MLEKAR_STEIN: haha, požírači many :D to nezmám. To co popisuješ je trochu jiný případ, kdy se virtuální termíny vytvoří pravděpodobně na základně nějakého KPI a zákazníkovi je to vlastně jedno. Problém tady je ta mezivrstva lidí, kteří nejsou schopni konzultovat reálné termíny. Tam je lepší okamžitě skončit.
Mě osobně vadí tyhle pseutermíny, když se ví naprosto jistě, že to nelze stihnout, všichni to vědí i včetně zákazníka. A všichni si hrajou, že to přeci stihneme nic se neděje. A když přijde termín, aj aj jaktože jste to nestihli, to nebudou bonusy atd. atd.
Naštěstí jsem to zažil i jinak, kdy jsem zažil projekt, naplánovaný na 2 roky s pár set lidmi a kupodivu vyšel +/- týden, protože bylo kvalitní plánovaná i řízení.