VIRIK: jasný, lidi jsou zvídavý a hrajou si a zkouší. Část zase crackuje anti-piracy for fame. To je étos PC. Jdou proti EULA prostě protože chtěj experimentovat. Takhle začalo dráha spousty nejen herních vývojářů.
CAPCOM jen musí hlídat vstupy z PC klientů a validovat je, on to musí dělat i pro konzole, protože jsou lidi co dělají jailbreak. Je mi jasný, že pokud si vytvoříš změnou kódu fiktivní předměty nebo zlato, můžeš je dát na pawna. Pak je ale zodpovědnost Capcomu, minimálně zajistit, že to technicky nerozesere hru někomu jinému. To technicky nijak komplikovaný není, pokud je, tak se capcom střelil do nohy špatným technickým designem.
Komplikovaný je odhalit netechnický věci. ?á celkem jasný dopad na zážitek, když dostaneš pawna co má 99 ferrystonů. Capcom by měl mít limit na počet předmětů, co jde předat apod. Pokud by ale chtěl CAPCOM odhalovat, kdo cheatuje - tak se architektura může dost zkomplikovat, podle toho, jak hodně to chceš hlídat. Tím že kolem předmětů není žádná reálná ekonomika, tak je to dopad jen gameplay & reward feeling. Ale to je stejný problém, jako když jsi psal o modování Skyrim, kdy lidi nechápou rozdíl mezi vanilla skyrimem a modovaným skryrimem. Ale to už je hlouposti samotných hráčů, který nedokáží poznat mezi intended design a design modifikovaný komunitou. Když ale dostaneš pawna s obrovským množstvím předmětů, tak není úplně jistý jestli někdo šíleně štědrý a ty máš skvělý pocit, nebo jen někdo cheatuje.