• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    New Tales from the Borderlands / PC / 12 hodin / #dohrano

    Poslední PC hra z celý série, kterou jsem chtěl dohrát. Píšu „dohrát“, ale ve skutečnosti spíš „dokoukat“, protože vyloženě herních pasáží je tu opět poskrovnu. Zbytek je průměrnej sitcom v kulisách Borderlands, plnej absurdit a slabších fórků, co se dají přežít díky nadstandardnímu namluvení hlavních postav.

    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    AZRAEL: aha, je to veľmi drobné RNG, keď dobre vyberieš, tak ťa to nemusí trápiť. Failol som call možno dvakrát pri dobrom výbere?
    AZRAEL
    AZRAEL --- ---
    CLAVEN: pri plneni dispatchov je vraj rng, podla toho ako dobre clovek vyberie hrdinu
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    AZRAEL: aké RNG?
    AZRAEL
    AZRAEL --- ---
    CLAVEN: nie je RNG moc otravne?
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Dispatch / PS5 / 7 hodin / #dohrano

    Och, takéto prekvapenia mám najradšej. Hra, o ktorej som nikdy nepočul, vôbec som na ňu nečakal, pár dní po vydaní som ju kúpil na základe silného word of mouth a hneď sa teleportovala do môjho top 3 za daný rok (bude sa teda musieť podeliť o tretiu priečku s ďalším indie titulom, Hades 2, ale aj tak).

    Viac seriál ako hra, ale seriál je to teda parádny - a rozhodnutia tentokrát skutočne majú celkom podstatný dopad na príbeh. Bývalí ľudia z Telltale konečne dotiahli žáner, ktorý vymysleli v Telltale, k dokonalosti. Vizuál, animácia a writing na úrovni Arcane a ešte to navyše funguje aj na úrovni volieb. Top tier voice acting (Aaron Paul, Jeffrey Wright, Laura Bailey a ďalší odvádzajú výbornú prácu) tomu tiež neškodí.

    Veľmi, veľmi príjemná zábava na pár večerov, a niekoľkokrát som sa nahlas smial. Paráda. 9.5/10 a dúfam minimálne v druhú sezónu.

    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    RoboCop: Rogue City / PC RTX3090 / 13 hodin / #dohrano

    Tak jsem to konečně dohrál. RoboCop je badass jak to uměli jen v 80s. Gameplay mě bavila velice, když ale člověk získá jistou úroveň skillů, je to trochu god mode. Posledni boss byl skoro nejjednodušší.

    Co mě hodně vadilo bylo oblečení postav, jeden oblek pro všechny? Navíc z toho křičí default Marvelous Designer assets. Další věc co mě trhala oči byly tzv. faciální exprese. Animace obličejů byla naprosto tragická, nula emocí.

    Bonus bod za texty na plakátech :)

    Celkově ale fajn, jen nevím jestli se mi chce do DLC.

    SITH
    SITH --- ---
    ANTICLOVEK: mod si stáhnu, děkuji za info :) tohle je také hra mého mládí, nahrál jsem tam doslova stovky hodin, papíry popsané jmény učitelů a jejich lokací, dodnes znám některé dungeony nazpamět a celé tohle hrát ve stejnou dobu jako HOMAM3 bylo jedno z nejlepších okamžiků mého herního dětství :)
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Já to vždycky hrál na 2x wizard + 2x cleric* a bílá a černá magie to zvládly. Zejména Shrapmetal a.k.a. „brokovnice“ na blízko řešila draky a podobnou havěť jako víno.

    *parta ve složení Iveta Bartošová, Ilona Csáková, Leona Machálková a Lucie Bílá.

    Kurnik, až bude malej trochu větší, dáme to spolu celý <3
    ANTICLOVEK
    ANTICLOVEK --- ---
    FRIZER: Darkmoore a VARN bylo fakt psycho no :) a ještě pak ta kobka vlkodlaků, kde se mi nonstop do zad spawnovali velký skupiny nepřátel, to byl úlet a hodně loadování. už si ani nepamatuju, jestli to tak má bejt a nebo to byl nějakej glitch :D
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    ANTICLOVEK: Uplne to laka, ale pak si clovek vzpomene na Alamos a Darkmoore.
    ANTICLOVEK
    ANTICLOVEK --- ---
    FRIZER: z mojí zkušenosti jsou luky zásadní hlavně na začátku, než mágové atd. nasbírají sílu. ale ke konci můj wizzard dával Implozí za 350dmg+ oneshot většinu těch démonů v posledním dungeonu a druhej největší dmg dealer byl double sword knight, kterej to krájel asi za 150-200dmg jedna rána.. klerik, lučišnice a paladin jen tak spíš přihlíželi a fandili no :) ono je to taky o tom, jak si člověk postaví ty postavy, jakej level nahoní a tak :) MM v tomhle poskytují obrovské možnosti pro to se přelevelovat atd. a záleží dost i na té výbavě/artefaktech co najdeš.. já to jel, jak mi to přišlo pod ruku a jak jsem si to pamatoval z dětství, žádný minmaxování atd... jo a ten merge mód je taky lehčí v tom, že máš pět postav místo čtyř, to je obrovskej boost. na druhou stranu jsem asi 2/3 hry odehrál náhodně se zapnutym boostem nepřátel na dvojnásobek no :D
    POHODAVOLE
    POHODAVOLE --- ---
    Hades / Nintendo Switch 2 / pres 30 hodin / #dohrano

    Tak jsem zas objevil Ameriku a jdu sem s tim uplne maximalne nadseny, protoze ta hra je naprosto dokonala. Oproti predchozimu KCD je tam rapidni zmena v tom, ze pro me nema zadny negativa a nechapu, jak dokazali vytvorit neco takoveho v tak malem poctu lidi. Grafika je nadherna, hudbu si nedokazu predstavit lepsi, dabing prirozeny, ovladani a gameplay na jednicku. Atmosfera je taky super, protoze jsem se obcas klepal jak drahej pes, coz mi pripomnelo Dark Souls nebo Metroid Dread a nekdy mi to zas prislo jak tanec mezi neprateli. To odladeni asi nikdy nepochopim. Dal jsem to az na 32. pokus a urcite se k tomu budu vracet v prubehu hrani dalsi hry, abych se dostal k titulkum. Tim opakovanim mi to dost pripomina Tony Hawka, jak jsem se vzdy tesil, az si k nemu sednu a jen tak si zajezdim. Hodnoceni bych dal 100 z 10 a uz se tesim, az budu mit cas a podporim je krabicovou dvojkou :)



    FRIZER
    FRIZER --- ---
    ANTICLOVEK: Tam je za mě jediný problém....at jsem vzal v každém díle jakoukoliv partu, na konci jsem měl vždy čtyři létající lukostřelce, kosící vše kadencí "bezbolestné".
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Battlefield 6 / XSX / 188 hodin / #dohrano

    Multiplayerové hry tohto typu sa nedajú dohrať, respektíve považujem ich za dohraté, keď ich nakoniec odložím, čo teraz čaká aj Bf6. Bolo to dobré, a predpokladám, že sa ešte okolo sviatkov vrátim, keď vo mne vianočný duch zase vyvolá akútnu chuť zabiť nejakého toho blížneho svojho balistickou ručnou zbraňou, ale nateraz je dohrané.

    Čo k hre dodať? Je to Battlefield. Tentokrát je to jeden z tých lepších Battlefieldov, a na XSX vyzerá a znie fantasticky bez akýchkoľvek kompromisov vo výkone, čo je veľmi chvályhodné. Menej chvályhodný je nárast počtu CoD hráčov, keďže Call of Duty bol tento rok výnimočne slabý, a s tým súvisiaca codifikácia kedysi celkom v realite ukotvenej hry na konflikty malých jednotiek kombinovaných zbraní. Uvidíme, čo s tým spravia ďalšie sezóny. 8/10

    ANTICLOVEK
    ANTICLOVEK --- ---
    Might and magic 6 (678 merge mód) / 40 hodin / #dohrano

    ach jak to říct. tahle hra je moje láska z dětství, kdy jsme ji s kámošem drtili stovky a stovky hodin dokola celý měsáce, aniž bychom ji dokázali vyhrát, až pak jednou celý skoro upocený :D neskutečný. celkově ta hra působí mnohem větší a masivnější než jen na těch 40 hodin (GOG mi je počítal, ale měl často problémy se synchronizací a padal wtf, nicméně 40 hodin je plus mínus správně tipuju). doporučuju každýmu, kdo to kdysi hrál a nebo kdo má rád old school RPGčka, který nabízej spoustu dobrý hratelnosti.. a nebojte se čeknout návod nebo google, když něco hledáte:) jinak si tam přidejte pár dalších desítek hodin :D udělal jsem anprostou většinu vedlejších úkolů, vynechal jsem jen čtyři, který se mi už nechtělo před koncem řešit, povyšovací úkoly povolání jsem dal všechny


    + miluju ten svět, artstyle grafiku...
    + hudba naprosto ňůňo
    + skvělej RPG systém, hledání učitelů atd., fakt má člověk pocit, že cestuje po otevřenym světě a hledá
    + neustále člověk nachází lepší a lepší vybavení, takže to uspokojí i takového toho diablo hoardera
    + rozmanitost povolání atd.
    + mód přidal 16:9 obrazovku, vyšší rozlišení, možnosti cestovat napříč všemi třemi díly, upravovat si (boostovat) obtížnost atd., poznámky na mapu

    - samozřejmě ten design a gameplay na spousta místech strašně zastaral, dungeony by mohly být plnější zajímavejch věcí atd. nebo nestačí, že parta má klíč, ale konkrétní postava s klíčem v inventáři musí kliknout na dveře, jinak se neotevřou...
    - někdy se to zvrhne (hlavně ze začátku a úplně na konci) v takovej kite simulátor:)
    - pozdější mapy plný titánů atd. jsou už jen vysloveně o tom to proletět s kouzlem lítání, naprostej nesmysl to zabíjet..
    - spousta věcí je bez návodu (a nebo dobré paměti) těžko dohratelná. taková hrobka VARN mě málem připravila o příčetnost
    - někdy člověk udělá něco, z čehož mu padne reputace úplně k nule, hra ho dostatečně neupozorní, až když ho začnou kuchat stráže a drožka, která stála 20 goldů najednou stojí 20000 :) to je k nasraání, stačí třeba jen kliknout špatně na dialog (a člověk vidí jen téma, takže ani neví, na co kliká..)
    - fakin blastery i s grandmaster levelem jsou úplně k hovnu :) ať žije Imploze


    FRIZER
    FRIZER --- ---
    The Witcher 3: Wild Hunt / PS5 / 85 hodin / #dohrano

    Asi čtvrté dohrání od vydání a třetí na Death March, což jsem koukal, má na PS pod dvě procenta hráčů. Dal jsem si komplet edici včetně DLC poprvé na PS5. Těch 60fps hře sluší a pořád je na co koukat i po těch letech.

    Příběhová dokonalost, které nesahá Bouřková sezona ani Rozcestí krkavců po kolena. Srdce z Kamene považuji asi za nejlepší herní DLC vůbec...je tam vše, Faustovský motiv, Heist mise, Svatba, Shani atd. Otazníky jsem vysbíral opět téměř všechny až na Skellige. Jsem zvědav jak tvůrci navážou za dva, tři roky s Ciri jako hlavní hrdinkou.

    Jediné co se dá, za mě, hře vytknout je EXP systém...kdy čim větší obtížnost, tím méně zkušeností. Stejně tak navázání na LVL, takže za splnění celkem komplexního úkolu dostanete asi 100 exp a pak v jiné misi narazíte po cestě na pumu a za zabití dostanete zkušeností 800. Je to takové úsměvné. A soubojový systém stojí také vcelku za prd...stačí nahodit Quen a uskakovat. Pak sejmete cokoliv na jakémkoliv lvl, pokud nejde o bosse.

    Každopádně hudba, výprava, příběh,postavy, jednotlivé mise a úkoly, vše stále top.

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Sword of the Sea (2025) / PS5 Pro / 4 hodiny / #dohrano

    Během listopadu jsem toho věru moc nenahrál. (Pod)zimní počasí k tomu sice bylo extrémně vhodné, ale přebila ho moje podobně hnusná nálada a to se přes koleno lámat nedá. Rozehrál jsem sice aspoň Tomb Raider II Remastered, ale pak jsem si všimnul, že končí Infinite Backlog challenge na dohrání Sword of the Sea do tří měsíců od vydání. Je to v Plusku a ZOMBO to celkem chválil, tak jsem tomu teda jeden víkend věnoval. Myslím, že ten předminulý.

    Nelituju a je to přesně tak, jak ZOMBO ^^ píše: rekreační oddychovka na způsob Journey (to jse ovšem dohrál až na několikátý pokus) kříženého s Abzû (to jsem nedohrál vůbec), rukopis stejných autorů je prostě znát. A v porovnání s těmihle dvěma předchůdci mě Sword bavil zdaleka nejvíc. Po prvním dohrání je navíc možné se vracet do jednotlivých kapitol a dělat tam věci, na které při prvním průchodu nebyl čas nebo o nich člověk nevěděl. Trochu napoví trofeje, ale většina z nich je skrytá a já si tentokrát o hře vůbec nic nedohledával. Hrát takovouhle relaxační záležitost podle návodu by mi bylo proti srsti.

    Takže jsem byl celkem překvapený, kolik věcí jsem ve hře úplně minul :-) A to jsem přitom vůbec nespěchal. K počátečním čtyřem hodinám jsem tak nakonec přidal dalších šest a do toho nádherného světa se určitě ještě několikrát rád podívám. Absolutní nenásilnost a až meditativní nálada je něco, co v mé aktuální situaci dokážu ocenit. Rozhodně to nevidím na platinu, některé trofeje totiž podle mě nejsou úplně kompatibilní s myšlenkou hry (třeba dohrát ji celou pod dvě hodiny - speedrunovat něco takového by byla věčná škoda!). Ale to je úplně jedno, protože někdy je cílem opravdu samotná cesta...





    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Metal Gear Solid Delta / XSX / 15 hodin / #dohrano

    Engine a nová grafika veľmi pekné, hrateľnosť na dnešné pomery trochu jednoduchšia, scenár a dialógy na dnešné pomery dosť tragikomické. Je to dobrý produkt, ak si chcete pripomenúť, čo bolo v 2004 považované za revolučne komplexnú a filmovú hru, ale dnes to prekoná dvadsať titulov do roka. Nostalgických 8/10, ak fakt milujete sériu a dodnes chodíte spávať s CDčkom pôvodného Snake Eatera, tak si bodík pridajte.

    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    AZRAEL: v roku, v ktorom vyšlo KCD2, o tom pochybujem. Ale určite vyskúšam.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam