Komentare k mnozstvi a podobe aspektu primo reflektujou diskuzi
JVMLOK kterou jsme s Altarem vedli na tema unosneho mnozstvi aspektu, jejich formy, podoby a jejich vyuziti pri hre a jejich tvorby.
Ve shadowrunu nebo dracaku GM kompletne popisuje scenu a ma vsecko vymysleny, hraci tam jsou jen jako divaci a v podstate nic podobneho resit nemusis.
Ve FATE je to ale uplne jinak, GM sice asi, jak to chapu, prijde s nejakym zakladem ale situace se dotvari kooperativne az v okamziku, kdy do sceny postavy vstupuji, a hraci tam aktivne doplnuji ruzne prvky ktere by mohly byt pro hru zajimave z pohledu jejich postavy, jinych postav nebo treba specialnich efektu, co ja vim.
Takze by me taky zajimalo, nakolik ve FaTE vyuziju predem nakreslenou mapu s rozmistenim tabora a vseho co tam stoji a beha, a nakolik to ve FATE je jen situacni nastrel viz to video, ke kterymu se prubezne odkazujeme jako k modelove hre.