• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    NYX #dohrano 2024
    https://static.freedomconnection.cz/nyx-dohrano/

    Vyfoť a sdílej fotku závěrečných titulků/finalbosse/trofeje ze hry, kterou jsi aktuálně dohrál + přidej popisek o jakou hru se jedná a kolik hodin ti cca trvalo dohrání + #dohrano .
    Př. Half Life/10 hodin/#dohrano

    Všichni v diskuzi budeme rádi, když napíšeš i tvoje dojmy z hraní.


    dceřiná diskuze: [Dohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Loosers není ani na nástěnce (vím, má to být "losers", ale už to nejde změnit)] [Dohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Losers není ani na nástěnce]
    rozbalit záhlaví
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    Sherlock Holmes: The Awakened / 10h / Xbox / #dohrano
    Hru na jsem koupil někdy před třemi lety protože:
    * Devils daughter byla fakt zábava
    * Mám slabost pro Cthulhu
    * Sláva Ukrajině
    Bohužel ale nedosahovala kvalit třeba toho Devils Daughter. Příběh pěkný, zvlášť ta část ve Švýcarsku byla dobrá, ale narozdíl od zmíněné starší hry vlastně není možné případ vyřešit špatně. V Devils Daughter šlo důkazy interpretovat špatně a stejně se posunout dál, což mělo za následek vtipnou scénku, kde byl Holmes za idiota. V tomto případě to nešlo. Vlastně to tak ani není detektivní hra, je to jen hezká point and click adventur ve 3D.
    Měl jsem pocit, že tohle byl nějaký vedlejší projekt, na který nasadili pár nováčků, aby se naučili s enginem. A aby se využily, nápady, které se nehodily do Sinking City.
    Fhtagn bylo, ale tak tři chapadla z pěti.

    DEEFHA: Já to dostal od Ubisoftu jako dárek, už ani nevím co to bylo za akci, jen vím že se mi to nepovedlo na PC zprovoznit.

    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Beyond Good and Evil HD / 15 hodin / Playstation 3 / #dohrano

    K O N E C N E !

    Beyond Good and Evil je jedna z tech her, ke ktere mam hluboky vztah, avsak nikoliv pouze kvuli hre samotne, ale kvuli osobnimu pribehu.

    Kdyz jsem se kolem roku 2004 doslechl, ze jde o vynikajici klon Zeldy, hned jsem po hre sahl. Upiratena verze na PC mela ale nejake problemy s ovladanim, ktere jsem z kraje hry nedokazal prekousnout - tak jsem sahl po konzolove verzi po nejakych dvou hodinach hrani na PC. Disponoval jsem ocipovanou Playstation 2, no vypalene DVD se sice ochotne spustilo, zacal jsem hrat hru, ale hnedle z kraje uvodu se hra pri prvnim boss fightu nejak sekla a nezbyvalo, nez restartovat celou konzoli. Stravil jsem cely vecer vypalovanim a testovanim ruznych nastaveni, abych hru na konzoli spustil - no nepodarilo se. Tak jsem zaplakal.

    Zhruba o tri roky pozdeji jsem mel uz ocipovane i Wii, na kterem jsem mohl hrat i hry pro GameCube, takze jsem vypalil verzi pro tuto konzoli a vrhnul se do hrani. A slo to to vskutku skvele! Hra mne oslovila svou atmosferou, designem sveta, pomerne originalni naplni vedlejich ukolu, kombinaci jakesi akcni adventury a simulatoru fotoreportera - no po nekolika vecerech jsem se dostal zhruba do 3/4 hry - levelu Slaughterhouse. A ten jsem zaboha nesvedl dokoncit. Jak mi prisla cela hra vlastne dost lehka (ale porad velice zabavna!), tak Slaughterhouse mi vylamal zuby. Motal jsem se v tom velkem levelu dokola jak camrda, vycistil jsem kazdickou chodbu od nepratel - no nenasel jsem zpusob, jak level dokoncit. Tvrdosijne jsem odmital si najit na internetu navod. A tak jsem zaplakal podruhe.

    Zhruba o tri roky pozdeji se na Playstation 3 objevila HD verze hry a kdyz pak byla pozdeji ve sleve, koupil jsem si ji. Byl jsem si jisty, ze byla-li upiratena hra pro PS2 a GC v jakemkoliv smyslu zabugovana, tedka pujde o ofiko verzi, kterou u musim konecne dohrat. Paril jsem nekolik veceru a libila se mi uplne stejne, jako pred lety. No mel jsem uz prvni dite a na hrani casu mnoho nebylo, takze jsem ji odkladal (jakozto i vsechny ostatni hry...). Z odkladu o tyden se stal odklad o mesic, z nej pak o rok no a ... po X letech postupneho ukrajovani pribehu jsem se dostal to Slaughterhouse a tam jsem skoncil UPLNE STEJNE, jako na GameCube tenkrat. Tvrdosijne jsem odmital si najit na internetu navod. A tak jsem zaplakal jiz potreti.

    Zhruba pred tremi lety za mnou prisel tehdy desetilety syn s tim, ze by si chtel zkusit tu hru s tou "zelenou pani a prasetem", kterou si pamatuje jako maly, ze jsem hraval. Tak jsem si rikal, ze tohleto je prilezitost hru dotlacit do konce. A udelali jsme si z toho spolecnou zabavu. Smazal jsem sejvy jak z PS3, tak z GC a hrali jsme oba dva paralelne spolecne na dvou televizich tak, ze kdyz jsem se ja posunul dal, poradil jsem synovi a postupne jsme se hrou zacali prokousavat. Na zacatku to bylo malicko obtiznejsi - hlavne proto, ze ten ovladaci styl a kamera neni pro soucasnou generaci moc privetivy - ale postupne jsme se do toho dostali. I tak jsme se nevyhnuli prodlevam v hrani a obcasnym odkladum - ale synovi se hra natolik zalibila, ze se k ni velice rad vracel s pravidelnosti asi jednou za ctvrt roku.

    A tak jsme asi pred tremi mesici dosli do levelu Slaughterhouse, o kterem jsem mu uz mnohokrat vypravel, jako o miste zakysu desetileti.

    A co myslite? No jiste - oba jsme se dostali na UPLNE STEJNE misto a nemohli se posunout dal ani za bota. Byl jsem toho uplne vztekly, az jsem nevydrzel slzy sve ani synovy a s potupou jsem se podival do navodu na internetu. Tolik roku odolavani - no nakonec jsem podlehl a stydim se za to.

    Reseni nakonec nebylo nijak zvlast komplikovane, ale ani uplne trivialni - jde o to, ze ten level ma tri velke casti a hned tu prvni je mozne bez okolku opustit, aniz by byla kompletne splnena. Takze se stacilo kousek vratit, skrz nedobre patrnou plosinu se dosplhat k chybejicimu elementu onoho levelu a voila! Dostali jsme se konecne dal!

    Posileni zcela novou energii jsme posledni tydny hrali skoro kazdy vikend. To jsem uz teda odlozil GameCube a stridali jsme se v hrani na PS3. Hra az dokonce nekladla zadny vyjimecny odpor - znovuobjevovani starych lokaci s novymi klici, objevovani novych lokaci a vozidel, pribeh zacal velice prijemne gradovat a nebudu lhat, ze ke konci jsem byl autenticky prekvapeny, jak se z primitivni ekologicke story o diktature stalo neco s potencialem s dosahem pres cely (herni) vesmir. Finalni boss byl fajn - a vubec cela hra byla v decentnim duchu toho, ze nehrajeme za zadnou superhrdinku, nybrz za fotografku reporterku. Strasne jsem si to cele uzil i kvuli tomu, ze jsem to mohl cele sdilet se synem.

    Cili doporucuji.
    CIVETTA
    CIVETTA --- ---
    Jars/12 hodin/#dohrano

    Po veeeeeeeeeelmi dlouhé době jsem dokopala hru dohrát na Switchi. Grafický styl ala Vincent/Frankenweenie od Burtona. Na jednu stranu mě hra bavila, na druhou pěkně deptala. Spoustu levelů jsem udělala/neudělala jen díky náhodě, jak se zrovna nalosoval daný level

    THESTOUPA
    THESTOUPA --- ---
    Warhammer 40,000: Boltgun/16 hodin/#dohrano

    MASLIX
    MASLIX --- ---
    Deliver Us Mars / XSS / 11 hodin #dohrano

    O tridu lepsi nez jeho predchudce, sice taky tunel, ale tak nejak mi to vic sedlo - mozna protoze jsem se uz docela tesil na to, ze po tomhle kousku tento zanr odlozim na neurcito :D

    MASLIX
    MASLIX --- ---
    Deliver Us The Moon / XSS / 7 hodin #dohrano

    Dalsi v rade walking simulatoru. Tentokrat se vtazeni do deje moc nekona, je to na me az moc tunel.

    MASLIX
    MASLIX --- ---
    S.O.M.A. / XSS / 12 hodin #dohrano

    Skvela storyline, vtazeni do deje a i pres nic moc technicke provedeni povedeny walking simulator.

    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    FEAR 2: Project Origin / 10 hodin / steam deck / #dohrano
    Poprvé jsem se dostal k druhému dílu jedné z nejlepších stříleček ever a jako je to takový rozporuplný. Chvilku mi trvalo než jsem se smířil s poměrně razantním zjednodušením. Vojáci jsou výrazně tupěší, levely ještě tunelovatější a pořádný mrazení v zádech hodně méně časté než bylo u jedničky. Líbila se mi hromada různých logů objasňujících o co že to tam vlastně v tom FEAR světě vlastně jde. Armacham technology corporarion se může svoji zlounskostí hrdě zařadit mezi velikány jako je Weyland-Yutani nebo Umbrela 😄.
    Celkově se mi to nakonec líbilo. Třetí díl už asi nedám. Prej to má být hlavně coop a na to dlabu.

    ERRTU
    ERRTU --- ---
    Hobo: Tough Life / 113 hodin / PC / #dohrano

    ...teda myslím :D i jsem si to radši vygooglil, páč tahle hra vás tak hrozně nevede za ruku, že vám ani nedá v podstatě najevo, že jste v endgamu :D
    Soráč ale tohle chce ovace ve stoje a slavnostní průvod s vojenskou kapelou. Och. Briliant na dně popelnice. Zlatá cihla zabodnutá do shnilé brambory. Los s jackpotek ukrytý pod chíplou kočkou. Takovýho obsahu! Takovej detailů! Taková láska a péče tam, kde zjevně byla garáž, nadšení ale už ne rozpočet! Tak kde očividně pokulhávala zkušenost vývojářů, tam to plně supluje absolutní skálopevnost a funkčnost pravidel a doslova absurdně vypiplaný svět sám. A já si prostě teď zahraju na Andreje Anastasova (a tím nemyslím, že si založím porno stránky a nechám se obvinit s kuplířství).

    „Vaše Smrdutosti, povězte naším čtenářům jak jste se stál králem všech bezďáků?“

    „Jó to nebyla žádná prdel...“ (oči se zamlžují flashbackem a okenou)...Celý se to odehrávalo v devadesátkach ve měste Praslav. Jestlis byl někdy v Praze, tak si představ Národku, Žižkov, Náplavku a Staromák narvaný na dva kilometry čtvereční. Viděls Lychožrouty? Tak takováhle Praha. Pro někoho kdo v tom realně vyrost, uplnej sen, navíc já miluju Česko ve hrách už od Ramonova kouzla. Tu atmošku navíc suprově dokreslujou ty 2d textury výloh a interierů na ne moc detailních 3d objektech, prostě tohle je retro jak hovado! A takovejch easter eggu a odkazů! Prodavač vpekárně co vypadá jako Babiš a ptá se vás ‚co chcetě?‘, Polreich v Intercontinentálu který ho snad musel nadabovat sám jak je přesnej, jeden vágus je imho legendární Špína, ikona vzácného lupu je ve skutečnosti z deskovky Lovců a Pokladu a stohy dalších. Jednoho dne sem se vzbudil na ulici. To by nebylo nic divnýho žejo dyk jsem přece... a kurva! Já jsem si nepamatoval prostě nic. Kdo jsem, co jsem dělal, proč mám kocovinu jak celá vesnice po dožínkách. Pár vágusů po okolí mě vidělo se včera motat kolem s ňákym cápkem a nasměrovalo mě k němu. A tím začal celej ten jebnutej cirkus. Začátky na ulici byly zlý, víš jak, ulice je krutá a hladová, každej se stará sám o sebe a nikdo tě nevíta sotevřenou náručí. Každej od tebe něco chce, což de blbě když sám máš hovno. Po nějaký době jsem si našel kutloch takže spaní na zastavkách a v parku odzvonilo a protože jsem činorodej, tak se z původní plachty nad barelem s ohněm a plesnivý matrace stalo to 3+1 s pračkou, it koutkem, a kuchyňkou ve kterým tu sedíme dneska. Taky když lidem pomůžeš, tak oni ti to zas kolikrát oplatěj tim, že tě naučej líp hledat v popelnicích, čórovat, nebo odemknout co zamkl někdo jinej.

    Hele aby bylo jasno, my nejsme žádný Rychlý šípy, a kdo chce přežít, ten se prostě umazat musí. Takže na rovinu řikám, že za hodně věcí bych diplom od policajtu nedostal, ostatně pár sem jich i fest zřezal, uplácel a vydíral. Ulice mě naučila brát, dealovat a nakonec i vařit piko, tahat lidem věci z kapes, žebrat, kšeftovat, krást autorádia, vykrádat sklepy a kočárkarny, sháněl jsem šéfum kurvy chlast a chlebíčky, opravoval píchací panny (sic!), otrávil kámoše, vybíral výpalný od těch nejubožejších a jo, dokonce jsem i okrad kněze. Taky jsem dvakrát málem a jednou i opravdu chcípnul na závislost a parkrát si i doslova a do písmene nasral do kalhot. Jo a vyvolávat satana. Ono to ale jinak nejde vole, máš osm kurfiřtů co volej krále. Kažej ma bandu poskoků. A abys jim vlezl do prdele, tak pro ně musíš udělat kybl věcí. A každá ta prosba, když už není přímo o tom nějak pokurvit život bandě jiného volitele, tak ho minimalně určitě aspoň nasere. Jediný co jsem odmítl bylo zradit Tondu z fortu a jeho squatery, o kterejch můžu říct, že to jsou snad jedniný slušný lidi v celym městě. Takže to že mě nakonec zvolilo sedm z osmi je fakt úspěch jako hovado. Btw je fest duležitý se neupnout na jednoho ale obcházet je průběžně páč po vás taky může chtít sejmout někoho, koho budete pak potřebovat. Ulice je taky v tomhle docela zákeřná... Jako za ty tři roky (každý začína jarem a končí regulernim Jakutskem který aspon první rok fakt není sranda přežít) jsem zažil snad všechno. Mimo jiné jsem vyšetřil mafiansko-fízlovské spiknutí který mělo vyhladit nás všechny. Gangsterům před kterýma jsem ze záčatku zdrhal do obchodů a hospod, jsem zvládnul zhasnout dvěma ranama a obrátit jejich kapsy. Plachty v kutlochu nahradilo dřevo a pak plech. Největší radost mi udělala vlastní varna, hajzl a prádelna. Začal jsem sbírat perky, skilly a vzacný hadry, občas taky jako odměna přistál unikátní chlast nebo fet, kterej přidal permanent bonus. Postupně jsem se naučil kdo mě dá napít kafe a loupne něco k snědku, opraví hadry, kdo prodává matroše na kutlochy, kde sehnat pajcr nebo baseballku pro náročnější diplomatická jednání, kde je jakejkšeft a bazar a vůbec co a jak.

    Druhej rok už byl ve znamení tvrdý práce, naučil jsem se okruhy s nejtučnějšíma popelnicema, začal stavět druhej kutloch a plně se ponořil do řití volitelů. Přiznám se nerad... ale budu fér, jo taky jsem normálně pracoval, rozvážel pizzu, volal v call centru, kopal kanály. Nic na co bych byl hrdej ale když nebylo na chleba, co sem měl dělat. Když sem byl s morálkou na dně (ta je na ulici fest duležítá, stejně jako teplo a hlad), tak mě podržel chlast, cíga, fet a můj čokl. Ten umí i zahřát a podpořit. Bohužel do rvačky se nezapojí žádný ze tří možných, ani vořech ani rotvajler ani vlčák. Taky jsem se naučil vařit kýble pochutin, a levelovaním kutlochu získal odolnost že bych v něm zvládl snad i jeden oběh na orbitě Měsíce. Obecně se mi prostě povedlo tou pavučinou vztahů prokličkovat tak, aby me měli (skoro) všichni rádi ana názoru těch co mě nesnašeli hovno záleželo. Cizí peněženky na mě samy skákaly z kapes, na koho jsem promluvil ten ze sebe začal rvát kabát aby mě mohl podarovat, dal jsem se do party s feťákama a čórkařema a na konci roku jsem měl haciendu jako hovado, hektolitry chlastu, tuny žrádla, dva regulerní baráky a pět ze šesti potřebnejch hlasů v kapse.

    Třetí rok jsem hned z kraje dorazil ty další dva mantáky a nechal se slavnostně zvolit. Dorazil jsem všechny questy, přes kralování si dotáhl všechny vztahy na max a komplet dosbíral všechny perky a doleveloval skilly na max... a pak jsem po druhém opětovném zvolení teda trochu rozpačitě zjistil... že jsem to teda asi dohrál? Jestli tomu rozumim dobře tak těď už by mě mohl leda sundat z trůnu jinej hráč. No, tak takové to tedy bylo."

    Fakt jsem nikdy nehrál hru která by zvládla narvat openworld survival do města o dvou kilometrů čtverečních. Nečekaná hloubka mechanismů, zcela uvěřitelný život bezďáka, boží atmosféra, na tu lacinost umí město při západech slunce fakt chytnout za srdce, absolutní pohlcení. Roleplay takovej že jsem pár žebráků pravidelně obcházel i když jsem je měl na max, na pokec (občas něco vypadne) a vůbec jak se maj :) Opět mě po dlouhé době neco absolutně sežralo. Kindom Come z hlaváku :D

    A budu si remcat! Chápu. Prvotina. Dokonce přímo v esc menu je tlačítko "vyprostit" které jsem za celou tu dobu použíl jen jednou, což hru šlechtí. Ale jednou za dvě hodiny jsem musel hru resnout protože se hryzla ve stavu kdy nešlo na nic klikat, zmizela npc a hotovo. Na druhou stranu jede hra dost rogue styl takže ukládá v podstatě co krok.
    Druhej remc je směrem ke vztahům. Jasně, je to fakt užasná pavučina... ale občas zahapruje. Takže jsem třeba udělal tři služby pro uplně stranou stojící skupinu, a po te třetí mě jeden volitel u kterého jsem ale několikrát byl, třikrát po sobe v rámci jednoho dialogu zjebal co jim pomáhám, a třikrát po sobě jsem ztratil reputaci. Mi nemohl kurva na poprvý říct že ho mě jednání rmoutí? Bych se na tamty samozřejmě vykašlal! A jsem přesvědčen, že pár questů se mi ukončilo automaticky loadem hry. Naštěstí opakující se, ne příběhové.
    Třetí remc... jako dneska bych čekal, že npc chůze, kdy pohyb nohou úplně nesedí s pohybem po zemi už neuvidím. Normálně si toho nevšimntete dokud nenasněží. Pak to docela tluče do očí.

    Ale sumasumárum: Neváhejte! Užasný zážitek. Totalní překvapení. Vrátim se stopro v hardcore módu! Fakt se těším na jejich další dílo.
    Ať žíje král! Nemáš pade, brácho?

    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    Mirror's Edge / 3 hodiny / #dohrano

    Blížící se jarní úklid jsem odstartoval odškrtnutím další položky ze sekce zaprášených, nedohraných her ve své steam knihovně. Mirror's edge je opravdu pouhou jednohubkou na jeden večer, možná ani ne celý, až mě překvapilo, jak kraťoučké to bylo. Co mě ale překvapilo ještě víc, že v se v tý hře docela dost střílí - záverečné pasáže jinak, než střelbou, ani vyřešit nelze. Nějak se pak vytrácí ten prvek jinak povedeného parkouru, který mohl být více využit ve smyslu akčních úprků před svišťícími kulkami, výbuchy a explozemi. Za mě tedy spíš zklamání, takže je možná dobře, že je to takovej kraťas.

    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Senua’s Saga: Hellblade II / PC / 8 hodin / #dohrano

    Pořád větší porce kvalitního filmu než hry, střídmě proložená puzzlama a bojovejma sekvencema, aby se neřeklo. Poučení pro příště: nedívat se na gameplay reveal, protože odhaluje nejpůsobivější scénu s obřím spoilerem.

    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    Kingdom Come: Deliverance 2 / 150 hodin / #dohrano

    Tak splněno. Vše pečlivě vyzobáno, vše vymaxováno, jen jeden achievement mi utekl. Škoda toho žalostnýho vybalancování obtížnosti, kvůli kterýmu jste už po pár hodinách až moc OP a to trochu kazí celkovou imerzi a pocit nebezpečí. Znovudohrání v HC módu bude nutnost.

    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Blood - Fresh Supply / PC / 5 hodin / #dohrano

    Dohrány 4 epizody z původního Blooda, expansion packy Cryptic Passage a Plasma Pak budu teprve hrát.

    [TOOMIX @ co zrovna hrajete ? a jaky to je?]

    TOFI
    TOFI --- ---
    Marvels Spider-Man: Miles Morales / PS5 / 14 hodin / #dohrano



    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Nier Automata / 35h / PS4 / #dohrano

    Ja jsem to dycky rikal - mne uz po prvnim dohrani hra vyrazila dech! Ale ty jo ano, pockal jsem si snad ctyri roky na "uplne dohrani" a nelituji vlozeneho casu. Zarazuji hru do meho top ten ever a to zejmena diky presahu mimo obrazovku, ktery je strasne elegantni, originalni a zabavny.

    Plus samozrejme to ovladani je jak vino, tohle se hraje samo. Z pocatku jsem se bal, ze ta hra bude moc obtizna - no za cely playthrough jsem mel jen 10 smrti a vlastne mi hra prisla dost lehka ke konci. Netouzil jsem ale zvedat si obtiznost jako takovou - vyhovovalo mi se prosekavat hrou s radosti.

    A ano, je to presne ta hra, o ktere nevite-li nic, uzijete si ji zdaleka nejvic. Doporucuji!
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Split Fiction / XSX / 19h #dohrano

    Strašný námrd od ľudí, ktorí robia najlepšie 2player coop hry na svete. O riadny kus lepšie ako It Takes Two a nový kráľ splitscreen gamingu. Keby nebolo KCD2, bola by to moja GOTY, ale nemusí jej to byť ľúto, lebo na kope gaming shows a v kope outletov to aj tak nepochybne pozbiera hromadu GOTY cien.

    Chcel by som sem veľmi dať screenshoty z posledného levelu, lebo Jozef Fares neklamal a také niečo som naozaj v hre ešte nikdy nevidel, ale nechcem to spoilovať.

    FRIZER
    FRIZER --- ---
    Dragon Age: Veilguard/ 46h / PS 5 / #dohrano

    Začal jsem na podzim a teď dorazil. Hrací doba se mi moc nezdá, vzhledem k tomu že jsem prošel téměř vše, ale asi jo. Vizuální stránka/ stylizace je za mě perfektní a moc rád bych viděl více her v takovém zasazení. Výprava celkově je úžasná. Mapy jsou rozlehlé, v některých momentech je hra překrásná, soubojový systém naprosto v pohodě, ale zase nic, co by mě posadilo na zadek. Příběh má mnoho silných až epických momentů a společníci mi nějak nevadili, i když za žádného bych asi nedal ruku do ohně. Celkově jsem si hru užil ale podruhé ji asi nedám....oproti Inquisition třeba. Ale zas mnohem lepší dvojka za mě.

    Co mě zklamalo....DA je poměrně temný a atmosférický fantasy svět s bohatou historií. Tady mi přišlo, jakoby dvě skupiny scénaristů bojovali proti sobě. Půlka chtěla temné fantasy RPG a je tam toho spousta, jak v textech, tak ve vedlejších misích, tak v hlavní dějové lince. Parádní atmosférické momenty.

    Pak tu je ale druhá skupina scénáristů, které baví Glee, Gilmorky a Beverly hills...o fantasy tuší že něco takového existuje, ale možná tak Harry a Percy Jackson...a to je ještě neviděli.

    Bohužel tahle druhá skupina prorostla z nějákého důvodu celou hrou do hlavní linky i některých vedlejších misí. Naštěstí první skupina převážila v poměru 60/40. Nechápu hate který hra schytala, za mě solidních 8/10 ale část scénáristů by si zasloužila vyválet v dehtu a peří.
    V__M
    V__M --- ---
    Tormented Souls / 8h / PS5 / #dohrano

    To si takhle brouzdám po PS Store a říkám si, že bych si dal horor. A hle, nějaké Tormented Souls v akci za 120 CZK!
    Asi to bude za ty prachy kravina, ale což.
    No fuj teda! Takhle jsem se po nocích dlouho nebál!
    Tohle je dokonalej mix prvního dílu Resident Evila a Silent Hillu 2 s velice hot hrdinkou v hlavní roli. Atmosféra by se dala krájet, hudba excelentí, příběh nečekaně kvalitní, žádnej lacinej autosave, ale starý dobrý pásky ve velice omezeném množství, husí kůže takřka pořád.

    Jedině snad to autoři trochu přehnali s náročností některých hádanek. Tam jsem občas vyměknul a hodil okem do návodu.
    Ale suma sumárum překvapení roku. A v září má vyjít pokračování. Juch!

    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    The Big Con / 6h / PC gamepass / #dohrano
    Předem se omlouvám za ujetej screenshot, klávesovou zkratku jsem našel až napodruhý.
    Příští týden mi vyprší gamepass, co jsem obnovil kvůli Indiana Jonesovi a tak jsem ještě dal tuhle jednohubku. Vypadalo to jako zábavná, krátká a jednoduchá hra.
    První problém byl, že hra mi po odemčení prvního z 52 achievementů spadla. Zkoušel jsem to znova přes cloud, spadla. Na PC spadla. Na Xbox One spadla. Nakonec stačilo přepnout zobrazování datumu v systému na americké a jelo to.
    Samotná hra je vlastně strašně jednoduchá, ale návod člověk potřebuje na všechny ty ajchy z vedlejších úkolů. Některé sběratelské předměty bych fakt bez návodu nenašel ani náhodou. Návod taky doporučoval zapnout asistenci na minihry. Zpočátku jsem nechápal proč, když jsou tak jednoduché. Problém je, že jsou strašně nudné a otravné. Tak jsem tu asistenci nakonec zapnul taky.
    Mohla to být moc hezká indie hra, ale hodně věcí se nepovedlo. Jako ten můj screenshot titulků.

    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    F.E.A.R. / 12 hodin / Steam Deck / #dohrano
    Tak jak nám zavřeli Monolith, tak jsem si po dohrání Blooda řekl, že si znovu dám i jejich další mega legendární počin. Musím říct, že ač po několikráté, tak tahle hra nestárne. Naprosto dokonalá atmosféra. Zcela tu vymasterovali decentní skill vytváření mrazení v zádech. Dokonalý lekačky, člověk se reálně bojí jít za další roh s obavou, že tam na něj ta Alma zase vyskočí :D
    No a z pohledu akce? Prostě balzám! Protivníci jsou fakt náročný a každej jeden umí fest zatopit. Zbraně dávají ten pocit hrubý síly a jsou prostě perfektně zpracovaný. FEAR je podle mě ethanol moderní střílečky a nenapadá mě jinej vážně míněnej titul s alespoň trochu realistickýma zbraněma, kde by ten combat byl takhle super.
    Grafika taky skvělá... jednoduchá ale účelná. Pamatuju jak jsem byl kdysi odvařenej, jak úžasně pracovali se stíny a to odvaření mi zůstalo i do dnes. Stíny a precizní práce se světelnými zdroji je tu v každým levelu dovedená takřka bych řekl k dokonalosti. Imho přesně naměřovali každou jednu lampičku tak aby byla atmosféra ještě hutnější.
    Jsem si jistej, že si v budoucnosti FEAR znovu zopáknu.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam