• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PHOW_SAATCHDragon's Dogma: Dark Arisen
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    TALPENNY: jo, některé indie hry, když se dostanou do paprsků smrti u těhle aktivistických komand a rádobyintelektuálním novinářům umí spustit hodně nenávistnou kampaň. I na vortex se smáli vývojářům, co se snažili vysvětlit co ta hra má být. Takových titulů zacílených na konkrétní lidi je hodně a schytávají to právě často od těhle "hráčů". Lidí, kteří jsou z nějakého důvodu přesvědčení, že všechny hry musí být udělaný tak, aby se jim líbili a oni při tom cítili tu imerzi a pobavilo je to. Kdy někteří intelektuálně se tvářící tam vytvářeli teorie, že hra je vlastně zážitek a ti co je dělají by je měli dělat jako co nejčistčí zážitek.
    Si to podle mne spletli se zbožím od vlastního dýlera perníku.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    RUDOLF: kéž by to bylo jen o trhu, to by bylo dobrý. Ale tady jsou vyloženě milice, připravený někam jít a po něčem šlapat. Právě ten marketing už dlouhodobě udělal z prostoru internetu skutečné peklo. Tohle není o pěknosti díla, tady už jsme u řízeného vzteku.


    AIAX: kmeny, jo. V zásadě jde už o subkulturu. Jako jsou místa, který tomu odolaj – u sportu se z těch magorů nikdo nepodělá. Ale u titulů jako je Elden Ring, Ashen, DD a jim podobný to prostě mění nastavení lidí, který by si jinak – po svém – dílo užili. Místo toho se ta osobitost a individualismus popírá uniformalitou. DOcela by mne zajímalo, kolik lidí vlastně u fromoher jede podle manuálů z youtube.

    Jeden z důvodů proč PHOW_SAATCH: zakládal tento klub, je aby mohli i zde si lidi psát nejen typy a triky, objevený mechaniky, ale i cesty jak k čemu přišli, nebo na kolik endů v příběhu přišli. Dali si radu, jak zjistit jak třeba zachránit čarodějku, aby se otevřel skrytý level.
    TALPENNY
    TALPENNY --- ---
    VIRIK:

    Tak hlavně asi tak 90 procent těchhle divně se ksichtících pánů & dam poskytuje videa v "lepšim" případě někde kolem informační hodnoty YTbera Kovyho a jeho fentanylový krize i když někdy musim uznat přidanou hodnotu v podobě koz (skoro) venku. To je IMO asi tak jedinej racionální důvod proč na TOHLE ještě k tomu v kopírce pěkně po česku čumět. Zlatý pařani s pár k followers co bez ksichtu sharujou buildy a bossfighty.

    Když teda hodně žánrově odbočim tak top byl ten kriplí bandwagon na Golluma což byla fandovská Indie pro relativně úzkou výseč hardcore LOTR fandů u který kravaty nejen tlačili na datum ale ještě to opepřili cenou ála AAA. Až na vyjímky ukázkovej příklad "za lajkísky & nový lajkískáře sežeru natočenej i blitky ze silnice".

    Co se soundtracku a atmosféry týká IMO jedna z top her v řádu let a co se lore týká Jackson by k nim moh na školení. PS verze 1.00 se celkem dala a nic co by nebylo vpodstatě vzápětí fixlý, jestli má někdo potenciál dělat dobrý hry je to Daedalic a přesně tyhle koštata jejichž publiku si mj. stěžovalo že Gollum neni Hustej Asasín (případně rovnou nevede armádu) to úplně potopili.

    AIAX:

    PC verze 1.00 bude dle pár článků asi jedlá no :)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    VIRIK: Tohle dokáže zvrátit jen tvůrce, který to uchopí jinak a bude to umět prodat publiku. Co si budeme povídat, lidi se chtějí živit výrobou videií, vytvoří se spousta obsahu a balastu. Není jiná cesta, než že to někdo udělá lépe než zbytek. Je to vysoce konkurenční prostředí. Za dobře udélaným videem je spousta práce. Né každá hra má svého VaatiVydia. Na druhou stranu, je to obrovská příležitost pro lidi s talentem z celého světa, aby se na nějaké hře udělali kariéru. Vidím to kolem her co dlouhodobě hraju, jedou rok na plný obrátky, tím že se semknou s nějakou hrou a komunitou.

    Teď jsme u prvních dojmů, pošli video, až o tom bude mluvit někdo zasvěcený do Dragon Dogma 2. Podle i tahle část lidí začne tvořit, až to bude ofiko venku, hlavně ve svým realtime komunitě a potrvá jim, než naokumulují dost obsahu na video, sepíšou scénář.

    On je vůbec problém, že herní žurnalistika není často na moc dobré úrovni a to co vidíme v ČR, je spíš hloupý.
    AIAX
    AIAX --- ---
    VIRIK: "Můžete se tvářit jako normální, protože hrajete trendy hru, na kterou se kultura hejtrů bojí zacílit"

    To je něco, čeho jsem si taky před časem všiml a co mě začíná už dost srát. Pokud hra (nebo studio) nemá početný fandom, který by jejich hry na netu bránil, tak je strašně jednoduché ji pošpinit nebo úplně shodit. Protože hejtovat je pro některé lidi zábava a pro jiné zdroj příjmů. Jsou celé Youtube kanály zaměřené na hejtování, zesměšňování, bugové kompilace atd.

    To je skoro jako s lidstvem kdysi v pravěku - když nemáš svůj kmen, tak jsi lovná zvěř.

    Ale nemyslím si, že je to tak úplně případ DD2, PC verze má teď na Metacriticu 90... i když bude mnohem podstatnější, jakou známku to bude mít na Steamu. Toho se trochu bojím, protože si lidi v poslední době extrémně zakládají na technické dotaženosti. Takže hry, která jsou sice hratelně super, ale mají nějaké glitche nebo performance issues, tam dostávají strašnou čočku. A z těch prvních recenzí to vypadá, že DD2 nějaké issues má.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    přitom ve skutečnosti mnohem víc lidí uteče, kdy se řekne FromSoft, než ji začne nadšeně hrát. Akorát se bojí o tom cokoli říct, protože by byl ušlapanej toxickejma fanouškama.

    A tohle já kolem Dragons Dogmy a obecně hrách od Capcomu vidět prostě nechci. Ať to zůstane u fotbalu.
    Co se týká lidí, ať si tomu dávají 1/10 nebo 8/10, je to jejich věc. Problémem je, když i recenzenti se leknou a kopírujou známky i hodnocení, aby nevystoupili z řady. A je ejdno, zda jde o TLOU nebo Fallout 76.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    RUDOLF: já to shlédnul celé a mne vůbec nezajímá, že je pozitivní.

    Jako tohle mne sere, jak si všichni myslí, že si rvu vlasy nad tím jak část idiotů mluví o Starfieldu, protože je to negativní, že určitě mne sere ta negativní agresivní reakce.

    Ne.

    Sere mne to, že jsou to nesmysly, nepochopení, neumětelství, neumí to a ani se o to pořádně nezajímali (což se pozná o blábolech například o příběhu, kde prostě každej kdo skutečně tem příběh čte, hned zjistí že je to celé jinak a že si prostě ty lidi vymýšlejí). Sere mne pak to lhaní, který si lidi navzájem podpoří, výmysly, odsuzující postoje a s těma pak jdou do světa a snažej se tím všude .

    Mne nezajímají ani hodnocení. Je mi jedno, kolik tomu lidi dávaj.


    Tohle je úplně ten samej případ. Že se při tom raduje, nebo někomu nadává je jedno, jsou to klauni, který si dávají humra s kečupem, ale hlavně ovlivňují ostatní a umí prostě zkazit i pověst nějakého díla, nebo něčí práci, odvedou ji jinam. A dělají to ve výsledku jen proto, že je to živí, oni žádné hry nevytváří, netvoří, jen na nich parazitují a kurví jim pověst. Když šel hlasovat pro hry, dal hlas hře co taky nehrál, ale čet na něj řval, že to musí a on nesmí proti proudu, když žije z toho co mu posílaj, a tak klikl hlas pro BG3, kterej nikdy ani neviděl. Tak silná osobnost to je.

    Vy, co jste si udělali modlu z fromových her tohle řešit nemusíte, protože hejt videa na tuhle společnost mají nízkou sledovanost. Můžete se tvářit jako normální, protože hrajete trendy hru, na kterou se kultura hejtrů bojí zacílit, naopak si z ní udělají kladivo, kterým pak bijí ty ostatní. A vám je to samozřejmě jedno, zjevně hodnotíte tyhle videa na základě – ale jemu se to líbí.
    Tomu se líbilo i Diablo 4, než pak zjistil že víc vydělá na videích kde na něj bude kálet.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    jinak, přidávám se do klubu. Zkusím to před půlnocí koupit a zítra večer streamovat
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    PHOW_SAATCH: se moc nesměj. Fromové mají obrovský štěstí, že jim dělali marketing dycky hodně schopní SONY, která umí těm idiotů jasně říct, jak a co mají zahrát, aby si vůbec uvědomili co kde mají dělat a na co se soustředit.

    Jinak dodnes by sis rval vlasy (jasně, obrazně) z každýho videa nebo zmínky o hrách od Fromů, a byly by na tom stejně jako starfieldy nebo právě DDčka.

    A zeldové jsou spíš inspirovány právě tím o co se snažila DD (ona v japonsku jela i online DD, MMOčko) a ne naopak.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    VIRIK: hele, poslechl jsem prvních sedm minut a je to chvalozpěv, sám řekl, že nehrál monster hunter a vycházel ze své radosti, že ho po dlouhé době ho baví open world a že situace co zažíval, předtím nikdy nezažil. Teď k desáté minutě se dostává k první kritice, že ten první biom je obrovský a přišlo, že dochází k repetici potvor (po 12 hodinách hry), ale že ty boje se variují díky specifičnosti terénu v daném biomu. Dál jsem nešel, ale čerpá ze své zkušenosti a poctivě popisuje, jak to hrál, co zažíval. Mě to přijde docela fér.. vypínám u 14 minuty.
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    VIRIK: ja myslim, ze i nekde zminoval, ze ho jednicka total minula, tak ten musi bejt mimo :)

    tady moji oblibenci sou z toho nadseny :)

    My Thoughts on Dragon's Dogma 2 - It's Awesome.
    https://www.youtube.com/watch?v=kNfH_oGuHm0


    Dragon's Dogma 2 Review - A Modern Masterpiece
    https://www.youtube.com/watch?v=Qm-UG5j_LZ8
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    VIRIK: :D
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    na games.cz zase borec nevěděl jak se leveluje, ani k čemu je jídlo.

    Většina těhle netuší, jak se komunikuje s NPCčky a jak se vlastně dělají, případně vyvolávají vlastně úkoly.
    Dost zakopává i zkušený herní recenzent na Vortexu a to ten se aspoň informoval.

    Jediné, co vám to přinese je to, že vás to poplete, navede úplně jinak. Bejk přesně ukazuje, jak DD2 nehrát.
    nebo dobře ukazuje, jak se hry konzumují, ale nehrají.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    PHOW_SAATCH: tak to je přesně to, před čím jsem varoval se vůbec nedívat. Bejk to přirovnává s pokémonama, mele píčoviny, nepřečetl si ani tipy a triky, hraje to jako diablovku, leze kam nemá, ergo netuší jak se to vlastně hraje.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Zahrál jsem si Dragon's Dogma II | První dojmy po 15 hodinách
    https://www.youtube.com/watch?v=yFMokts1hh4
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    tak sem si guglil potvory a vono to vypada, ze jedinej had je na Chimere! Hydra nic?! to asi do toho pujdu! :))

    jak je to s tema Pawns? ty se sharujou nejak napric platformama?
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Dragon’s Dogma II review embargo has lifted. Get the scores here:
    ● GamingBolt:10
    ● Eurogamer:10
    ● NME:10
    ● Gfinity:10
    ● GLHF on Sports Illustrated:10
    ● Gamers Heroes:9.5
    ● PlayStation Universe:9.5
    ● GamingTrend:9.5
    ● BaziCenter:9.5
    ● Hobby Consolas:9.4
    ● Areajugones:9.2
    ● Vandal:9.1
    ● GGRecon:9
    ● God is a Geek:9
    ● Hey Poor Player:9
    ● PSX Brasil:9
    ● Game Informer:9
    ● Worth Playing:9
    ● Games .cz:9
    ● TRG:9
    ● Finger Guns:9
    ● Power Unlimited:9
    ● Gaming Nexus:9
    ● Gamer .nl:9
    ● GameSpew:9
    ● Digitally Downloaded:9
    ● Merlin'in Kazanı (Turkey):9
    ● GamePro Germany:8.8
    ● TierraGamer:8.8
    ● COGconnected:8.8
    ● Video Chums:8.6
    ● CD-Action:8.5
    ● IGN Italia:8.5
    ● GameSkinny:8.5
    ● GAMES .CH:8.4
    ● SpazioGames:8.3
    ● Gamereactor UK:8
    ● IGN Adria:8
    ● Noisy Pixel:8
    ● Screen Rant:8
    ● IGN:8
    ● Digital Spy:8
    ● Guardian:8
    ● Jeuxvideo .com:8
    ● Attack of the Fanboy:8
    ● But Why Tho?:7.5
    ● Gamepressure:7.5
    ● Metro GameCentral:7
    ● Digital Trends:7
    ● IGN France:7
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    AIAX: btw: J. Dušek řikal někde: "Za problémy ve vztahu mohou vždy dva - manželka a její matka" :D
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    AIAX: mně to řiká nejen manželka, ale i máma... "Prosim tě, kolik ti je? 15???" :D
    A pak se celej večer koukaj na český kriminálky, kde někdo někoho morduje... PASIVNÍ ZÁBAVA = nezájem :)
    AIAX
    AIAX --- ---
    PHOW_SAATCH: Závist. Moje manželka když mě vidí třeba u Elden Ringu, tak akorát obráti oči v sloup a prohlásí, jestli už nejsem na tyhle "zabijačky" moc starý.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam