PSY_CHAOTIC: To jsou podle mě všechno hry, co měly výrazný vady už v době vydání. Ono je to s hodnoceníma těžký - jak postupně herní scéna obrovsky bobtnala a prorůstala do mainstreamu, tak se stávalo, že vyšla nějaká velmi vyhajpovaná hra, která pak měla vysoký hodnocení a popularitu především kvůli tomu, že na sebe díky marketingu, efektní grafice atp. nabalila novou skupinu hráčů, která neměla kontext starších her a tak to pro ně bylo něco úplně novýho a průlomovýho. Bez ohledu na to v kolika aspektech byla skutečně horší nebo lepší než starší hry na kterých stavěla. A to vysoký hodnocení pak často zůstává kvůli nostalgii.
Velká část (imo většina) hardcore fanoušků Baldur's Gate a dalších klasických infinity engine her považuje Dragon Age za krok dolů, ale Dragon Age je hráčsky přístupnější a vyšel v době, kdy byla herní scéna už násobně větší, takže hodnocení tenhle názor nereflektují protože oldschool fanoušci jsou v menšině.
Red Faction byla zase hodně populární mezi hráči na PS2 a na Macu, protože tam nebyla konkurence kvalitních FPS jako na PC.
Pro mě je třeba Oblivion totální fail a nejslabší díl v sérii, ale pak je velká generace lidí, pro které to bylo jejich první open-world RPG nebo první RPG vůbec, a ti na něj nedají dopustit a je to pro ně nejlepší Elder Scrolls ever.
MDK se tohle samozřejmě netýká, MDK je supr :)