PHOW_SAATCH: tak ony ty stížnosti majitelů 4080, že jim to nejde na slíbovaných 150 fps by neměli směřovat na Capcom, ale NVIDIA, která jim to slibovala. AMD totéž. Žejo, tohle jsou prodejci grafik na PC, který melou pičoviny.
Ale to je stejný jako s tím Starfieldem, kde je moderní verze engine, který je přesně psanej na to, aby ta hra fungovala. /zde se naopak vytvořila teorie, že je to engine z oblivion :D)
Tady na nyxu je spousta pokrytců, co dělala na Kingdom Come, tam to samé řešili. Na tak komplexní RPG MUSELI si postavit vlastní engine. A taky, při vydání měli ještě větší problémy – na PC mně to nechávalo grafiku na pokoji, ta si předla, ale přetěžovalo to procesor. Pak ale tu chybu opravili (a samo vyšly i nové ovladače od výrobce grafiky, možná to pomohlo víc) a už to pak jelo obstojně.
Opakuju, budeme bít výrobce tak složitých her, jako jsou komplexní RPG, který prostě nelze udělat na základní Unreal, který prostě je hodně těžký napsat i do vlastních engine, jenom za to, že to vážou na 30/60 fps?
kde má každej šutr fyziku, nějakej model destrukce? Kde se počítá i vlhkost vzduchu, voda, slunce, nebo naopak absence? Kde se počítá síla postavy a jejího útoku v komplexním výpočtu její váhy, staminy, výbavy, z jakého místa a výšky, úhlu, zda vyskočila nebo se odrazila, do jakýho místa na nepříteli, kterej má v té chvíli nějaký stavy – to jako není fortnite, kde je prostě postavička se zonama zásahu.
jako nemusíme, můžeme hrát nějaký adventury, Mamlas effect, nebo fortnite. Nebo BG3, tam teď místo dokončení III. actu vyšly balíčky necudných animací.
btw. i fromové vážou fps. A stavba jejich engine je stála neskutečný množství energie. A taky se toho tam počítá strašně moc - si vzpomeňte na videa, jak vysvětlujou i pro hráče "neviditelné mechanismy", který ale můžou rozhodnout bossfight.