DAVIDOWITCH:
"spolupracovnici tam delali jen uplne presne to co se jim reklo ze maj udelat.."u nas koluji podobny story, jako napr.: ind dostal metodicky pokyny pro praci, hodil do zarizeni commandy z kazdyho kroku a tvarili se, ze hotovo
to, ze uz prvni command vyhodil chybu a neprosel, takze by asi nemel pokracovat, resp. resit proc hned prvni krok selhal, uz ho nejak nenapadlo
podobna situace - nocni Tier3 support mame v Indii. tzn. kdyz se neco hodne rozbije v maintenance window, tak to vetsinou skonci u inda
vsechno mu trva dlouho - i kdyz ten stejny problem potkal uz driv, stejne mu trva treba hodinu, nez aplikuje stejny reseni jako posledne. ignoruje, kdyz se ho clovek snazi postrcit spravnym smerem a odmita sdilet jakykoliv detaily ohledem toho v cem je problem a jak ho resil.
osobne ze to vinim mentalitu kastovniho systemu, kdy ma pocit, ze jako T3 je nad nama a proto se muze tvarit jako nekooperativni autorita
...takhle jsme meli jeden problem, ind se s tim placal pres 2 hodiny, blizil se konec maintenance window, zacali se pripojovat jeho US kolegove a ptat se co se deje
a skoncilo to tak, ze mi rekli, at indovi prestanu vysvetlovat situaci a co je potreba udelat, aby se to spravilo, seberu mu presenter rights a spravim si to sam
podobnych story je asi plny internet, jako napr.
tahle 4 dny zpatkytl;dr:
Two senior indian dev contractors just spent 3.5 months on a feature
even me, a fcking junior with 3 years of experience managed to do it in 1 week.