• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PHOW_SAATCHDragon's Dogma: Dark Arisen
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    Tohke jsem já. Taky myslím, že to sedí. :)

    BOBESH
    BOBESH --- ---
    main pawna sem si udelal Rockyho Blabolu ikdyz moniker ma teda Facada :)) ale myslim, ze se mi poved!? trochu jak od Disneyho! :D

    BOBESH
    BOBESH --- ---
    tak vcera sem se k tomu konecne dostal, 5 hodin uteklo jak nic, takze uplnej zacatek. verim, ze vse co se mi na tom libi lze aplikovat i na jednicku. chtel sem si udelat sebe, ale vyslo to tak na pul. postava a drzeni tela je akuratni, presne jak ja! :)

    ikdyz to tak nevypada, ja sem nadsenej! :D

    AIAX
    AIAX --- ---
    PHOW_SAATCH: Taky si z devadesátek nepamatuju kdovíjaké hejt orgie. I když to taky asi bylo tím, že prakticky nikdo hry nekupoval, prostě se pirátilo. Takže se vždycky nakopírovaly hromady disket od kámoše, který to bral kdoví odkud, a pak se zkoušela jedna hra za druhou. A když tě něco nebavilo, taks to prostě smazal, však co, měls to zadarmo.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    vzhledem k tomu, jak mi často padají mxt ve hře, můžu nabídnout dobrou wakestounovou kávu.

    Nedal by si někdo dobrou wakestounovou kávu?

    Ale mistře..
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    VIRIK: Dneska lidi hejtujou co ani nehráli, za mejch mladejch let jsme hráli leccos, ale nepamatuju si, že bysme na něco nadávali, spíš jsme vzhlíželi k věcem, který vybočovaly z průměru. Celkem vám tu DD2 závidim, já na to teď nemam vůbec čas... asi po velikonocích stavim u tebe a ty mi to odprezentuješ u šálku výběrové kávy. Můžu přinést domácí štrůdl ;)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    OMNISLASH: když se rozhodneš, jdi do gamepadu.

    Na PC jsem si před lety koupil AC: Origins, abych se s ním zžil a stálo to za to.
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    Diky vsem za info! :) Casem asi vyzkousim. Vypada to hodne lakave.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    i vy extrémisti :D
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    SADAKO:
    Podporuji návrat k tužce, papíru a dračího doupěte pro začátečníky.
    SADAKO
    SADAKO --- ---
    Mě fascinuje to kolečko
    Hráči: "Udělejte originální hru!"
    Capcom: "DD1"
    Hráči: *většinová ignorace*
    CAPCOM, o 10 let později: "DD2"
    Vřešťani mezi hráči a streamery: "JAK TO, ŽE TAM NEMŮŽU MÍT VÍC POSTAV? FAŠISMUS! CHCI HRÁT ZÁROVEŇ FURRYHO, JEŠTĚRKU A ELFKU!"
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    PHOW_SAATCH: samozřejmě – ty hejty byly organizované v noci a jejich základem byly lži o zpoplatněných herních mechanikách.
    Akorát udělali obrátku jakmile to začalo být neudržitelné a od jisté chvíle se tvářili jako bojovníci za práva nebohých hráčů a bojovníčků proti zlým korporací.

    U některých titulů jim to prochází déle (Fallout 76), u některých kratší dobu, u některých naopak zase zkoušejí opakovaná lež se stává pravdou (tsarfield, Assassíni apod.).
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Sovy nejsou tím, čím se zdají být" :)

    Dragon's Dogma 2 se na Steamu zařadilo mezi nejúspěšnější hry od Capcomu - Zing
    https://www.zing.cz/novinky/96480187/dragons-dogma-2-se-na-steamu-zaradilo-mezi-nejuspesnejsi-hry-od-capcomu/

    Nově vydané akční RPG pokořilo i sérii Resident Evil.

    Minulý týden vydané akční RPG Dragon’s Dogma 2 dokázalo navzdory technickým problémům oslovit velké množství hráčů. Data ze Steamu odhalují, že se minimálně na PC jedná o jeden z nejhranějších titulů v historii japonského vydavatelství Capcom. Dragon’s Dogma 2 hrálo v jeden čas více než 228 tisíc uživatelů.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    PHOW_SAATCH: asi obojí :D
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    VIRIK: Explodovat nebo explorovat? :D
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    OMNISLASH: DD2 je komplexní RPGčko, takže pokud se někde bojíš nějakého zlobra, prostě ho obíháš a expíš na menších nepřátelích. S klasickým RPG má společné to, že se otevřením inventáře pauzne hra a ty si mužeš klidně vypít elixíry.
    Nejde ti zlobr na levelu 12? Tak jdi explodovat a na 18 už půjde rychle. Jo, ta hra sice neukazuje všude čísílka, ale jsou to normální RPG tabulky.

    je to lepší než Kingdom Come, kde ale jsi taky mohl prostě se někde vycvičit a pak všechnu ubít pár ranami. Stejně tak to jde v Elden Ringu, kde ovšem stále je to o tvém skilu. No ale v DD díky systému pawnů a jejich učení, si můžeš z nich vytvořit útočící letku a ty sám můžeš fungovat jako podpora. Tam ti to potom dává strašně moc kombinací buildů a to nejen tvé postavy, i družiny, že si každý najde ten svůj. Myslím, že ID Lojza to jel za 4 mágy a ano, na začátku byl opatrný, ale z jeho party bylo něco jako postupující tornádo, napříč celou hrou a zabýval se pak hlavně managementem lektvarů.

    autosave a quicksave. Zde máš pevný základní save v hospodách a svých domech. V KC byla sejvovice, zde se platí za hospodu.
    JInak ale kdykoli kdy nejsi v boji, máš možnost si udělat svůj sejv. Před zlobrem, úkolem, čímkoli, kdekoli. Nebo si poplníš pár questů kolem pawnů (vybereš si podle jejich úkolu, kde odměna je wokestoun a kdybys náhodou v boji umřel, použiješ wokestoun. Jo, zde je cest několik.

    Dark souls jsou podlé, občas ti dávají do cesty nepřátele s hodně HP. To ale v elden ringu muselo pryč, a proto lidi jako já si ho vychvalují, lidi co prostě mají skill a seděl jim DS zase ER hanobí. No a DD je těžká pro ty, kdo odmítají být trpěliví a hrát skutečné RPG. Já si dal pár expedic kolem měst a odhalení mapy a zbraní u obchodníků, a před minotaury zdrhal. Až jsem se naučil na běžných tajtrdlících, šel jsem na minotaura a hledal jeho slabiny. Teď už vím co mu vadí a sundávám je s klidem a to mám level cca 25. Jo, je tu víc taktiky a máš deset způsobů, jak někoho sundat. A stejně tak vždy existuje i nějaký jiný způsob jak plnit i některé úkoly. Někdy ti to vykecají pawni, že už to viděli u někoho jinýho a nahodí hinty, jak to řešili.

    DD ale není podlé, je to právě koncept skutečnýho RPG, které ti dává více možností, jak věci řešit. Je to ale současně i hodně originální a svoje, což může (a taky že jo) vadit hodně lidem, kteří jsou zvyklí na nějaký szandard mainstreamu a na to, že vlastně hra je souboj s vývojářem. To tady není, tady je autor hry tvůj kamarád. Je to překvapivě koncept, kterej hodně lidí plete.

    DD je konceptem vlastně skutečně to, co býval Dungeons & Dragons a opravdu hrou na hrdiny.

    Nejhorší co se ti může stát, že se ti pokazí ten tvůj lehký save, quicksave a budeš se muset vracet do save v hospodě.



    //ano, v DD2 i jedničce jsou i souboje na desítky minut, ale já to třeba miluju. Nicméně jsou cesty, jak to zkrátit a každého hráče vždy potěší, že na to přišel a už to tu i padlo. Například u kouzel – začneš kouzlit a pawn začne kouzlit taky, a vaše kouzla se spojí a sejmou i obří wyvernu na tři rány. U velkých nepřátel není na škodu mít něco, co je shodí na zem, nebo někoho, třeba některou třídu thiefa, co má takovou kotvičku.

    Úplně prapůvodně jsem si dal DD jedničku normálně na klávesnici a jde to v pohodě. Ale vlastně vzhledem k hromadě různých útoků – je to taky třeba se naučit, jednodušší je to fakt na tom gamepadu. Náročnost učení je vlastně stejná, ale pokud ti gamepad nejde, klávesnice s myší je v pohodě. Je to jedna z mála japonských her, kde K+M je udělaná vlastně dost dobře.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    PHOW_SAATCH: Ten gamepad to je fakt. Bez toho se to moc hrát uspokojivě nedá.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    OMNISLASH: Oproti soulsovkám je to spíš taková rubačka, kde nezáleží úplně na timingu a učení se move setů, že by si opakoval souboje furt dokola. Třeba na začátku dostávám od velkejch monster bídu a zanparchodin s lepším gearem a větším levelem na ně naběhneš a dáváš bídu Ty jim. Zároveň v DD2 funguje dynamická obtížnost, která se mění na základě toho, jak moc Ti to (ne)jde. Takže toho bych se nebál, že to ragequitneš.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    A ještě teda jedna věc - v Dark Souls jsou consumables víceméně k ničemu, pokud neumíš obstojně bojovat, v DD jsou spotřební itemy zásadní.. tj. léčení, vrhací bomby apod., takže tady si chce opravdu najet obsah inventáře..
    AIAX
    AIAX --- ---
    OMNISLASH: Z vlastní zkušenosti se lidi dělí na dvě skupiny - ty, co na soulsovky nemají trpělivost a nejdou jim a nerozumí si s gamepadem a ty, kteří si to jenom myslí.

    Já byl pevně v té druhé, dokud jsem nedal Dark Souls 1 s ovladačem férovou šanci, a teď je to už deset let můj nejoblíbenější žánr. Ale nepopírám, že jsou lidi, kteří dají soulsovkám férovou šanci a stejně zjistí, že to prostě není pro ně.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam