jako ten save, co si vytváříme ve hře, není vlastně náš osobní.
Pawni josu jeho součástí. A vpisujou se do toho i jejich znalosti a to, co se jejich AI učí jak ve skupinách, který sebou tahají hráči, tak i jejich vlastní hráč, v jehož skupině jsou pořád.
Je to hromada dat, statistika. kombinací, který pak vytváří jeho "osobitost", reakce. Znalost věcí co zná na mapě, způsoby jak hráči se dostávají k nějakým věcem, v kombinacích nějakých buildů a výbavy. Jo, něco prioritizují, znají nějaké přístupy (ale ne všechny) jak věc nebo quest řešit, nebo se i dostat do blbé jeskyně. Mají neustálý update svých vědomostí.
A taky inventáře. Někteří vás umí léčit i lahvičkama a jinej rovnat inventáře.
Také apwni u sebe můžou mít důležité předměty, v inventáři.
A teď si představte, že máte pawna a v partě, v sejvu a přijde chytrák z nyxu, nextgenu, kterej si myslí že jde jen o dvě tabulky co se nějak kombinují, a svůj save i s pawnem prostě vymaže. A vy jste ho zrovna měli v partě a měl u sebe něco důležitýho.
Začíná být jasnější, že jde o komplexní systém a proto má jen jeden slot pro hráče, jeden pro postavu a za mazání sejvů jsou soft nebo při opakovaném hard bany?