KERRAY: Dobrý je si to promyslet - co nabízím, kdo je ideální zákazník, co za hodnotu mu to přinese, aby měl důvod to zaplatit, jak k zákazníkovi dostanu atd.
Dobrý, co zmiňujou i ostatní - s čím jim chceš pomoct? Zkus se podívat na sebe jako na produkt, jako na nějaký řešení. Není dobrý bejt všeználek, ale vybrat si konkrétní use case. Např. máte vývojáře a chtěli byste přejít do cloudu? Se mnou to bude za půlku času (benefit). Máte vývojáře, ale nejsou tolik agilní? Pomůžu vám je odkoučovat a zvýšit produktivitu (benefit).
Ty další body, co zmiňujou ostatní, taky fungujou - můžeš jít kázat na LinkedIn nebo přednášky o tom, proč by ti klienti měli zaplatit - dáš jim nějakou hodnotu, kterou nemají. Dá se na to přijít tak, že se zeptáš stávajících klientů, co si na tobě cení, proč tě platí.
Jaká je tvoje ideální zakázka a ideální klient? Chceš to dělat sám na sebe jako freelancer? Vybudovat si osobní brand? Jestli jo, budeš se muset někde nabízet (web, socky)