• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JVMLOKFATE RPG (OOC)
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    ALTAR_OF_FILTH: Když tě to nebavilo, proč jsi něco nerozjel sám? Aby ses nemusel nudit a sobě to udělal zábavné. O tom ten Fate je!
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    ALTAR_OF_FILTH: Teď se konečně má něco dít a ty to takhle zabalíš? :/
    ALTAR_OF_FILTH
    ALTAR_OF_FILTH --- ---
    KARADUM: Spíš ne. Neděje se nic, co by mě zajímalo, s postavami, se kterými by mě bavilo interagovat.
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    ALTAR_OF_FILTH: Dokazal bys poukazat na to, co je problem? Treba bychom te dokazali zase rozpalit.
    ALTAR_OF_FILTH
    ALTAR_OF_FILTH --- ---
    Já se omlouvám, ale nějak jsem vychladl, nepřináší mi to potěšení. Pardon.
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    BURKHAR: ALTAR_OF_FILTH:
    JVMLOK: Bude v IC nejak reagovat na svolani?
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    ACHERON: Čeká se na Oltář a Mloka.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    KARADUM: Tak jsem to myslel.
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    IMO ted by mohli ostatni popsat prichod a tim nastolit jak jim Cimrman rekne o cipu.
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    BURKHAR: ok, neceka se na me ze? :)
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    ACHERON: Napsal jsem to do IC. Abychom se už konečně sešli všichni čtyři, tak jsem hrál trochu i za Dana. Doufám, že nevadí. Chtěl jsem, aby se to pohlo a snažil jsem se Dana držet v jeho kolejích a brát v potaz, že je v euforii z jízdy na motorce.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    Sorry, zásek, jdu na to. Nějak jsem se nechal unést počasím a večerní meditační oheň se protáhl do půlnoci.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    ACHERON: Však jo, neboj. Zohledním tě v IC příspěvku. Stejně mám v plánu nás konečně pevně svézt dohromady, tak se to syncne a každý bude mít možnost se vyjádřit.
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    plus teda si myslim ze po prijezdu budeme tu motorku dost dlouho vykladat a kontrolovat jeji stav - budeme muset zkontrolovat jeatli neni nikde bouchla nebo odrena takze ten vysilac mame slusnou sanci najit (mame oba pozorovani)
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    KARADUM: ne, za me ok

    BURKHAR: neodstraňovat !! jestli to vysila signal, muzeme se na ne napichnout a/nebo jim poslat falesn, signal, to by mel Dan zvladnout!
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    Jinak si to muzete predstavovat jako film (me to hodne pomaha). Casto divak ma odlisne znalosti nez postavy coz muze vzbuzovat casto napeti. Klasicke RPG casteji slucuje hrace/divaka s postavou a proto to muze byt nezvyk, kdyz se najednou jedna vic filmove. Ale zase to umoznuje prave i lepe si sceny pripravit tou metahrou a domluvou. Versus klasicky pristup, kdy DM ma vytvoreny cely svet a co se ma dit a jake reakce se budou dit a hraci v tom zkousi fungovat jako kdyby to byla PC hra.

    BURKHAR: A to je presne ta mira kreativity a hrani o zmeny, kterou myslim FATE rad vidi (aspon ja :D).
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    KARADUM: Něco tady dobouchám a sepíšu to. Federace se prostě dozví poslední lokaci před zneškodněním / vypnutím (on se ten čip může ještě hodit, takovej Dan by to mohl zvládnout přeprogramovat).
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    BURKHAR: Za me ok. Neposkytne to dalsi info federaci, ale uz to lokalizuje minimalne misto, kde byl cip odstranen/nalezen.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    KARADUM: Tož to si asi Jára / Dan všimnou. Jára samozřejmě po příjezdu kontroluje, jestli všechno funguje a mohl by ten signál zachytit.

    Můžu se tedy rozepsat do IC?
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    JVMLOK: Ja myslim, ze prave tak to je. Pokud tedy GM privede nejaky takovy aspekt do hry, tak se odlisuje uroven hry a postav. A souhlas i s pozdejsim, ze tvym cilem je vytvorit co nejzajimavejsi pribeh. Ja jsem na to uz zvykly od Strepu, kde je to podobne. Ostatne to rikaji i s tim, kdyz ti hod nevyjde - je to jen nejaka obtiz na ceste k cily (nebo nesplneni, ale to se nedoporucuje jako nuda). Tedy v tomto pripade stenice/informace Federace o tabore, je novy problem, ktery byl vyvolan prave neuspechem akce ale (pokusil jsem se) udelat jej tak, ze generuje zajimavy vyvoj pribehu.


    ACHERON: Muzeme se vratit k synchronni hre. Jde to hrat i tak.


    BURKHAR: Napad, ze na cip prijdete a pak se pripravite na prepad je super napad! Tedy je mozno klidne na nej prijit prave tim, ze neco bude rusit nebo ze si vsimnes aktivniho signalu cipu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam