• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JVMLOKFATE RPG (OOC)
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    jinak teda SIRIEN za tohle webove zpracovani http://fatesrd.d20.cz/ zaslouzi pochvalu, at to delal kdokoliv. Diky.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    Takze chapu hierarchii:
    Hra
    Scenar
    Scena/Situace

    Posledni je trochu matouci, ale spis je to potrebou sjednoceni termoinologie v pravidlech, jestli jsem nic neprehlid, Sitauce=>Situační aspekty je totéž co Scéna=>Aspekty scény?
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    #Proces
    Tak. A teď co?
    Se svou skupinou jste už vytvořili PH, vykreslili jste svět, který obývají, a ujasnili jste si výchozí předpoklady o hře, kterou se chystáte hrát. Máte hromadu aspektů a PV přetékajících dramatickým potenciálem a čekajících, až procitnou k životu.

    Co s nimi uděláte?

    Je načase dostat se ke skutečnému jádru hry: tvorbě scénářů a jejich hraní.
    Definice scénářů
    Jak bylo zmíněno ve Vedení hry, scénář je jednotkou herního času obvykle trvající od jednoho do čtyř sezení. Je tvořený množstvím oddělených scén. Konec scénáře by měl zahrnovat významný milník a tím umožňovat vašim PH, aby se zlepšily v tom, co dělají.

    Ve scénáři budou PH čelit nějakému velkému, naléhavému a otevřenému problému (nebo problémům) a budou se jej snažit vyřešit. Vypravěč scénář obvykle zahájí představením tohoto problému hráčům. Následné scény se většinou točí kolem toho, čemu budou PH čelit, ať už to je zjišťování informací, shánění zdrojů, nebo přímý úder na zdroj problému.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    KARADUM: Ja to vcera zkusil nejak sesumirovat ze vseho co jsme tu napsali a rekli. Klidne to prekopej, byl to jen pokus o summary kdyz jsem prochazel pravidla krok za krokem.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    KARADUM: U mě dobrý, jen ať jede do piče. :)
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    Chcete jeste reagovat na Mraze, jinak bych to pak posunul na uplne novou scenu.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    KARADUM: Jestli už se tak nestalo při budování MASHe, tak tam bude náhon, ve kterém to poženeme. Ať má Cimrman co na práci.
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    BURKHAR: Turbinu v rece? Klidne, nebudeme overovat prutok zda na to staci.
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    Koukam, ze aspekty hry tam uz dohodil asi JVMLOK.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    KARADUM: Výborně, Křižíkovi nechť je vyvolána věčná sláva za turbínu. Kterou tam jistě máme. ;) Co na to GM?
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    BURKHAR: Naschval jsem se dival do mapy pri vytvareni mista: Tarnobrzeg
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    Tak nakonec jen jeden Jungovský aspekt který v podstatě otvírá bránu nevědomí dokořán :)
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    JVMLOK: "Po proudu Visly jede konvoj..."
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    BURKHAR: Visla.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    Teče kolem tábora nějaký potok / říčka / řeka?
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    JVMLOK: Večer dopíšu, jak to asi teď vypadá a uvidíme, zda bude GM souhlasit.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    JVMLOK: A dokonce máme ZÁLOŽNÍ GENERÁTOR! To nám musí leckdo závidět.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    JVMLOK: Proto mám v plánu vyrazit s Danem na ten smeťák, aby se dalo něco vylepšit. V tuto chvílu není materiál a vzhledem k situaci je teď náš MASH technicky ve stavu "state of the art". ;)
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    BURKHAR: HEle nechtel bys jako tech postava trochu doklepnout ty technicky aspekty...infrastrukturu, spojeni, energie atp...
    budes to nejvic vyuzivat, tak at je to k dobru

    Ja zkusim dva aspekty z oblasti Ezopičovin a Okultuna
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    BURKHAR: Hned udelam po veceri.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam