně temná, krutá a tajemná.
    A když píšu tajemná, tak tím myslím, že lautr nevím o čem to bylo. Na začátku mi ty spousty bot a kufrů připomínaly návštěvu Osvětimi, ale pak zase kanibalové a nakonec gejši? WTF?
    Herně celkem dobrý, ale čekal jsem, že tam bude nějaká jednotící myšlenka, ne že tam designer náhodně nahází děsivé lokace a monstra a bude.
    Mimochodem v titulkách jsem hledal jméno Martina Velíška, protože art styl té hry mi hrozně připomínal jeho obrazy. Ale asi to byla jen shoda náhod.

    FRIZER
    FRIZER --- ---
    Prince of Persia: The Lost Crown / PS5 / 28 hodin / #dohrano

    Hře jsem dal nějákých deset hodin když vyšla a pak odložil. Nedávno jsem se k ní vrátil a jelikož jsem si moc nepamatoval, rozjel jsem hru od začátku. První odložení byla velká chyba...

    Po dohrání jde asi o jednu z nejlepších metroidvanií které jsem kdy hrál a vlastně vůbec. Začátek může být pozvolný a vcelku obyčejný...jakmile se ale hra rozkošatí, přibydou rozličné schopnosti a otevřete více lokací, nejde se skoro odtrhnout.

    Sargon se ovládá úplně perfektně, hra běží nádherně, hudba v pozadí dodá atmosféru. Celá mapa je kolosální a pořád je co objevovat. Bossové a souboje s nimi, i když se to zprvu nemusí zdát, jsou od půlky naprosto vynikající a jde o úplnou lahůdku. Konec byl zcela epický....ta hra klame tělem a je to znát...dohráno má asi jen 16 procent hráčů na PS. Zvolna až pozvolna se prochází aby postupně nabírala na tempu v běhu kolem poloviny a poslední třetina je naprosto parádní akční sprint.

    Jediné mínus je, a je to škoda, že hra nenabízí mod new game plus...na druhou stranu se lze po dohrání vrátit dosbírat mapu, dát si různé výzvy atp...to je jen o něco méně fajn. Určitě se zanedlouho vrátim.

    Nelze než velice doporučit.

    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Assassin's Creed Shadows / XSX / 124 hodin / #dohrano

    Toto bola fakt veľká hra. Neurobil som všetko, ale tak 70 % contentu, je čas posunúť sa na iné hry :).
    Aj keď bol tentokrát príbeh trochu viac roztrúsený, než je aj u open would AC hier bežné, páčilo sa mi to. Vizuálne je to úplná špička súčasnej hernej produkcie, feudálne Japonsko je vymodelované s maniakálnym zmyslom pre detail, gameplay je stále dobrý a aj mlátiť ľudí po hlave veľkým kyjakom s Yasukem ma prekvapivo bavilo.

    8.5/10 úplne s kľudom

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam