• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PHOW_SAATCHDragon's Dogma: Dark Arisen
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Dragon's Dogma 2 - Talos Monster Reveal Gameplay
    https://www.youtube.com/watch?v=WJx3JJbw3cI
    TALPENNY
    TALPENNY --- ---
    VIRIK:

    Stádnost. Neomylný vyčenichání do který prdele zalézt co nejhlouběji a do koho s rozeběhem kopnout, normálka :)


    RUDOLF:

    Že to je zábavní business vůbec nerozporuju a co se talentu týká čísla hovoří poměrně jasně. Informační hodnota opepřená rozjuchanym projevem pro kohokoliv 15+ tak nějak vládnoucího jazykem Shakespearovým IMHO ovšem téměř nula.

    To už mi přišel teda lepší Šopor s jeho dílem o UAE a to na něm jinak nenechám suchou nit. Objevnost pro neselektivní lajkovače Burj Khalifa případně tamtéž se (nejenom) prezentujících Ekatěrín z Petrohradu apod. asi celkem neni nutný rozporovat.

    Celý to trošku působí dojmem že to někde v pozadí diriguje nějakej YT Janeček co pro rozhněvané důchodce nastrčí Xavera, pro jejich vousy práskající (moto)potomky Mr. Mafii a Turka, pro teenagery snící o karieře plavčíka v USA Šopora a pro mladou rebelku tančícího případně existenci Fentanylu & problémů prezentujícího Kovyho .
    Případně pokud tato disponuje železem a headsetem tedy individuum typu Agraelus vzrušeně prezentujícím že u Helldivers je nejen nutná spolupráce ale lze i odemykat věci.


    VIRIK:
    :D Aha, chybí žlutá šipka u skuliny v roští a u verze 1.00 občas haprujou FPSka. To je v kelu, jdu smazat char creator a refundovat.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    AIAX: já začal hrát hry v době, kdy bylo normální, když ti hra za den 2-3x spadla a nikdy to pro mě nebyl důvod hru neopravit, nepřeinstalovat a nejet dál... v době Windows 3.11 jsem kolikrát reinstaloval z disket systém 1-2x do tejdne :D lidi jsou dneska strašně zpovykaný a co čtu takhle v diskuzích na Steamu, jsou schopný refundovat kvalitní hry kvůli úplnějm hovadinám, který jsou do pár dní/tejdnů stejně opravený.. doba je divná, každej chce všechno hned a bez námahy.. a i ty hry by se podle některejch měly hrát vlastně samy... co já se načet příspěvků o tom, jak jsou Dark Souls špatná hra a pak se dovzěděl, že ty lidi to zapíchli už před prvnim bossem :D
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    btw. tady je recenze 7/10

    Recenze Dragon’s Dogma II » Vortex
    https://www.vortex.cz/recenze-dragons-dogma-ii/
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    VIRIK: nevím jestli algoritmy a youtube policies mají tak zásadní vliv na stádní chování lidí. Pro mě je youtube, takový jaký si ho uděláš. Chtěli jsme demokratickou výrobu a distribuci obsahu, tak se holt musíme prokousat stádností, balastem a tím nejhorším z lidský společnosti. Mě takovýho stav přijde úplně přirozený a nijak nepřekvapující. Je to odraz youtube komunity. Jsou mnohem horší platformy na content, jako např. facebook reels, který generujou ještě víc balastu. Furt máme svobodu sledovat koho chceme a vytvářet si co chceme, pokud tím neporušíme autorský policies a světonázor a business plan youtube, případně jejich legální zázemí. Já k tomu, že je někdo blbý a zlý v rámci videa, mám vysokou toleranci a prostě vím, že ho nebudu sledovat a bude sledovat jiný autory. Pro mě je to spíš takový pozorování lidského hemžení, kdybych takový lidi potkával a musel se s nimi, takovýhle nesmysli řešit, tak jim to řeknu. Když mi taxikář cintá nějaký rasistický kecy, tak mu sejmu hodnocení a řeknu, že nemám chuť diskutovat. Když potkám někoho rozumného, tak mu hodím větší dýško. Stále funguje, podporuj čemu věříš a když někdo dělá něco špatně, zkus to udělat líp, pokud k tomu máš talent. Jinak se změna nedá dělat. Já si zkouším streamování a myslel jsem, že to budu zvládat lépe a nejde mi to:-) Ale to nevadí, mě baví ten zvláštní pocit, že hraju sám a někdo se dívá. Je to taková fetiš, kterou jsem v sobě objevil.

    TALPENNY: To co udělal Kovy v rámci dílu o drogový krizei v USA, není nejen to lepší v domácí kontextu, ale i na úrovni mezinárodní. Klidně bych to zařadil k PBS, Channel 4 (zas takovej přehled nemám) apod.. Míchá to lehké podání obsahu, bez akademičnosti s lidským přístupem. Zbytek jeho práce a týmu mě nechává chladným, je to prostě zábavní business na netu. Ale že umí vytvořit takovýho video čas od času, mluví o talentu a nějaký intelektuální vyspělosti a jsem rád, že takovýhle lidi úspěšnější než xaver aspol.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    u her jako jsou Elden ring nebo Dragons dogma je přímo základ, dělat chyby. Vybrat si špatnou zbraň, pawny, a je jedno jestli z důvodů – jdu se to naučit, protože nic o tom nevím, nebo jdu to zkusit jinak.
    A je i na každém, jak si postaví postavu a pawna, jestli jako dva příslušníky SS, nebo jako dva teplý příslušníky SS, nebo dva teplý přeoperovaný příslušnice SS, protože důležitej je tam ten role play. Kterej u tohodle hrozně moc funguje.

    Je to i důvod, proč mám tyhle hry rád, protože prohrát tady znamená i něco získat.

    btw. i u fromů máme tituly, co jsou "zahozené". Rudolf často hrál Armored Core a to prostě je takový hodně na pozadí a jen díky tomu, že je to čistý From soft a není to fantasy. Jednou jsem se ho na twitch zeptal, na základy jak hrát armored core... jak dlouho mi odpovídal – tři hodiny? Čtyři? A pak řekl, tak to by bylo uvedení do základů...
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    TALPENNY: jo, některé indie hry, když se dostanou do paprsků smrti u těhle aktivistických komand a rádobyintelektuálním novinářům umí spustit hodně nenávistnou kampaň. I na vortex se smáli vývojářům, co se snažili vysvětlit co ta hra má být. Takových titulů zacílených na konkrétní lidi je hodně a schytávají to právě často od těhle "hráčů". Lidí, kteří jsou z nějakého důvodu přesvědčení, že všechny hry musí být udělaný tak, aby se jim líbili a oni při tom cítili tu imerzi a pobavilo je to. Kdy někteří intelektuálně se tvářící tam vytvářeli teorie, že hra je vlastně zážitek a ti co je dělají by je měli dělat jako co nejčistčí zážitek.
    Si to podle mne spletli se zbožím od vlastního dýlera perníku.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    RUDOLF: kéž by to bylo jen o trhu, to by bylo dobrý. Ale tady jsou vyloženě milice, připravený někam jít a po něčem šlapat. Právě ten marketing už dlouhodobě udělal z prostoru internetu skutečné peklo. Tohle není o pěknosti díla, tady už jsme u řízeného vzteku.


    AIAX: kmeny, jo. V zásadě jde už o subkulturu. Jako jsou místa, který tomu odolaj – u sportu se z těch magorů nikdo nepodělá. Ale u titulů jako je Elden Ring, Ashen, DD a jim podobný to prostě mění nastavení lidí, který by si jinak – po svém – dílo užili. Místo toho se ta osobitost a individualismus popírá uniformalitou. DOcela by mne zajímalo, kolik lidí vlastně u fromoher jede podle manuálů z youtube.

    Jeden z důvodů proč PHOW_SAATCH: zakládal tento klub, je aby mohli i zde si lidi psát nejen typy a triky, objevený mechaniky, ale i cesty jak k čemu přišli, nebo na kolik endů v příběhu přišli. Dali si radu, jak zjistit jak třeba zachránit čarodějku, aby se otevřel skrytý level.
    TALPENNY
    TALPENNY --- ---
    VIRIK:

    Tak hlavně asi tak 90 procent těchhle divně se ksichtících pánů & dam poskytuje videa v "lepšim" případě někde kolem informační hodnoty YTbera Kovyho a jeho fentanylový krize i když někdy musim uznat přidanou hodnotu v podobě koz (skoro) venku. To je IMO asi tak jedinej racionální důvod proč na TOHLE ještě k tomu v kopírce pěkně po česku čumět. Zlatý pařani s pár k followers co bez ksichtu sharujou buildy a bossfighty.

    Když teda hodně žánrově odbočim tak top byl ten kriplí bandwagon na Golluma což byla fandovská Indie pro relativně úzkou výseč hardcore LOTR fandů u který kravaty nejen tlačili na datum ale ještě to opepřili cenou ála AAA. Až na vyjímky ukázkovej příklad "za lajkísky & nový lajkískáře sežeru natočenej i blitky ze silnice".

    Co se soundtracku a atmosféry týká IMO jedna z top her v řádu let a co se lore týká Jackson by k nim moh na školení. PS verze 1.00 se celkem dala a nic co by nebylo vpodstatě vzápětí fixlý, jestli má někdo potenciál dělat dobrý hry je to Daedalic a přesně tyhle koštata jejichž publiku si mj. stěžovalo že Gollum neni Hustej Asasín (případně rovnou nevede armádu) to úplně potopili.

    AIAX:

    PC verze 1.00 bude dle pár článků asi jedlá no :)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    VIRIK: Tohle dokáže zvrátit jen tvůrce, který to uchopí jinak a bude to umět prodat publiku. Co si budeme povídat, lidi se chtějí živit výrobou videií, vytvoří se spousta obsahu a balastu. Není jiná cesta, než že to někdo udělá lépe než zbytek. Je to vysoce konkurenční prostředí. Za dobře udélaným videem je spousta práce. Né každá hra má svého VaatiVydia. Na druhou stranu, je to obrovská příležitost pro lidi s talentem z celého světa, aby se na nějaké hře udělali kariéru. Vidím to kolem her co dlouhodobě hraju, jedou rok na plný obrátky, tím že se semknou s nějakou hrou a komunitou.

    Teď jsme u prvních dojmů, pošli video, až o tom bude mluvit někdo zasvěcený do Dragon Dogma 2. Podle i tahle část lidí začne tvořit, až to bude ofiko venku, hlavně ve svým realtime komunitě a potrvá jim, než naokumulují dost obsahu na video, sepíšou scénář.

    On je vůbec problém, že herní žurnalistika není často na moc dobré úrovni a to co vidíme v ČR, je spíš hloupý.
    AIAX
    AIAX --- ---
    VIRIK: "Můžete se tvářit jako normální, protože hrajete trendy hru, na kterou se kultura hejtrů bojí zacílit"

    To je něco, čeho jsem si taky před časem všiml a co mě začíná už dost srát. Pokud hra (nebo studio) nemá početný fandom, který by jejich hry na netu bránil, tak je strašně jednoduché ji pošpinit nebo úplně shodit. Protože hejtovat je pro některé lidi zábava a pro jiné zdroj příjmů. Jsou celé Youtube kanály zaměřené na hejtování, zesměšňování, bugové kompilace atd.

    To je skoro jako s lidstvem kdysi v pravěku - když nemáš svůj kmen, tak jsi lovná zvěř.

    Ale nemyslím si, že je to tak úplně případ DD2, PC verze má teď na Metacriticu 90... i když bude mnohem podstatnější, jakou známku to bude mít na Steamu. Toho se trochu bojím, protože si lidi v poslední době extrémně zakládají na technické dotaženosti. Takže hry, která jsou sice hratelně super, ale mají nějaké glitche nebo performance issues, tam dostávají strašnou čočku. A z těch prvních recenzí to vypadá, že DD2 nějaké issues má.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    přitom ve skutečnosti mnohem víc lidí uteče, kdy se řekne FromSoft, než ji začne nadšeně hrát. Akorát se bojí o tom cokoli říct, protože by byl ušlapanej toxickejma fanouškama.

    A tohle já kolem Dragons Dogmy a obecně hrách od Capcomu vidět prostě nechci. Ať to zůstane u fotbalu.
    Co se týká lidí, ať si tomu dávají 1/10 nebo 8/10, je to jejich věc. Problémem je, když i recenzenti se leknou a kopírujou známky i hodnocení, aby nevystoupili z řady. A je ejdno, zda jde o TLOU nebo Fallout 76.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    RUDOLF: já to shlédnul celé a mne vůbec nezajímá, že je pozitivní.

    Jako tohle mne sere, jak si všichni myslí, že si rvu vlasy nad tím jak část idiotů mluví o Starfieldu, protože je to negativní, že určitě mne sere ta negativní agresivní reakce.

    Ne.

    Sere mne to, že jsou to nesmysly, nepochopení, neumětelství, neumí to a ani se o to pořádně nezajímali (což se pozná o blábolech například o příběhu, kde prostě každej kdo skutečně tem příběh čte, hned zjistí že je to celé jinak a že si prostě ty lidi vymýšlejí). Sere mne pak to lhaní, který si lidi navzájem podpoří, výmysly, odsuzující postoje a s těma pak jdou do světa a snažej se tím všude .

    Mne nezajímají ani hodnocení. Je mi jedno, kolik tomu lidi dávaj.


    Tohle je úplně ten samej případ. Že se při tom raduje, nebo někomu nadává je jedno, jsou to klauni, který si dávají humra s kečupem, ale hlavně ovlivňují ostatní a umí prostě zkazit i pověst nějakého díla, nebo něčí práci, odvedou ji jinam. A dělají to ve výsledku jen proto, že je to živí, oni žádné hry nevytváří, netvoří, jen na nich parazitují a kurví jim pověst. Když šel hlasovat pro hry, dal hlas hře co taky nehrál, ale čet na něj řval, že to musí a on nesmí proti proudu, když žije z toho co mu posílaj, a tak klikl hlas pro BG3, kterej nikdy ani neviděl. Tak silná osobnost to je.

    Vy, co jste si udělali modlu z fromových her tohle řešit nemusíte, protože hejt videa na tuhle společnost mají nízkou sledovanost. Můžete se tvářit jako normální, protože hrajete trendy hru, na kterou se kultura hejtrů bojí zacílit, naopak si z ní udělají kladivo, kterým pak bijí ty ostatní. A vám je to samozřejmě jedno, zjevně hodnotíte tyhle videa na základě – ale jemu se to líbí.
    Tomu se líbilo i Diablo 4, než pak zjistil že víc vydělá na videích kde na něj bude kálet.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    jinak, přidávám se do klubu. Zkusím to před půlnocí koupit a zítra večer streamovat
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    PHOW_SAATCH: se moc nesměj. Fromové mají obrovský štěstí, že jim dělali marketing dycky hodně schopní SONY, která umí těm idiotů jasně říct, jak a co mají zahrát, aby si vůbec uvědomili co kde mají dělat a na co se soustředit.

    Jinak dodnes by sis rval vlasy (jasně, obrazně) z každýho videa nebo zmínky o hrách od Fromů, a byly by na tom stejně jako starfieldy nebo právě DDčka.

    A zeldové jsou spíš inspirovány právě tím o co se snažila DD (ona v japonsku jela i online DD, MMOčko) a ne naopak.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    VIRIK: hele, poslechl jsem prvních sedm minut a je to chvalozpěv, sám řekl, že nehrál monster hunter a vycházel ze své radosti, že ho po dlouhé době ho baví open world a že situace co zažíval, předtím nikdy nezažil. Teď k desáté minutě se dostává k první kritice, že ten první biom je obrovský a přišlo, že dochází k repetici potvor (po 12 hodinách hry), ale že ty boje se variují díky specifičnosti terénu v daném biomu. Dál jsem nešel, ale čerpá ze své zkušenosti a poctivě popisuje, jak to hrál, co zažíval. Mě to přijde docela fér.. vypínám u 14 minuty.
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    VIRIK: ja myslim, ze i nekde zminoval, ze ho jednicka total minula, tak ten musi bejt mimo :)

    tady moji oblibenci sou z toho nadseny :)

    My Thoughts on Dragon's Dogma 2 - It's Awesome.
    https://www.youtube.com/watch?v=kNfH_oGuHm0


    Dragon's Dogma 2 Review - A Modern Masterpiece
    https://www.youtube.com/watch?v=Qm-UG5j_LZ8
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    VIRIK: :D
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    na games.cz zase borec nevěděl jak se leveluje, ani k čemu je jídlo.

    Většina těhle netuší, jak se komunikuje s NPCčky a jak se vlastně dělají, případně vyvolávají vlastně úkoly.
    Dost zakopává i zkušený herní recenzent na Vortexu a to ten se aspoň informoval.

    Jediné, co vám to přinese je to, že vás to poplete, navede úplně jinak. Bejk přesně ukazuje, jak DD2 nehrát.
    nebo dobře ukazuje, jak se hry konzumují, ale nehrají.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    PHOW_SAATCH: tak to je přesně to, před čím jsem varoval se vůbec nedívat. Bejk to přirovnává s pokémonama, mele píčoviny, nepřečetl si ani tipy a triky, hraje to jako diablovku, leze kam nemá, ergo netuší jak se to vlastně hraje.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam