• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JVMLOKFATE RPG (OOC)
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    Jj, ted je hlavni nahodit si postavy, ani nemusite pripadne resit vsechny dovednosti, opet mohu doporucit to video co jsme tu s JVMLOKem postovali oba. Jakmile mate zakladni koncept a problem a treba jednu vec z minulosti, jmeno a aspon jednu dovednost, tak uz se s tim da pracovat. Dovednosti jdou pridavat za behu jak se naskytnou situace a budou se dotvaret detaily.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    Však se stejně budeme učit za pochodu, ne? Já to hrál taky jenom 2x.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    ACHERON: dtto, ndostal jsem se k precteni pravidel, ale vikend mam volnej, tak bych to mel dat :)
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    KARADUM: ja ok ale mel jsem sileny tyden tak nahodim do vikendu, FATE vidim poprvy tak musim kouknout do pravidel :)
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    Stale mame jen dve postavy, co ostatni? Nejaky blok? Neco neni jasne?
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    ACHERON: myslim ze je v nasi moci vytvorit zapletku od zacatku az do konce sami, a vzhledem ke "scenovitosti" tak i jedinej vecer na operacnim sale po utoku raideru na blizkou vesnici muze byt material na dechberouci drama.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    KARADUM: jo tohle video :) to jsem se postoval hned ze startu. jojo, to je hodne inspirativni
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    KARADUM: Pletichy hracu OOC, pletichy postav IC, jsme dospeli, dokazeme nektere veci selektivne prehlizet pri hrani nasich vlastnich postav, a je pekne, kdyz IC dava smysl i pri cteni po hre.
    Ve Shadowrunu jsme teda jeste obcas nektery veci resili v poste, ale pak to v IC citelne chybi pri retrospektive.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    ACHERON: Fate je právě o tom, že postavy tvoří hru a situace (GM samozřejmě vytváří to prostředí s nimi, ale tak nějak přirizeně).
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    me by zajimalo, jaka je ve skupine preference prostredi a -> zapletky. jestli jako se budeme ozrali špičkovat na základně a sem tam si hodime kostkama jestli jsme se z toho nepoblili, jestli jsme nezmrvili operaci nebo pretahli sestricku, nebo jestli budeme i mimo zakladnu resit nejaky velky problem... nebo jestli Fate to ma i tak, ze si prostě udelame postavy a pak se uvidi co vlastne budeme chtit delat a podle toho se to bude i cele vyvijet :)
    ALTAR_OF_FILTH
    ALTAR_OF_FILTH --- ---
    KARADUM: OK, zapracuji!
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    KARADUM: Dal jsem tam zatím dva ze vztahů (viz nástěnka) a zamyslím se nad tím ještě. Díky za nápady. ;)
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    ALTAR_OF_FILTH: Podobne bych navrhl upravy (zminuji jen zmeny):
    Aspekty
    Z nedavne historie a ostatnich a vztahu zkus vybrat tri (nebo stvorit) co budou aspekty. Hlavni koncept a problem jsou jasne aspekty. Bezkonfliktni, Slabost pro zeny, Volim snadne cesty, Zavisi na me cela nemocnice, Prizpusobim se jak mentalne tak fyzicky, Pokora co hranici s nedostatkem sebevedomi

    Triky
    (i) umí operovat bez profesionálního vybavení, pokud bojuje o život pacienta (alias chirurgie i bez potrebneho materialu);
    (ii) při výkonu lékařského povolání ignoruje opilost (alias opilost ani alkoholismus nelze proti tobe pouzit v pripade operovani);
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    BURKHAR: FATE AFAIK - chceme aspekty, tj. shrnout postavu to nakonec 5 aspektů pro začátek a triky by měly být jasně vymezené. Tedy bych doporučil následující úpravy:

    Aspekty
    Z konceptu - polyhistor
    Z problemu - vyber si, co chces pojmout negativne :D Je toho moc. Ale treba v konfliktu Odpurce valky by mohl byt problem.
    Nedavna historie - Jsem tu z donuceni
    Vazba - Intelektualni vecery, Samotar

    Triky
    "Albert Einstein je můj mladší bratr." - Vyřeší bravurně rychle jakýkoliv vědecký problém během několika sekund.Pokud má dostatek dat a podkladů, může si vědecký problém odvodit, +2 k učenosti.
    "Ušiju z hovna bič." - Dokáže postavit funkční a pojízdné auto z hromady šrotu a pneumatik a podobné analogie. Tj, může použít řemesla i pokud nejsou k dispozici potřebné materiály a musí tedy improvizovat.
    "Mám všem říct, že pícháš Praporčici Hildegardu?!" - Pokud jej někdo otravuje, zastrašuje jej provokací a dokáže udeřit na jakoukoliv citlivou oblast, kterou díky schopnosti vyšetřování a obrovské dedukce má. Je mu prostě všechno hned jasné. Pokud ho někdo zastrašuje, může použít účinně provokaci na obranu, +2 v takové situaci.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    Aspekty jsem přidal.
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    Updatoval jsem nastenku se settingem. Nahraji, mozna uz spis do IC, minimalne plan tabora z MASHED a prevedu jeste soupisku "personalu".

    K postavam prosim dejte i ID at mam hrace spojeneho s postavou.
    ALTAR_OF_FILTH
    ALTAR_OF_FILTH --- ---
    KARADUM: Jestli se na tom máme něco naučit, tak podporuju otevřenou.
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    AVATAR: Pletichy jdou stale, ale hraci o nich otevrene hovori, v OOC se muzes klidne domluvit s druhym hracem, ze podraz tve postavy bude vyborny prvek v pribehu.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    Ja jsem pro otevrenou hru. Pletichy proti hernim postavam me moc nelakaj. Dopadne to vzdycky tak, ze to rozbije pribeh / hru.
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    Po odprednaseni doplnim na nastenku sem setting i s tim sefem nemocnice. Prominte, ze to tak trva. Jinak ale jeste dotaz, zda chcete hrat s otevrenou hru (alias vsechny informace sdilene) nebo ne.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam