• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GULAZDohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Losers není ani na nástěnce
    Vyfoť a sdílej fotku (popř. aspoň popis) bosse/questu/puzzle ze hry, ve které jsi se zasekl tak, že jsi jí musel odinstalovat nebo se na to chystáš hned, jak zmizí rudá mlha před očima + přidej popisek o jakou hru se jedná a kolik hodin jsi v ní utopil.

    Klub pro borce: [Dohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!]

    Nerad bych, aby se to tu zvrhávalo v urážení (páč loseři jsou apriori všichni, kdo sem přispívají:)!
    Je to spíš o přiznání chyby/slabý chvilky/nedostatku trpělivosti. Následná konstruktivní/věcná debata je naopak vítána.

    Přiznání nebo aspoň hru, o kterou se jedná dávejte prosím tučně. Ať je to aspoň malinko odlišený od ostatní debaty.

    Díky a enjoy!
    rozbalit záhlaví
    ERRTU
    ERRTU --- ---
    PSY_CHAOTIC: i pres to ze jsem to zanesl sem a nakonec prece jen nejak dohral, tak za me je u fc6 nejvetsi problem v tom ze se samo fc6 nemuze rozhodnout, jestli je spis vaznejsi jako fc5 a john seed (jasne, alieni, testy-festy apod je ulitle ale hlavni linie a postavy s ni svazane, tudiz seeds family, je napsana imho pomerne seriozne, vazne a vcelku uveritelne) a nebo jestli chce byt fc new dawn, barevny a rozjuchany borderlands/madmax hybrid.
    nejvic to tluce do oci u companionu. invalidniho jezevcika? to jako fakt?
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Far Cry 6 - Tohle je asi fakt nejhorší díl série. Mám odehráno přes 10h a tak strašně mě to nebaví. Hlavní i vedlejší postavy už nejsou ani parodie, to je něco mimo hranice. Nezajímavej prázdnej svět, tam fakt nic neni a nic moc se neděje! A co je nejhorší, tak tohle je asi první díl série, kde mi přijde totálně odfláklý samotný střílení a provedení zbraně. Všechny vypadaj tak nějak stejně, podobný kapslíkovky, podobnej damage atd. Zbraně se náhodně nachází sem tam v nějaký truhle a hledání truhel či klíčů k nim je tortura sama o sobě. Nepřátele totálně dementní, likviduju je jak kachny na rybníku. Na nejtěžší obtížnost mám jen problém, když se spustí poplach, to naopak můžu rovnou načíst novou pozici, protože se jich tam objeví jak much a vydrží nesmysl. No nevim moc co Ubisoft zamýšlí, že se snaží nasrat i zbytek hráčů, co tomu dali ještě šanci? Byl bych teda dost nasranej, kdybych za tohle vypláz plnou cenu. Za ty necelý tři stovky mě to až tak moc nemrzí...
    FIELDMAN
    FIELDMAN --- ---
    ELHO_CID: Jestli jsi tam, kde bych to tipnul: Zkus položit tu světelnou kuličku. Bez ní skáče líp.
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    FIELDMAN: Já tam zase spadl někam, odkud se nemůžu vyhrabat bez vylepšení skoku a vylepšení skoku je venku z té díry. Vždycky jsem měl za to, že správně udělané metroidvanie dovolí hráči dostat se někam, kde potřebuje nějakou novou schopnost, až když ji má. Za mě je ta hra trochu naleštěný bobek.
    FIELDMAN
    FIELDMAN --- ---
    Ori and The Blind Forest - https://www.orithegame.com/blind-forest/

    Miluju 2D skákačky a ještě víc, hrát je na šílenou obtížnost. Nejdřív jsem hrál a dohrál druhej díl (...and Will of the Wisp) a ten mě dokonale naplňoval v tom, jak skvěle vyváženej design vs. obtížnost to má. Ale ten první díl... Ouha. Snad poprvé jsem si pro test snížil obtížnost, ale zase ouha. I tak mi tam některý pasáže trvaly vyšší stovky pokusů a současněj zásek je po druhé stovce stále nepokořen (...jo, fakt jsem si dělal čárky).

    ...a ten bílej parchant furt vypadá jako by se ani nezadejchal. Aaaaaaaaaaaaaargh!!!!
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    ERRTU: Demo mě docela zaujalo, jako dítě jsem Robocopa taky hltal. Chtěl jsem to vyzkoušet s modem ve VR, protože ten pomalý pohyb a dusání k tomu sedí jako prdel na hrnec. Navíc klasické robocopovske zaměřování musí být ve VR naprostá pecka. Ale když tak čtu tvoje dojmy, radši ještě počkám, až ta věc spadne na jednociferné hodnoty v eurech.

    How awesome is Robocop Rogue City in VR?! (UEVR mod with 6DOF) - Meta Quest 3
    https://youtu.be/ZNMZzGFAngk
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    ERRTU: Sakra a já doufal, že to bude druhej Terminator: Resistance. No asi to i tak někdy zkusim.
    ERRTU
    ERRTU --- ---
    RoboCop: Rogue City. cca 5h.
    jsem jasna cilova skupina te hry. filmy jsem mel fakt rad. dokonce mam jeste nekde knizku od eda nahy. plastovou figurku jsem mel. ten film polozil zaklady moji lasky ke cyberpunk kulture, implantatum, otevrel mi dvere k budoucim shadow runum, w40k...
    tyvole ale tohle je fakt moc velky retro. tam uz fakt chybi jen aby odebrali mireni mysi. trikrat jsem to zkusil, trikrat jsem po po hodine a neco vypnul. nevim. exteriery jeste ujdou ale interiery a vubec mista kde se deje kyzena akce, jsou zajimave asi jako vcerejsi houska. ta kyzena akce ovsem znamena, ze dusam kupredu tupym koridorem a kosim tupe vetsinou staticky stojici nepratele kteri maji mene pudu sebezachovy nez lumik na herakovem dojezdu. nejake scanovani dukazu nebo "reseni" zlocinu coby sidequestu tuhle odtucnenou bezlepkovou sedou a nutricne chudou hmotu uz fakt nedokoreni. nechapu ten hype. nechapu to svetove nadseni. pro me jedno z nejvetsich zklamani. kupoval jsem ho za pulku a ted zodpovedne rikam s tou originalni cenou 50 ecek se nekdo tezce posral v neoprenu. i tech 20e ted na vanocnim gogu je ulet. pred patnacti lety by to slo po tydnu z regalu jrc do kosu lacinych cd her v tescu za dve stovky.
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    JUNGLER: Nejlepší okamzik mafie je ve druhým dilu, kdy k tomu krysimu snitchovi prijedes na navstevu
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    JUNGLER: Ja si prave rikam :))
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    JUNGLER: Jaj koukám že jsem to blbec dal do špatnýho auditka :D
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    Mafia: The City of Lost Heaven / 27 hodin / #dohrano
    Potom co vylezla ta definitivní edice jsem dospěl k tomu, že si chci Mafii znovu po letech zahrát a ideálně dojet příběh. Nikdy jsem jí předtím nedohrál. Skončil jsem myslím někde na letišti. No a ta definitivka se zdála být super volbou. To bych se ale nesměl před tím podívat na nějaký videa ze začátku hry. Ty změny, který udělali jenom na tom začátku mě totálně odradily a odmítal jsem to podpořit a definitivku nekoupil. Místo toho jsem si řekl, že radši dám starou dobrou původní verzi na Steam Decku. To byla trochu složitější akce protože rozjet to rozumně na Steam Decku chce trochu fidlení. Zvažoval jsem i hraní PS2 verze přes emulátor ale v nějakým rozhovoru Vávra řikal, že ta PS2 verze byla strašně osekaná. Nakonec se to ale podařilo a obyčejná PC verze makala na Steam Decku nádherně. Trochu situaci komplikovalo i to, že u PC verze vůbec nepočítali s gamepadem a tak bylo nutno přepínat rozložení kláves na setup v autě a setup bez auta. To jsem ale měl na dolním zadním pravým čudlu a velmi rychle jsem si na to zvykl.
    Jako hra je Mafie furt stejně skvělá. Je to občas těžký jak debil ale s využitím akcelerometru na míření se každá neřešitelná přestřelka dřív nebo později vyřešila. Story je perfektní a je krásně vidět kde všude se Vávra při psaní inspiroval. Odkazy jak na Godfathera tak na Scarface jsou nepřehlédnutelný. Teď teda asi počkám na nějakou slevu a dám si i dvojku.

    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Resident Evil 3 - Začátek vypadal slibně, ale pak přijde na scénu Tyrant a konečná. Ve dvojce jsem to nějak dával. Ok, nesmrtelnej enemák, co tě pronásleduje skoro všude, ale je aspon pomalej, dá se mu nějak utéct. Ve trojce navíc je rychlej, skáče, používá chapadla a hlavní postava se pohybuje jak po prokalený a asi i protančený noci, když už nohy moc neslouží. Neumí ani pořádnej úskok, úhyb? Jako sorry, obecně nemám rád hororovky s tímto konceptem lovené bezmocné zvěře, ale tam ještě beru, že se hlavní hrdina může schovat nebo je aspon rychlejší, úhyby atd. Takže jasnej uninstall, zajímavější hry ve frontě čekají.
    ENDER
    ENDER --- ---
    Lies of P 42 hodin, z toho tak poslednich 5 hodin straveno u Nameless puppet. Celkove peknej namet, hezkej pribeh, ale bossfighty me proste nenadchly, bylo to hroznej spam, misto tance na ktery jsem zvykly ze souls her (i kdyz datadisk k Elden Ring uz cast te krasy ztratil).

    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Deathloop - Už když jsem tu hru zaznamenal, tak se mi to moc nezdálo, nijak mě nelákala, i když jinak hry od Arkane docela můžu. Pak se to jednou objevilo v Humble Bundle, tak jsem si řekl, že za ty cca dvě stovky tomu šanci dám. Začátek vypadal dost slibně, aspon teda příběh a trochu atmosféra. Jenže pak už to byl jen pomalej sešup dolu. Mapy nejsou nijak moc zajímavý, je jich málo a to je hra založena na tom, že se do nich budu pořád vracet v různý doby?? Nepřátelé a celkově boj strašně generickej, to je lepší i kdejakej open world, kde je střelba fakt jalová. No dostalo se to do klasickýho momentu, kdy mi tu hra jen vyhnívala, vždycky rozhodnutí, zda vyhraje spustit či odinstalace, až jednou vyhrála varianta druhá. Radši jdu zkusit zase Far Cry 6, u far cry tu generickou hratelnost tak nějak očekávám a mám tam aspon víc zbraní a obrovskou zajímavou mapu :)
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    Abiotic Factor me v singlu zacina srat vic a vic.

    Obcas by proste clovek chtel ty designery za nektere skvele a inovativni napady liskat a liskat a liskat. Takze se vezme vzdalenost toho bodu, na ktery koukate a pokud je v (pomerne smesnem) dosahu podle accuracy skillu, tak vam kurzor se zamerenim jezdi pomalu kolem stredu obrazovky a s trochou stesti se da trefit, kam chcete. Pokud je ten bod, na ktery koukate, vzdalenejsi, pak vam to zamereni chaoticky skace po obrazovce a v podstate neni absolutne sance cokoliv trefit. To zni jako skvely napad, ze jo? Lemravy vedec je tak sotva schopny trefit neco, co je primo pred nim a cokoliv vzdalenejsiho je pro nej problem. Jenze realne je to neskutecna pycarna, kterou podle me autori vubec nezkusili. Prvni a obecne jedna z nejzajimavejsich zbrani - crossbow - ma totiz brutalni drop (jakoze fakt uplne brutalni, jako byste strileli iridiove sipy a natahovali to gumou z teplaku). Coz znamena, ze pokud zamirite na hlavu, jste radi, kdyz enemaka po par metrech trefite nekde kolem pasu. Samozrejme, protoze nejste uplne hloupi, budete chtit enemakovi mirit na hlavu. Ano, asi uz tusite :) At mate kurzor kdekoliv nad hlavou enemaka, pravdepodobne je dane misto notne dal, nez ta hlava samotna a vy jste absolutne bez sance tam zamirit, protoze vam zamerovac skace po vetsine screenu. Yay \o/
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    PSY_CHAOTIC: ja to taky nedal, protože i když nejsem z cukru, tak prostě tyhle hry jsou na mě zbytečně moc vizuálně brutální. Až tak, že u toho nechci trávit čas.
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    The Callisto Protocol - Odehrál jsem cca 5h a zase jsem se dostal do klasický fáze ala jednou za čas přemejšlim, zda to zase zapnout a pak si to rozmyslim. Dneska vyzkoušeno, zase připomenuto, co mě od hraní odradilo - ten strašnej combat systém a celkově ovládání. Prostě tohle mi totálně nesedlo. Ještě to nějak dávám, když je proti mě jeden enemák nebo jich je pár a jdou postupně, ale jak je jich víc naráz, tak se to prostě nedá nebo spíš já to nedávám. Na ovladači by to nějak šlo, ale když hraje rozhodující roli telekineze, tak ta se tam ovládá tak debilně, že to nejde a je to nepoužitelný. Navíc hra je spíš takovej masakr než horor, i když grafický povedená. No nic, uninstall a přecházim na další. Tohle možná zkusim někdy příště, až nebude co hrát...
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    Zkousel jsem Outer Worlds, kdyz uz jsem jej tedy nakoupil zdarma na jepiku. A.. ne. Je to ukrutna pycarna. Lazy game design, kde jediny celindz v boji je vybudovan tim, ze i radovy, smradlavy low level enemak je totalni bullet sponge, ktereho hlava s prehledem absorbuje zasobnik az dva z pusky, na to jsem fakt stary. Samozrejme moje postavicka jde k zemi po par zasazich, aby to bylo "fer", to je jasne. Snazil jsem se, ale takovyhle boj me fakt nebavi. Popravde vzpominam, ze tohle me zarazelo, uz kdyz to vyslo a videl jsem to na nejakych gameplay videich. Cele to navic na me pusobi takovym hyperzdebilizovanym dojmem. Jakoze "musime to udelat tak, at to zvladne ovladat i kreten s pulkou mozku". Zadne slozitosti, minimum moznosti neco podelat. Nah, tohle se za me nepovedlo.
    ANTICLOVEK
    ANTICLOVEK --- ---
    Divine Divinity #nedohrano
    Divine Divinity (to původní) mě zaujalo poprvé asi před patnácti lety. RPGčko, na svojí dobu se zajímavými možnostmi buildů postav a zároveň akčním soubojákem, questy a (imho) pěknou stylizací. maličko jsem si musel zvykat na úhel kamery, ale i to se poddalo. bohužel ve velmi pokročilé fázi přišel nevyřešitelný bug - hra prostě crashnula v momentě postupu příběhem, smůla, žádný updaty, sejvy ani reinstal nepomohli. pak jsem jí rozehrál o pár let později a zasekl jsem se na jiném bugu... ten si už nepamatuju, ale bylo to něco podobného... do třetice jsem rozjel během covidu, že to konečně dám... a už skoro u konce se mi nějak zničehonic rozesraly všechny (!) sejvy. WTF. počtvrtý do toho nejdu, přestože mě to fakt bavilo:) Larian vždycky uměl
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Mafia 3 - I když jsem na tuhle hru slyšel/četl všude hromadu hejtů, tak jsem si řikal, proč tomu nedat šanci? Hru jsem nekupoval, ale dostal kdysi k předchozímu pc. Tak to prostě nainstaluju a uvidim. Po prvních pár hodinách jsem si řikal, co na tom těm lidem vadí, vždyť je to docela dobrý! No jo, pár hodin uběhlo a blik cvak, hratelnost najednou ala hra od Ubisoftu, ale hodně taková B třída, možná i C. Přidalo se pár otravnejch bugů, z grafiky mě někdy až skoro bolí oči... Pak už jsem ten hejt začal i docela chápat. Ale dal jsem tomu ještě šanci, občas prostě nemám moc náladu na nic náročnýho, ať dějově či po stránce hratelnosti, tak to sem tam zapnu a budu tupě plnit ty stále stejný úkoly a sem tam to obzvláštní nějakej filmeček nebo nedejbože zvrat. No dlouho to netrvalo a už jsem to pěknejch pár měsíců nezapnul a ani neplánuju. Radši bych asi znovu sjel nějakýho z posledních assasínů a to je co říct :) Tak to šlo hodně rychle z disku.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam