SADAKO: Hele, je stopro legitimní chtít bezchybný produkt, když do toho sypu vlastní vydřené peníze že.
Ale na druhé straně je prostě fakt, že hry jsou prostě extrémně složité a komplikované záležitosti. A zvlášť v dnešní době. A zvlášť velká RPGčka z otevřeného světa. A zvlášť ty multiplatformní.
V posledních deseti letech jsem snad neviděl jedinou takovou hru, která by vyšla bez gličů. Není to jenom Skyrim, co by rozbitý. Witcher 3 byl rozesraný (i když si to z nějakého důvodu už nikdo nepamatuje), Fallout 4 i Starfield byly rozesrané, samozřejmě Kingdom Come, o Cyberpunku nemluvě. Dokonce i Elden Ring byl po vydání trhavý a lidem mizely sejvy. U takových her vždycky trvá měsíce i nižší roky, než se doladí všechny bugy i bugísky, které se mnohdy ukážou, až tu hru hrajou statisíce nebo miliony lidí.
Jediné takové větší výjimky, které mě napadají, jsou Red Dead Redemption 2 a Baldur's Gate 3. Jenže RDR2 vyšla na PC s ročním zpožděním a BG3 bylo několik let v předběžném přístupu, kde jim to zdarma testovali hráči.
Takže jasně, můžeš říct "za své prachy chci dokonalou hru". Jenže u některých žánrů si asi budeme muset vybrat, že buď budou ty velké, složité hry vycházet trochu rozviklané a bude holt nějakou chvíli trvat, než se vyžehlí, anebo nebudou vycházet vůbec. Za sebe teda hlasuju pro možnost á).